Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: KSr-IX.271.15.2024.MZ Wykonanie projektu odmulenia stawu nr II, III, IV w Parku Sołackim

Małgorzata Zielińska
Miasto Poznań Oddział: Wydział Klimatu i Środowiska
Termin:
Zamieszczenia : 29-02-2024 14:22:00
Składania : 05-03-2024 10:00:00
Otwarcia : 05-03-2024 10:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Zapytanie ofertowe

    1. Opis przedmiotu zamówienia:

Zamówienie polega na wykonaniu projektu usunięcia osadów z trzech stawów wg numerów:                                                          

- II o pow. 0,56ha,                                                                                                                                                                      

- III o pow. 0,20ha,                                                                                                                                                    

- IV o pow. 0,12ha                                                                                                                                           

o łącznej powierzchni ok. 0,88 ha w Parku Sołackim w Poznaniu.      

Zasadniczym celem odmulenia Stawów Sołackich jest przywrócenie prawidłowych parametrów technicznych w stawach - głębokości mającej wpływ na odtworzenie objętości retencjonowanej wody jak również poprawa stanu czystości oraz jakości wody zarówno w samych stawach, jak i w rzece Bogdance, która przez nie przepływa.

Planowane prace w ramach odmulenia stawu nr II, III, IV w Parku Sołackim wymagają odpowiednich opinii przyrodniczych, np.: herpetologa, ichtiologa. Podczas wykonywania robót należy uwzględnić specjalistyczny nadzór przyrodniczy.

Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do umowy - opis przedmiotu zamówienia.

Wykonawca oświadcza, że zapoznał się z Polityką Systemu Zarządzania Wydziału Klimatu i Środowiska Urzędu Miasta Poznania oraz zobowiązuje się do uwzględnienia tych zapisów przy realizacji przedmiotu umowy. 

    2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

71320000-7 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

    3. Termin wykonania zamówienia:

20 tygodni od dnia podpisania umowy

    4. Opis kryteriów wyboru oferty najkorzystniejszej:

      Jedynym kryterium najkorzystniejszej oferty jest cena (zł), która musi uwzględniać wszystkie koszty realizacji przyszłej umowy, narzuty, zysk oraz podatki (zł).

    5. Opis sposobu przygotowania oferty:

    1) Niniejsze postępowanie prowadzone jest w języku polskim.

    2) Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.

    3) Dokumenty sporządzone w języku obcym składa się wraz z tłumaczeniem na język polski.

    4) Oferta i wszystkie inne wymagane oświadczenia muszą być złożone poprzez wypełnienie interaktywnego formularza poniżej.

    5) Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę w odpowiedzi na Zapytanie ofertowe.

    6) Wykonawcy składają ofertę zgodnie ze wszystkimi wymaganiami określonymi w Zapytaniu ofertowym.

    7) Opis sposobu obliczenia ceny oferty:

    a) Cena netto + podatek VAT = cena brutto

    b) Cena podana w formularzu musi obejmować całkowity koszt wykonania przedmiotu zamówienia oraz wszelkie koszty towarzyszące, konieczne do poniesienia przez Wykonawcę z tytułu realizacji zamówienia i uwzględniać wszystkie czynności związane z prawidłową i terminową realizacją zamówienia.

    c) Ostateczna cena zadeklarowana w ofercie musi zawierać prawidłową stawkę podatku VAT oraz musi być wyrażona w złotych z dokładnością do setnych części złotego, tj. do drugiego miejsca po przecinku.

    d) Obowiązująca stawka podatku VAT 23 %.

    6. Zasady płatności:

Zamawiający zobowiązuje się w terminie do 21 dni od otrzymania faktury VAT zapłacić Wykonawcy przelewem należną kwotę na wskazany rachunek, Wykonawca oświadcza, że numer rachunku bankowego, na który mają być zapłacone należności umowne jest rachunkiem firmowym i wymienionym w wykazie podmiotów, o którym mowa w art. 96b ustawy o VAT,  tzw. biała lista.

    7. Opis procedury:

    1) Po otwarciu ofert Zamawiający dokona oceny złożonych ofert, zgodnie z pkt 4 niniejszego zapytania. Następnie Zamawiający zbada jedynie ofertę, która zostanie najwyżej oceniona.

    2) Zamawiający może zwrócić się o uzupełnienie lub wyjaśnienie treści złożonych dokumentów, poprawić omyłki rachunkowe, pisarskie, inne.

    3) W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego braku spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę, który otrzymał najwyższą ilość punktów zgodnie z kryteriami oceny ofert, Zamawiający może zbadać kolejną ofertę.

    4) Zamawiający przewiduje pisemne negocjowanie z wykonawcami cen i innych elementów realizacji przedmiotu zamówienia na równych zasadach, zapewniając porównywalność złożonych ofert.

    5) Zamawiający może unieważnić postępowanie bez podania przyczyny.

    8. Klauzula informacyjna z art. 13 i 14 Rozporządzenia o ochronie danych osobowych RODO

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 i art. 14 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej RODO informuję, iż:

    1) Administratorem danych osobowych jest Prezydent Miasta Poznania z siedzibą przy placu Kolegiackim 17, 61-841 Poznań.

    2) Wyznaczono inspektora ochrony danych, z którym można się kontaktować poprzez e-mail: iod@um.poznan.pl lub pisemnie na adres: plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań.

    3) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. e RODO w związku z wykonaniem zadania realizowanego w interesie publicznym wynikającego z art. 43 i 44 ustawy o finansach publicznych, tj. wybór najkorzystniejszej oferty w związku z przeprowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia, wyłączonego spod regulacji ustawy Prawo zamówień publicznych.

    4) Pani/Pana dane zostały przekazane Administratorowi bezpośrednio przez Panią/Pana albo udostępnione Administratorowi przez Wykonawcę.

    5) Dane po zrealizowaniu celu, dla którego zostały zebrane, będą przetwarzane do celów archiwalnych i przechowywane przez okres niezbędny do zrealizowania przepisów dotyczących archiwizowania danych obowiązujących u Administratora.

    6) Osoby, których dane dotyczą, mają prawo do:

    a) dostępu do swoich danych osobowych;

    b) żądania sprostowania danych, które są nieprawidłowe;

    c) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych – z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją osób, których dane są przetwarzane;

    d) żądania usunięcia danych, gdy:

    • dane nie są już niezbędne do celów, dla których zostały zebrane,

    • dane przetwarzane są niezgodnie z prawem,

    • po wniesieniu sprzeciwu, jeśli nie występują nadrzędne prawnie uzasadnione podstawy  przetwarzania;

    e) żądania ograniczenia przetwarzania, gdy:

    • osoby te kwestionują prawidłowość danych,

    • przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a osoby te sprzeciwiają się usunięciu danych,

    • Administrator nie potrzebuje już danych osobowych do celów przetwarzania, ale są one potrzebne osobom, których dane dotyczą, do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń,

    • osoby te wniosły sprzeciw wobec przetwarzania danych – do czasu stwierdzenia nadrzędnych interesów Administratora nad podstawę takiego sprzeciwu.

    7) Ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

    8) Podanie danych osobowych jest warunkiem wzięcia udziału w postępowaniu

o udzielenie zamówienia wyłączonego spod regulacji ustawy Prawo zamówień publicznych.

    9) Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób opierający się wyłącznie

na zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.

    10) Odbiorcami Pani/Pana danych będą podmioty upoważnione do odbioru danych osobowych na podstawie przepisów prawa lub zawartych z administratorem umów, w tym podmioty zajmujące się obsługą informatyczną administratora.

    9. Oświadczenie o wypełnieniu obowiązków informacyjnych RODO

Złożenie oferty przez Wykonawcę jest równoznaczne ze złożeniem oświadczenia, że wypełnił obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 Rozporządzenia o ochronie danych osobowych RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.

    10. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu w zw. z agresją na Ukrainę

Złożenie oferty przez Wykonawcę jest równoznaczne ze złożeniem oświadczenia, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 9 w zw. z ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.

Zgodnie z art. 233 § 1 i § 6 kodeksu karnego, za składanie fałszywych oświadczeń zawierających nieprawdę lub zatajających prawdę, mających służyć za dowód w postępowaniu sądowym lub w innym postępowaniu prowadzonym na podstawie ustawy, grozi odpowiedzialność karna w wymiarze od 6 miesięcy do 8 lat pozbawienia wolności.

    11. Zapoznanie się z treścią opisu przedmiotu zamówienia

Wykonawca poprzez złożenie oferty oświadcza, że zapoznał się z treścią opisu przedmiotu zamówienia, których postanowienia w pełni akceptuje.

W przypadku pytań:

    • merytorycznych, należy skontaktować się z Zamawiającym poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 61 878 4859 lub tel. 61 878 4059 lub tel. 61 878 1962

    • związanych z obsługą platformy, należy skontaktować się z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00, tel. 22 101 02 02, e-mail: cwk@platformazakupowa.pl

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Polityka Systemu Zarządzania KSr 2024.docx docx 14.21 2024-02-29 14:22:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 do umowy - opis przedmiotu zamówienia.docx docx 24.47 2024-02-29 14:22:00 Postępowanie
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 151.3 2024-03-05 15:06:13 Publiczna wiadomość
Ocena ofert.pdf pdf 158.19 2024-03-07 12:07:10 Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.pdf pdf 146.11 2024-03-07 12:08:39 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-03-07 12:08 Małgorzata Zielińska Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty

Informacja o wyborze [...].pdf

2024-03-07 12:07 Małgorzata Zielińska Ocena ofert

Ocena ofert.pdf

2024-03-05 15:06 Małgorzata Zielińska Informacja z otwarcia ofert

Informacja z otwarci [...].pdf

2024-03-01 09:44 Małgorzata Zielińska Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę w wysokości 44 993,40 zł brutto.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Projekt odmulenia stawu nr II, III, IV - opracowanie - 1 usługa - (0)
2 Inwentaryzacja przyrodnicza. - 1 usługa - (0)
3 Opinia herpetologa i ichtiologa dotycząca wpływu prac na faunę (płazy) i florę. - 1 usługa - (0)
4 Dokonanie zgłoszenia do RDOŚ. - 1 usługa - (0)
5 Uzyskanie wszelkich wymaganych zgód, decyzji i pozwoleń. - 1 usługa - (0)
6 Przedmiar robót oraz kosztorys inwestorski z podziałem na etapy (dla każdego ze stawów oddzielnie). - 1 usługa - (0)
7 Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. - 1 usługa - (0)
8 Plan BIOZ. - 1 usługa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3213 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 21 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 20 tygodni od podpisania umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, leżą po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Zdolność techniczna lub zawodowa - doświadczenie - Wykonawca wykaże, że: Wykonawca samodzielnie lub jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub podmiot, na zasobach którego Wykonawca polega (doświadczenie ww. podmiotów nie sumuje się) w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedną dokumentację projektową obejmującą: - budowę lub przebudowę lub odmulenie stawu lub zbiornika wodnego. Do oferty należy dołączyć potwierdzenie wykonania usługi wraz z podaniem przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane wraz z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały należycie wykonane. Dowodami o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
6 Zdolność techniczna lub zawodowa - uprawnienia - Wykonawca wykaże, że: dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jedną osobą, wyznaczoną do realizacji zamówienia, posiadającą uprawnienia projektowe bez ograniczeń w specjalności inżynieryjnej hydrotechnicznej lub odpowiadające im ważne równoważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa. Do oferty należy dołączyć skan ww. uprawień. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 205