Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 29-02-2024 12:06:00 |
Składania : | 11-03-2024 09:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Znak sprawy: BI.271.30.2024.TR
Z A P Y
T A N I E O F E R T O W E
1. ZAMAWIAJĄCY:
Urząd
Miejski w Barczewie, działający w imieniu i na rzecz Gminy Barczewo
z siedzibą przy Placu Ratuszowym 1, 11 – 010 Barczewo, REGON: 510743574,
NIP: 739-38-44-890
Telefon: (89) 514 83 46, wew. 27
Adres e – mail: tomasz.rykowski@barczewo.pl
Strona
internetowa: www.barczewo.bip.net.pl
Godziny
urzędowania: Poniedziałek 800 – 1600 , Wtorek – Piątek 700
– 1500
2.OPIS
PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
2.1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie aktualizacji dokumentacji
projektowej branży drogowej, służącej do opisu przedmiotów zamówienia na
wykonanie robót budowlanych, dla których jest wymagane uzyskanie pozwoleń na
budowę (zgłoszenia robót) oraz wykonanie dokumentacji projektowej odwodnienia
ul. Kolejowej w Barczewie.
2.2 Zakres
robót.
Zgodnie z załączoną dokumentacją projektową do wglądu.
Zakres robót:
· Aktualizacja dokumentacji projektowej – branża drogowa wraz
z uzyskaniem pozwolenia na budowę (zgłoszenia robót),
· Wykonanie
dokumentacji projektowej odwodnienia ul. Kolejowej wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę (zgłoszenia robót). Projekt odwodnienia
wykonać ściśle zintegrowany z projektem drogowym,
· Przyjęte
rozwiązania należy skonsultować z wydziałem Budownictwa i Inwestycji w
Barczewie.
Zamawiający posiada dokumentację projektową branży
drogowej, którą przekaże Wykonawcy do realizacji. Wykonawca zobowiązany jest do
uaktualnienia projektu drogowego oraz wykonania dokumentacji projektowej
odwodnienia drogi na bazie projektu drogowego.
Zakres opracowania powinien mieścić się w granicach działek
będących własnością Urzędu Gminy w Barczewie konieczność wejścia na grunty nie
będące w zarządzie / własnością wymaga zgody Zamawiającego i właściciela
nieruchomości.
2.3 Ogólne
wymagania dla wykonywania opracowań projektowych.
· Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z
przedmiotem zamówienia w miejscu lokalizacji obiektu objętego projektem,
· Uzyskanie opinii geotechnicznych podłoża na terenie
objętym przedmiotem zamówienia, (jeżeli zajdzie taka potrzeba),
· Uzyskanie mapy do celów projektowych lub jej
aktualizacji jeśli zachodzi taka potrzeba,
· Weryfikacja kompletności wszystkich danych niezbędnych
dla prawidłowego zaprojektowania i wykonania przedmiotu umowy,
· Uzyskanie niezbędnych warunków przyłączenia sieci od
dysponentów lub ich zmiana, likwidacja kolizji itp,
· Sporządzenie i złożenie kompletnych wniosków dla
uzyskania wszystkich decyzji administracyjnych, koniecznych przed uzyskaniem
pozwolenia na budowę (zgłoszenie robót),
· Uzyskanie
niezbędnych uzgodnień.
2.4.Szczegóły dotyczące opracowania dokumentacji
projektowej.
Dokumentacja projektowa powinna składać się w
szczególności z:
-
Planów, rysunków lub innych dokumentów
umożliwiających jednoznaczne określenie rodzaju i zakresu robót budowlanych
podstawowych oraz uwarunkowań i dokładnej lokalizacji ich wykonywania,
-
Projektów, pozwoleń, uzgodnień i opinii
wymaganych odrębnymi przepisami oraz
uzyskaniem pozwolenia na budowę dla zadania j.w.,
-
Określenie
wartości robót objętych
projektem .
Strona tytułowa dokumentacji projektowej
powinna zawierać w szczególności:
-
Nazwę nadaną zamówieniu przez zamawiającego,
określoną w pkt 1,
-
Adres obiektu budowlanego, którego dotyczy
dokumentacja projektowa,
-
Numery ewidencyjne działek objętych
opracowaniem,
-
W zależności od zakresu robót budowlanych
objętych przedmiotem zamówienia – nazwy i kody:
a)
grup robót,
b)
klas robót,
c)
kategorii robót,
d)
nazwę i adres zamawiającego,
e)
spis zawartości dokumentacji projektowej,
f)
nazwę i adres podmiotu, wraz z imionami i
nazwiskami osób opracowujących części składowe dokumentacji projektowej, oraz
datę opracowania.
2.5 Zakres
i forma specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych.
Specyfikacje
techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych należy opracować uwzględniając
w szczególności zbiory wymagań, które są niezbędne do określenia standardu i jakości
wykonania robót, w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, właściwości
wyrobów, rodzajów robót według przyjętej systematyki lub grup.
2.6 Kosztorys
inwestorski.
2.7 Materiały
do projektowania.
· Wykonanie badań geotechnicznych leży po stronie
Wykonawcy.
2.8 Zakres opracowania.
Dokumentacja projektowa winna zawierać niżej wymienione opracowania składające się z niezbędnych rysunków, zestawień i opisów
niezbędnych do realizacji pełnego zakresu rzeczowego robót, zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Zawartość opracowania objętego przedmiotem zamówienia:
Niedopuszczalne
jest wymienianie w dokumentacji projektowej nazw handlowych materiałów i
urządzeń konkretnych producentów i dostawców; w przypadku, gdy nie jest
możliwe opisanie materiału lub urządzenia inaczej niż przez wskazanie znaków
towarowych, patentów lub pochodzenia należy przy takim opisie zamieścić słowa „lub równoważne”
lub inne równoznaczne wyrazy oraz podać istotne cechy użytkowe i jakościowe
oraz dopuszczalne tolerancje.
2.9 Warunki udziału w postępowaniu wymagania
stawiane Wykonawcy:
Dysponują osobami
zdolnymi do wykonania zamówienia.
Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże, że do wykonania
przedmiotu zamówienia dysponuje lub będzie dysponował osobami posiadającymi kwalifikacje
zawodowe oraz doświadczenie niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia:
Projektanci posiadający:
·
uprawnienia
budowlane do projektowania w
specjalności instalacyjnej, w zakresie sieci instalacji i urządzeń cieplnych,
wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
·
uprawnienia
budowlane do projektowania w
specjalności drogowej.
2.9 Uwarunkowania prawne.
Przedmiot zamówienia należy wykonać
w zgodzie w szczególności z:
1. Ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. ze zm.– Prawo
budowlane,
2. Ustawą o ochronie przyrody z dnia 16 kwietnia
2004r. (t.j. Dz.U.2013 poz.627),
3. Rozporządzeniem Ministra
Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy
projektu budowlanego,
4. Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20
grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji
projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych
oraz programu funkcjonalno-użytkowego,
5. Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury
z dnia 24.06.2022r. w sprawie przepisów techniczno- budowlanych dotyczących
dróg publicznych.
3. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: do
dnia 29.11.2024r.
30.09.2024r. – Złożenie kompletnego wniosku we właściwym Urzędzie dla uzyskania pozwolenia na budowę/ zgłoszenie robót budowlanych.
4.
KRYTERIA OCENY OFERT I ICH ZNACZENIE
1)
Kryterium
oceny ofert – cena 100 % (kwotę netto, podatek VAT oraz kwotę brutto należy
podać z dokładnością do 2 miejsc po przecinku).
2)
W
przypadku, gdy Zamawiający otrzyma dwie takie same oferty cenowe, zastrzega
sobie prawo wezwania do złożenia oferty uzupełniającej. Cena w ofercie
uzupełniającej nie może być wyższa niż w ofercie pierwotnej.
3)
Oferty
będą oceniane w następujący sposób:
Pc = (Cn : Cb)
x 100
gdzie:
Pc – liczba punktów;
Cn – najniższa zaoferowana cena brutto
spośród wszystkich ofert niepodlegających odrzuceniu;
Cb
– cena brutto badanej oferty;
100
– waga kryterium cena (100%)
5.
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU WYMAGANIA STAWIANE WYKONAWCY:
1) Posiadanie wiedzy i doświadczenia
niezbędnego do należytego wykonania przedmiotu zamówienia oraz dysponowania
osobami zdolnymi do należytego wykonania przedmiotu zamówienia.
2) O
udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki
udziału w postepowaniu dotyczące:
Na
podstawie art. 1 pkt 3 oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o
szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na
Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2022
r., poz. 835) wyklucza się:
a)
Wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w
rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na
podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu
środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
b)
Wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu
ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz
finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona
w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo
wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego
2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na
listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
c)
Wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu
art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U.
z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych
w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub
będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został
wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej
o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
d) do
Wykonawcy podlegającemu wykluczeniu na podstawie rodz. VI pkt 3 ppkt 1-3 stosuje
się art. 7 ust. 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych
rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących
ochronie bezpieczeństwa narodowego; 5) okres Wykluczenia rozpoczyna się zgodnie
z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach
w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących
ochronie bezpieczeństwa narodowego, tj. z dniem 1 maja 2022 r.
6. WRAZ Z OFERTĄ NALEŻY ZŁOŻYĆ:
W celu potwierdzenia spełniania
warunków udziału w postępowaniu do oferty należy załączyć:
1) oświadczenie o posiadaniu wiedzy
i doświadczenia niezbędnego do należytego wykonania przedmiotu zamówienia i
dysponowania osobami zdolnymi do należytego wykonania przedmiotu zamówienia -
załącznik nr 4;
2)
oświadczenie o
braku podstaw do wykluczenia i o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu,
uwzględniające przesłanki wykluczenia z art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych
rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz
służących ochronie bezpieczeństwa narodowego – załącznik nr 3;
3) pełnomocnictwo do
reprezentowania, o ile ofertę składa pełnomocnik. Wykonawca ma obowiązek
przedstawienia (załączenia do oferty) oryginału dokumentu pełnomocnictwa lub
jego kopii poświadczonej notarialnie.
7. SPOSÓB POROZUMIEWANIA SIĘ
ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI
Za pomocą
Platformy Zakupowej.
8. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA
OFERT:
Ofertę
można złożyć wyłącznie w formie elektronicznej przez Platformę Zakupową Gminy
Barczewo, oferty złożone w inny sposób nie będą wzięte pod uwagę.
Termin
składania ofert upływa w dniu 11.03.2024
r., godz. 0900
9. ISTOTNE WARUNKI POSTĘPOWANIA:
1) Zamawiający i Wykonawca związani są ofertą 30
dni od daty jej złożenia.
2) Zamawiający zastrzega sobie
możliwość odstąpienia od zapytania ofertowego bez podania
przyczyny, a także do pozostawienia
postępowania bez wyboru oferty.
3) Zamawiający może udzielić
odpowiedzi, wyjaśnień oraz modyfikacji w prowadzonym
zapytaniu.
4) Wykonawca może złożyć tylko 1
ofertę.
5) Oferty należy sporządzić w
języku polskim.
6) Zamawiający zastrzega sobie prawo
do podjęcia negocjacji cenowych z Wykonawcą, który
złożył w oparciu o przyjęte kryteria najkorzystniejszą
ofertę. Negocjacje cenowe zostaną podjęte w szczególności w przypadku, gdy
zaoferowana cena będzie wyższa od założonej przez Zamawiającego.
7)
Oferty niespełniające któregokolwiek z wymagań, lub których treść nie
odpowiada treści zapytania ofertowego, zostaną odrzucone.
10. INFORMACJE
DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY :
Wybór oferty nastąpi zgodnie z
Regulaminem udzielania przez Urząd Miejski w Barczewie zamówień publicznych,
których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty
130.000,00 zł. zatwierdzonym Zarządzeniem Burmistrza Barczewa nr 0050.1.2022 z dnia 03.01.2022 r.
1)
Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej
oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o
udzielenie zamówienia.
2)
Zamawiający zawrze umowę z wybranym
Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia o wyborze Wykonawcy.
3) Jeżeli Wykonawca, którego oferta została
wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę
najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej
oceny.
4) Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. odwołanie, skarga.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku:
- niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2024-03-15 14:51 | Marta Malinowska | zawiadomienie o wyborze oferty |
2024-03-11 14:41 | Marta Malinowska | Informacja z otwarcia ofert |
2024-03-11 13:44 | Marta Malinowska | Informacja z otwarcia ofert |
Komunikaty