Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: DBHPOP.2711.1.2024.PWK Świadczenie usług z zakresu przeglądu, konserwacji, naprawy i legalizacji sprzętu przeciwpożarowego, uzupełnienia ilości gaśnic, wyposażenia szafek hydrantowych i znaków ppoż. zgodnie z obowiązującymi przepisami w obiektach Uniwersytetu Wrocławskiego.

Paulina Wyrembek-Koczwara
Uniwersytet Wrocławski
Deadlines:
Published : 29-02-2024 14:12:00
Placing offers : 08-03-2024 10:00:00
Offers opening : 08-03-2024 11:00:00
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Service

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 71 375 24 89 

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
Zapytanie ofertowe_DBHPOP.2711.1.2024.PWK.pdf pdf 578.59 2024-02-29 14:12:00 Proceeding
Załącznik nr 5_ Wykaz urządzeń przeciwpożarowych w obiektach UWr.pdf pdf 242.08 2024-02-29 14:12:00 Proceeding
Formularz ofertowy_DBHPOP.2711.1.2024.PWK.doc doc 127.5 2024-02-29 14:12:00 Proceeding
Inrofmacja nr 1 dla Wykonawców.pdf pdf 341.27 2024-03-04 10:45:04 Public message
Inrofmacja nr 2 dla Wykonawców.pdf pdf 340.84 2024-03-04 10:45:04 Public message
Inrofmacja nr 3 dla Wykonawców.pdf pdf 380.73 2024-03-04 14:26:35 Public message
Inrofmacja nr 4 dla Wykonawców.pdf pdf 398.92 2024-03-06 11:47:20 Public message
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 653.5 2024-03-11 14:09:06 Public message
protokół z postępowania.pdf pdf 723.78 2024-03-15 14:20:20 Public message

Announcements

2024-03-15 14:20 Paulina Wyrembek-Koczwara Szanowni Państwo,

w załączonym dokumencie zawarte zostały informacje dotyczące wyboru oferty

Z wyrazami szacunku
Paulina Wyrembek-Koczwara

protokół z postępowa [...].pdf

2024-03-11 14:09 Paulina Wyrembek-Koczwara Szanowni Państwo, w załączonym dokumencie znajduję się informacja z otwarcia ofert

Informacja z otwarci [...].pdf

2024-03-11 13:52 Paulina Wyrembek-Koczwara Szanowni Państwo,
w załączonym dokumencie znajduję się informacja z otwarcia ofert
2024-03-06 11:47 Paulina Wyrembek-Koczwara Szanowni Państwo, załączony dokument zawiera informacje dla Wykonawców

Inrofmacja nr 4 dla [...].pdf

2024-03-04 14:26 Paulina Wyrembek-Koczwara Szanowni Państwo, załączony dokument zawiera informacje dla Wykonawców

Inrofmacja nr 3 dla [...].pdf

2024-03-04 10:45 Paulina Wyrembek-Koczwara Szanowni Państwo, załączone dokumenty zawierają informacje dla Wykonawców

Inrofmacja nr 1 dla [...].pdf

Inrofmacja nr 2 dla [...].pdf

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Świadczenie usług w zakresie ochrony przeciwpożarowej w obiektach Uniwersytetu Wrocławskiego 1 pc. - (0)
Currency rates NBP , USD: 3.9243 PLN, EUR: 4.2575 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value Attachment required 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Czas trwania umowy 12 miesięcy od daty podpisania umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 556