Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: WZP.271.2.16.2024.DR Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo – kosztorysowej oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych modernizacji placu zabaw wraz z zagospodarowaniem terenu Miejskiego Przedszkola nr 19 w Płocku, położonego na działce o nr ewid. 98/24, obręb ewidencyjny 4 – Łukasiewicza, realizowanej w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą: „Modernizacja placu zabaw i zagospodarowanie terenu Miejskiego Przedszkola nr 19 w Płocku - prace przygotowawcze”

Dominika Rucińska
Urząd Miasta Płocka Department: Wydział Zamówień Publicznych
Deadlines:
Published : 01-03-2024 12:48:00
Placing offers : 11-03-2024 10:00:00
Offers opening : -
Procedure:
Type: Service

Requirements and specifications

Zamawiający – Gmina - Miasto Płock, Stary Rynek 1, 09 - 400 Płock zaprasza do składania ofert w procedurze przetargu zgodnie z przepisami kodeksu cywilnego na realizację zamówienia o wartości poniżej 130.000 zł    

pn. :„Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo – kosztorysowej oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych modernizacji placu zabaw wraz z zagospodarowaniem terenu Miejskiego Przedszkola nr 19 w Płocku, położonego na działce o nr ewid. 98/24, obręb ewidencyjny 4 – Łukasiewicza, realizowanej w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą: „Modernizacja placu zabaw i zagospodarowanie terenu Miejskiego Przedszkola nr 19 w Płocku - prace przygotowawcze” ”

I. Szczegółowe informacje dotyczące zamówienia zawiera opis przedmiotu zamówienia oraz wzór umowy.

II. Termin realizacji zamówienia -  

Zakres minimalny (podstawowy): Termin wykonania Przedmiotu Umowy ustala się na 6 miesięcy od dnia zawarcia Umowy.
Termin przedstawienia Zamawiającemu Koncepcji wraz z przewidywanymi kosztami realizacji – 4 tygodnie od dnia zawarcia Umowy.
Termin przedstawienia Zamawiającemu inwentaryzacji dendrologicznej, operatu dendrologicznego oraz projektu ochrony zieleni wraz z geodezyjnym naniesieniem zinwentaryzowanych roślin z wyznaczeniem ich stref SOD) - 4 tygodnie od dnia zawarcia Umowy.
Zakres opcjonalny (opcja): Pełnienie Nadzoru autorskiego, nastąpi w terminie określonym zgodnie z §2 ust. 4 pkt 1) Wzoru Umowy. Niezwłocznie po zawarciu umowy na roboty budowlane, Zamawiający pisemnie powiadomi o tym fakcie Wykonawcę.

III. Kryteria oceny ofert - cena - 100 %.

Do oferty należy załączyć wypełnioną Tabelę elementów scalonych. 

Brak załączonej Tabeli elementów scalonych spowoduje odrzucenie oferty.

IV. Wykonawca zobowiązany jest spełnić następujące warunki udziału w postępowaniu:

1. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał i prawidłowo ukończył, co najmniej:

a) 1 dokumentację projektowo - kosztorysową wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę/zgłoszenia zamiaru budowy placu zabaw o wartości nie niższej niż 25.000,00 zł brutto

b) 2 dokumentacje projektowo - kosztorysowe wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę/zgłoszenia zamiaru budowy placu zabaw o łącznej wartości nie niższej niż 25.000,00 zł brutto.



UWAGA!  

Wykonawca, którego oferta będzie najkorzystniejsza przekaże (na wezwanie Zamawiającego przed wyborem oferty najkorzystniejszej) wykaz zrealizowanych usług potwierdzający spełnienie powyższego warunku wraz ze skanem dokumentów potwierdzających należyte ich wykonanie.  

Brak wykazu zrealizowanych usług lub dokumentów potwierdzających należyte wykonanie usług spowoduje wykluczenie Wykonawcy z udziału w postępowaniu i odrzucenie jego oferty.

2. Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami:

1) jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń;

2) jedną osobą posiadającą udokumentowane doświadczenie w realizacji inwentaryzacji dendrologicznych legitymującą się wykształceniem kierunkowym:

     a) 1 rok doświadczenia zawodowego – absolwent studiów magisterskich na kierunkach: architektura krajobrazu, ogrodnictwo i leśnictwo;

  lub

    b) 2 lata doświadczenia zawodowego dla osób:

  • absolwent studiów pierwszego stopnia lub studiów podyplomowych na kierunkach: architektura krajobrazu, ogrodnictwo i leśnictwo,
  • technik architektury krajobrazu,
  • absolwent kierunków przyrodniczych takich jak: ochrona środowiska, biologia lub ekologia.

   lub

     c) 4 lata doświadczenia zawodowego – absolwenci innych kierunków studiów lub kursów zawodowych dotyczących prac z drzewami.

3) jedną osobę posiadającą udokumentowane doświadczenie w realizacji operatów dendrologicznych legitymującą się wykształceniem kierunkowym:

    a) 2 lata doświadczenia zawodowego – absolwent studiów magisterskich na kierunkach: architektura krajobrazu, ogrodnictwo i leśnictwo;

       lub

     b) 3 lata doświadczenia zawodowego dla osób:

  • absolwent studiów pierwszego stopnia lub studiów podyplomowych na kierunkach: architektura krajobrazu, ogrodnictwo i leśnictwo,

  • technik architektury krajobrazu,

  • absolwent kierunków przyrodniczych takich jak: ochrona środowiska, biologia lub ekologia lub innych, których program obejmował;

     lub

     c) 4 lata doświadczenia zawodowego – absolwenci innych kierunków studiów lub kursów zawodowych dotyczących prac z drzewami.


4) jedną osobę posiadającą udokumentowane doświadczenie w realizacji projektów ochrony zieleni i legitymującą się wykształceniem kierunkowym:

           a) 2 lata doświadczenia zawodowego – inspektor nadzoru terenów zieleni lub drzew, legitymujący się ukończonym kursem z tego zakresu,

         lub

         b) 3 lata doświadczenia zawodowego – absolwent studiów magisterskich na kierunkach: architektura krajobrazu, ogrodnictwo i leśnictwo,

            lub

         c) 4 lata doświadczenia zawodowego – absolwent studiów pierwszego stopnia lub studiów podyplomowych na kierunkach: architektura krajobrazu, ogrodnictwo i  leśnictwo.

5) jedną osobę posiadającą tytuł zawodowy nadany absolwentowi uczelni wyższej kierunku architektura krajobrazu po ukończeniu studiów inżynierskich oraz doświadczenie zawodowe minimum 3 letnie przy projektowaniu.


Zamawiający uzna, jeśli Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia publicznego jedną osobę, która będzie spełniać jednocześnie wszystkie wymagania z ppkt 3), 4) i 5).

UWAGA!  

Wykonawca, którego oferta będzie najkorzystniejsza przekaże (przed wyborem najkorzystniejszej oferty, na wezwanie Zamawiającego) wykaz osób zawierający informacje potwierdzające spełnienie powyższego warunku. 

Brak wykazu osób powoduje wykluczenie Wykonawcy z udziału w postępowaniu i odrzucenie jego oferty. 

V. W przypadku, gdy oferta zawiera cenę rażąco niską, Zamawiający wzywa Wykonawcę do złożenia wyjaśnień, przy czym wezwanie kierowane jest tylko do Wykonawcy, którego oferta jest najkorzystniejsza. Brak wyjaśnień lub uznanie ich przez Zamawiającego za nieprzekonywujące powoduje odrzucenie oferty.  

VI. W przypadku, gdy oferent nie załączył wszystkich wymaganych dokumentów lub oświadczeń lub są one niezgodne z zapisami niniejszego ogłoszenia, Zamawiający wzywa do ich uzupełnienia,przy czym wezwanie kierowane jest tylko do oferenta, którego oferta jest najkorzystniejsza. Brak uzupełnienia dokumentów lub oświadczeń we wskazanym terminie powoduje odrzucenie oferty.   

VII. Zamawiający przewiduje możliwość negocjacji złożonych ofert.

VIII. Wykonawca jest związany ofertą przez 30 dni. Zawarcie umowy następuje z chwilą jej podpisania.   

IX. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana jako oferta najkorzystniejsza uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert. W takim przypadku zastosowanie mają czynności z pkt V i VI oraz konieczność potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu opisana w pkt IV.  

X. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę w stosunku do którego zachodzą okoliczności wskazane w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.

XI. Ogłoszenie, a także warunki przetargu mogą być zmienione lub odwołane.   

XII. Zamawiający zastrzega sobie prawo odwołania przetargu bez podania przyczyny, bądź zamknięcia przetargu bez wyboru którejkolwiek z ofert.   

XIII. W sprawach nieuregulowanych niniejszym zapytaniem zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego.   

XIV. Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są: Dominika Rucińska, tel.: 36 71 760, Małgorzata Piecka, tel.: 36 71 727



KLAUZULA INFORMACYJNA Z ART.13 RODO 

Gmina Miasto Płock zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016,str. 1), dalej„RODO”, informuję, że: 

  1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Miasto – Płock, Stary Rynek 1, 09-400 Płock;   

  2. Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych Gminy Miasto Płock: iod@plock.eu,   

  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.:wyłonienie Wykonawcy do opracowania kompletnej dokumentacji projektowo – kosztorysowej oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych modernizacji placu zabaw wraz z zagospodarowaniem terenu Miejskiego Przedszkola nr 19 w Płocku, położonego na działce o nr ewid. 98/24, obręb ewidencyjny 4 – Łukasiewicza, realizowanej w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą: „Modernizacja placu zabaw i zagospodarowanie terenu Miejskiego Przedszkola nr 19 w Płocku - prace przygotowawcze” .   

  4. Odbiorcami danych osobowych są lub mogą zostać: podmioty, którym na podstawie umowy powierzono przetwarzanie danych osobowych, operatorzy pocztowi i firmy kurierskie, banki organy administracji publicznej w tym inne jednostki samorządu terytorialnego lub urzędy państwowe w zakresie, w jakim będzie to wynikać z przepisów prawa zobowiązujących do udostępnienia tych danych, podmioty, którym Administrator ma obowiązek przekazać dane na podstawie obowiązujących przepisów prawa - min. w oparciu o art.18 i art. 19 oraz art.74 ust.3 i 4 ustawy z dnia 11 września 2019r. ( Dz. U. 2023 Poz. 1605 z pózn.zm.) Prawo Zamówień publicznych.   

  5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 5 lat, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, nie dłużej jednak niż lat 15;   

  6. Podanie danych osobowych w związku z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nie jest obowiązkowe, ale może być warunkiem niezbędnym do wzięcia w nim udziału, a następnie wykonywania umowy. W przypadku nie podania danych Zamawiający może odrzucić ofertę.   

  7. Posiada Pani/Pan:

  • na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;   

  • na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych z tym zastrzeżeniem,że sprostowanie lub uzupełnienie nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP*;  

  • na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;   

  • prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

    ______________________

*Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.**Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
Opis przedmiotu zamówienia.pdf pdf 84.29 2024-03-01 12:48:00 Proceeding
Zał. nr 1 do OPZ - lokalizacja.pdf pdf 597.71 2024-03-01 12:48:00 Proceeding
Wzór umowy_plac zabaw MP 19.pdf pdf 194.32 2024-03-01 12:48:00 Proceeding
Załącznik nr 1 do Umowy - Karta pobytu nadzoru autorskiego.doc doc 22 2024-03-01 12:48:00 Proceeding
e-fakturowanie.odt odt 18.41 2024-03-01 12:48:00 Criterion
treśc art 7 ust 1.pdf pdf 18.58 2024-03-01 12:48:00 Criterion
Załącznik nr 2- TES.odt odt 19.02 2024-03-01 12:48:00 Criterion

Announcements

2024-03-21 15:10 Dominika Rucińska
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty

Zamawiający informuje, iż jako najkorzystniejszą wybrano ofertę:

3) Healthy Place Sp. z o.o. NIP 7011130336 z ceną oferowaną gross 28.875,04 zł + 553,50 zł nadzór autorski Razem 29.428,54 zł;

Oferta została wybrana ze względu na najkorzystniejszą cenę. Wykonawca spełnia warunki udziału postawione w ogłoszeniu.
2024-03-11 11:50 Dominika Rucińska
Sprostowanie informacji z otwarcia

Zamawiający informuje, iż do upływu terminu składania ofert tj. 11.03.2024r. do godz. 10:00 wpłynęły 4 oferty:
1) Weronika Wójtowicz WW studio NIP 5242974292 z ceną oferowaną gross 70.971,00 zł +5.535,00 zł nadzór autorski Rzem 76.506,00 zł’
2) Gdak Studio NIP 7481541338 z ceną oferowaną gross 44.034,00 zł + 7.380,00 zł nadzór autorski Razem 51.414,00 zł;
3) Healthy Place Sp. z o.o. NIP 7011130336 z ceną oferowaną gross 28.875,04 zł + 553,50 zł nadzór autorski Razem 29.428,54 zł;
4) „KERRIA” Piórkowska Spółka Jawna NIP 6662038654 z ceną oferowaną gross 43.173,00 zł. + 3.690,00 zł nadzór autorski Razem 46.863,00 zł.
2024-03-11 11:15 Dominika Rucińska Informacja z otwarcia

Zamawiający informuje, iż do upływu terminu składania ofert tj. 11.03.2024r. do godz. 10:00 wpłynęły 4 oferty:
1) Weronika Wójtowicz WW studio NIP 5242974292 z ceną oferowaną gross 70.971,00 zł;
2) Gdak Studio NIP 7481541338 z ceną oferowaną gross 44.034,00 zł;
3) Healthy Place Sp. z o.o. NIP 7011130336 z ceną oferowaną gross 28.875,04 zł;
4) „KERRIA” Piórkowska Spółka Jawna NIP 6662038654 z ceną oferowaną gross 43.173,00 zł.

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Opracowania kompletnej dokumentacji projektowo – kosztorysowej oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych modernizacji placu zabaw wraz z zagospodarowaniem terenu Miejskiego Przedszkola nr 19 w Płocku Zakres podstawowy 1 service - (0)
2 Nadzór autorski Proszę podać cenę za jedną wizytę 3 service - (0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2685 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Tabela elementów scalonych - Proszę załączyć tabelę Attachment required

Załącznik nr 2- TES. [...].odt

(0)
3 Czy Wykonawca jest czynnym podatnikiem podatku Vat? - Proszę napisać: TAK/Nie (0)
4 E-fakturowanie - Proszę wybrać faktura ustrukturyzowana czy papierowa

e-fakturowanie.odt

(0)
5 Oświadczam, że nie zachodzą w stosunku do mnie okoliczności wskazane w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. - Proszę potwierdzić

treśc art 7 ust 1.pd [...].pdf

(0)
6 Spełnienie warunku udziału w postępowaniu dotyczącym doświadczenia pkt. IV ppkt 1. - Proszę potwierdzić spełnienie (0)
7 Spełnienie warunku udziału w postępowaniu dotyczącym dysponowania osobami pkt. IV ppkt 2. - Proszę potwierdzić dysponowanie (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 391