Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: WZP.271.2.12.2024.AG Sprzedaż i dostawa krzeseł ewakuacyjnych i materacy ewakuacyjnych

Alina Głuszek-Obszyńska
Urząd Miasta Płocka Oddział: Wydział Zamówień Publicznych
Termin:
Zamieszczenia : 28-02-2024 13:13:00
Składania : 06-03-2024 12:00:00
Otwarcia : -
Tryb:
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja



Zamawiający – Gmina - Miasto Płock, Stary Rynek 1, 09 - 400 Płock zaprasza do składania ofert w procedurze przetargu zgodnie z przepisami kodeksu cywilnego na realizację zamówienia o wartości poniżej 130.000 zł    

pn. :„Sprzedaż i dostawa krzeseł ewakuacyjnych i materacy ewakuacyjnych” w ramach programu „Dostępna przestrzeń publiczna” dofinansowanego z Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w ramach projektu pod
nazwą „Dostępny Urząd”.

I. Szczegółowe informacje dotyczące zamówienia zawiera opis przedmiotu zamówienia oraz wzór umowy.

Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.

Część 1 - krzesła ewakuacyjne maksymalne obciążenie: 210 kg;

Część 2 - krzesła ewakuacyjne maksymalne obciążenie: 160 kg;

Część 3 - materace ewakuacyjne

Do oferty należy dołączyć specyfikacje, karty katalogowe lub opisy oferowanych produktów, potwierdzające spełnianie wymagań Zamawiającego dla części 1, 2, 3.

II. Termin realizacji zamówienia -   6 tygodni od dnia podpisania umowy

III. Kryteria oceny ofert - cena - 100 %

IV. W przypadku, gdy oferta zawiera cenę rażąco niską, Zamawiający wzywa Wykonawcę do złożenia wyjaśnień, przy czym wezwanie kierowane jest tylko do Wykonawcy, którego oferta jest najkorzystniejsza. Brak wyjaśnień lub uznanie ich przez Zamawiającego za nieprzekonywujące powoduje odrzucenie oferty.  

V. W przypadku, gdy oferent nie załączył wszystkich wymaganych dokumentów lub oświadczeń lub są one niezgodne z zapisami niniejszego ogłoszenia, Zamawiający wzywa do ich uzupełnienia,przy czym wezwanie kierowane jest tylko do oferenta, którego oferta jest najkorzystniejsza. Brak uzupełnienia dokumentów lub oświadczeń we wskazanym terminie powoduje odrzucenie oferty.   

VI. Wykonawca jest związany ofertą przez 30 dni. Zawarcie umowy następuje z chwilą jej podpisania.   

VII. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana jako oferta najkorzystniejsza uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert. W takim przypadku zastosowanie mają czynności z pkt IV i V.

VIII. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę w stosunku do którego zachodzą okoliczności wskazane w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.

IX. Ogłoszenie, a także warunki przetargu mogą być zmienione lub odwołane.   

X. Zamawiający zastrzega sobie prawo odwołania przetargu bez podania przyczyny, bądź zamknięcia przetargu bez wyboru którejkolwiek z ofert.   

XI. W sprawach nieuregulowanych niniejszym zapytaniem zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego.   

XII. Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są: Alina Głuszek-Obszyńska, tel.: 024 36 71 616, Małgorzata Pawłowska, tel.: 36 71 60, Anna Gołębiowska, tel.: 024 36 71 582



KLAUZULA INFORMACYJNA Z ART.13 RODO 

Gmina Miasto Płock zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016,str. 1), dalej„RODO”, informuję, że: 

  1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Miasto – Płock, Stary Rynek 1, 09-400 Płock;   

  2. Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych Gminy Miasto Płock: iod@plock.eu,   

  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. "Sprzedaż i dostawa krzeseł ewakuacyjnych i materacy ewakuacyjnych".   

  4. Odbiorcami danych osobowych są lub mogą zostać: podmioty, którym na podstawie umowy powierzono przetwarzanie danych osobowych, operatorzy pocztowi i firmy kurierskie, banki organy administracji publicznej w tym inne jednostki samorządu terytorialnego lub urzędy państwowe w zakresie, w jakim będzie to wynikać z przepisów prawa zobowiązujących do udostępnienia tych danych, podmioty, którym Administrator ma obowiązek przekazać dane na podstawie obowiązujących przepisów prawa - min. w oparciu o art.18 i art. 19 oraz art.74 ust.3 i 4 ustawy z dnia 11 września 2019r. ( Dz. U. 2021 Poz. 1129 z pózn.zm.) Prawo Zamówień publicznych.   

  5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 5 lat, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, nie dłużej jednak niż lat 15;   

  6. Podanie danych osobowych w związku z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nie jest obowiązkowe, ale może być warunkiem niezbędnym do wzięcia w nim udziału, a następnie wykonywania umowy. W przypadku nie podania danych Zamawiający może odrzucić ofertę.   

  7. Posiada Pani/Pan:

  • na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;   

  • na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych z tym zastrzeżeniem,że sprostowanie lub uzupełnienie nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP*;  

  • na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;   

  • prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

    ______________________

*Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.**Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
OPZ KRZESŁO EWAKUACYJNE Cz. 1.pdf pdf 114.42 2024-02-28 13:13:00 Postępowanie
OPZ KRZESŁO EWAKUACYJNE Cz. 2.pdf pdf 113.63 2024-02-28 13:13:00 Postępowanie
OPZ MATERAC Cz. 3.pdf pdf 112.15 2024-02-28 13:13:00 Postępowanie
Wzór umowy cz. 1.pdf pdf 149.35 2024-02-28 13:13:00 Postępowanie
wzór umowy cz. 2.pdf pdf 149.35 2024-02-28 13:13:00 Postępowanie
wzór umowy cz. 3.pdf pdf 149.36 2024-02-28 13:13:00 Postępowanie
e-fakturowanie.odt odt 18.41 2024-02-28 13:13:00 Kryterium
treśc art 7 ust 1.pdf pdf 18.58 2024-02-28 13:13:00 Kryterium

Komunikaty

2024-03-19 15:12 Alina Głuszek-Obszyńska Zamawiający Gmina Miasto Płock informuje, że jako najkorzystniejszą wybrano ofertę:
1) Inventum Sp. Z o.o. 33-300 Nowy Sącz, Henryka Siemiradzkiego 11 A/2, Część 1 - krzesła ewakuacyjne maksymalne obciążenie: 210 kg - 10 367.20 zł. brutto za jedną sztukę, Część 2 - krzesła ewakuacyjne maksymalne obciążenie: 160 kg; - 10 367.20 zł. brutto za jedną sztukę, Część 3 - materace ewakuacyjne - 3 422.80 zł. brutto za jedną sztukę.

Pozostałe oferty:
2) MAXELO 90-625 Łódź, Piotrkowska 34/27, Część 2 - krzesła ewakuacyjne maksymalne obciążenie: 160 kg; - 11 772.00 zł. brutto za jedną sztukę, Część 3 - materace ewakuacyjne - 2 592.00 zł. brutto za jedną sztukę - oferta została odrzucona.
3) EnSafe sp. z o.o. 32-080 Zabierzów, Krakowska 390, Część 1 - krzesła ewakuacyjne maksymalne obciążenie: 210 kg - 13 986.00 zł. brutto za jedną sztukę, Część 2 - krzesła ewakuacyjne maksymalne obciążenie: 160 kg; - 10 476.00 zł. brutto za jedną sztukę, Część 3 - materace ewakuacyjne - 3 672.00 zł. brutto za jedną sztukę,
2024-03-06 12:16 Alina Głuszek-Obszyńska Zamawiający Gmina Miasto Płock informuje, że do terminu składania ofert wpłynęły 3 oferty:

1) Inventum Sp. Z o.o. 33-300 Nowy Sącz, Henryka Siemiradzkiego 11 A/2,
Część 1 - krzesła ewakuacyjne maksymalne obciążenie: 210 kg - 10 367.20 zł. brutto za jedną sztukę,
Część 2 - krzesła ewakuacyjne maksymalne obciążenie: 160 kg; - 10 367.20 zł. brutto za jedną sztukę,
Część 3 - materace ewakuacyjne - 3 422.80 zł. brutto za jedną sztukę.

2) MAXELO 90-625 Łódź, Piotrkowska 34/27,
Część 2 - krzesła ewakuacyjne maksymalne obciążenie: 160 kg; - 11 772.00 zł. brutto za jedną sztukę,
Część 3 - materace ewakuacyjne - 2 592.00 zł. brutto za jedną sztukę.

3) EnSafe sp. z o.o. 32-080 Zabierzów, Krakowska 390,
Część 1 - krzesła ewakuacyjne maksymalne obciążenie: 210 kg - 13 986.00 zł. brutto za jedną sztukę,
Część 2 - krzesła ewakuacyjne maksymalne obciążenie: 160 kg; - 10 476.00 zł. brutto za jedną sztukę,
Część 3 - materace ewakuacyjne - 3 672.00 zł. brutto za jedną sztukę,
2024-03-05 14:15 Alina Głuszek-Obszyńska Zamawiający Gmina-Miasto Płock, przekazuje zapytanie z dnia 04.03.2024r. wraz z odpowiedzią.
Pytanie:
Dzień dobry,
przesyłamy pytanie do postępowania:
1. Kto ma dokonać zgłoszenia i dokonać odbioru technicznego krzesełka elektrycznego do Urzędu Dozoru Technicznego, zleceniodawca czy zlecający?
Odpowiedź:
Zleceniodawca (Zamawiający) wykona powyższe zadania.
2024-03-01 09:55 Alina Głuszek-Obszyńska Zamawiający Gmina-Miasto Płock przekazuje zapytanie 2, które wpłynęło dnia 29.02.2024r. z odpowiedzią:

Pytanie:
Czy zamawiający dopuści krzesło ewakuacyjne z obciążeniem do 160 kg, które nie posiada silnika z tzw. „sprzęgłem” co umożliwia korzystanie z krzesła po wyjęciu/rozładowaniu baterii?
Zaznaczę jednak, że takie krzesło ewakuacyjne będzie umożliwiało dalszą ewakuację w przypadku wyjęcia/rozładowania baterii zgodnie z zapisami znajdującymi się w instrukcji obsługi.

Odpowiedź:
Zamawiający dopuszcza takie krzesło – pod warunkiem, że można korzystać z niego również w przypadku rozładowania baterii.
2024-02-29 13:23 Alina Głuszek-Obszyńska Zamawiający Gmina-Miasto Płock przekazuje zapytania z dnia 29.02.2024r. z odpowiedzią:

(...) jako uczestnik postępowania zwraca się z następującym zapytaniem:
1. Czy zamawiający dopuści dostawę materaca bez dodatkowego zabezpieczenia głowy z regulowanym zagłówkiem z pasem unieruchamiającym?
Podstawowy model materaca ewakuacyjnego (...) to typ materaca ewakuacyjnego, który możemy scharakteryzować jako produkt niedrogi, prosty w obsłudze, wygodny, pozwalający na szybka i bezpieczną ewakuację miejsca zagrożenia do strefy bezpieczeństwa. Produkt posiada pozytywne opinie strażaków, policji, ratowników medycznych ponieważ jest praktyczny, lekki, łatwy i szybki w użytkowaniu. Osoba poszkodowana potrzebująca pomocy jest mocno owijana za pomocą klap materaca unieruchamiana przy pomocy opaski.
Model z dodatkowym zabezpieczeniem głowy to wersja materaca ewakuacyjnego (...) przeznaczona do ewakuacji poszkodowanych w trudnych warunkach terenowych np. górnictwie. Dzięki dodatkowym funkcjom ten materac ewakuacyjny wymaga nieco więcej "czasu rozruchu" niż model podstawowy co powoduje wydłużenie czasu ewakuacji.
(...) jako dostawca stale współpracujący i prowadzący szkolenia na Poligonie Strażackim rekomenduje dla instytucji publicznych wersję podstawową materaca (...)
2. Czy zamawiający dopuści dostawę krzesła ewakuacyjnego o maksymalnym obciążeniu 200 kg, rozmiar po rozłożeniu 103-158x50x57 cm, rozmiar po złożeniu 100x50x28 cm.
3. Prosimy o doprecyzowanie co Zamawiający rozumie pod pojęciem "silnik posiadający tzw. "sprzęgło" co umożliwia korzystanie z krzesła po wyjęciu/rozładowaniu". Taki zapis jest niebezpieczny dla użytkownika i osoby obsługującej - niemożliwa jest wymiana baterii w trakcie ewakuacji. Bateria musi zapewnić bezpieczny wjazd i zjazd osobie ewakuowanej w trakcie trwania akcji ratunkowej. Produkt powinien posiadać wyświetlacz umożliwiający osobie obsługującej w chwili rozruchu wizualne określenie stopnia naładowania baterii.
Jednocześnie pragniemy zauważyć, iż opis przedmiotu zamówienia jest tendencyjny wskazujący jednoznacznie na produkty firmy (...).

Odpowiedź 1:
Zamawiający podtrzymuje zapisy, które były konsultowane ze specjalistą BHP i oczekuje ofert z dodatkowym zabezpieczeniem głowy.

Odpowiedź 2:
Zamawiający zgodnie z przedstawioną specyfikacją oczekuje ofert dwóch krzeseł z maksymalnym obciążeniem 210 kg oraz trzech z obciążeniem 160 kg.

Odpowiedź 3:
Zamawiający zgodnie ze specyfikacją chce zakupić sprzęt, który można będzie użytkować również w przypadku rozładowania baterii.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Część 1 - krzesła ewakuacyjne maksymalne obciążenie: 210 kg Proszę podać cenę za jedną sztukę. 2 szt. - (0)
2 Część 2 - krzesła ewakuacyjne maksymalne obciążenie: 160 kg; Proszę podać cenę za jedną sztukę. 3 szt. - (0)
3 Część 3 - materace ewakuacyjne Proszę podać cenę za jedną sztukę. 5 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2678 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki umowy - Proszę potwierdzić akceptację warunków ze wzoru umowy (0)
3 Koszt dostawy - Po stronie dostawcy, proszę potwierdzić (0)
4 E-fakturowanie - Proszę wybrać: faktura ustrukturyzowana czy papierowa?

e-fakturowanie.odt

(0)
5 Oświadczam, że nie zachodzą w stosunku do mnie okoliczności wskazane w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. - Proszę potwierdzić

treśc art 7 ust 1.pd [...].pdf

(0)
6 Czy Wykonawca jest czynnym podatnikiem podatku Vat - Proszę wpisać: Tak/ Nie (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 447