Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: DOP-ZP-2/2024 Utrzymanie czystości na terenie Centrum Komunikacyjnego wraz z terenami przyległymi oraz garaży wielopoziomowych: ul. Szwajcarska 6 i ul. Kościuszki 8 w Legionowie

Dział Organizacyjno Prawny
KZB Legionowo Sp. z o.o.
Termin:
Zamieszczenia : 28-02-2024 10:24:00
Składania : 07-03-2024 11:00:00
Otwarcia : 07-03-2024 11:05:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 142.35 2024-02-28 10:24:00 Postępowanie
załączniki_do_SWZ_wersja_edytowalna.docx docx 119.09 2024-02-28 10:24:00 Postępowanie
SPECYFIKACJA WARUNKÓW ZAMÓWIENIA.pdf pdf 2488.48 2024-02-28 14:00:04 Postępowanie
INFORMACJA DLA WYKONAWCÓW Z OTWARCIA OFERT.pdf pdf 946.65 2024-03-07 13:54:53 Publiczna wiadomość
INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY NA PODSTAWIE ART. 253 UST. 2 USTAWY PZP.pdf pdf 1079.66 2024-03-18 13:14:29 Publiczna wiadomość
INFORMACJA O UNIEWAŻNIENIU CZYNNOŚCI WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY ORAZ O PONOWNYM PRZEPROWADZENIU CZYNNOŚCI OCENY OFERT.pdf pdf 1064.16 2024-03-21 10:33:49 Publiczna wiadomość
INFORMACJA O UNIEWAŻNIENIU CZYNNOŚCI WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY ORAZ O PONOWNYM PRZEPROWADZENIU CZYNNOŚCI OCENY OFERT — BIP.pdf pdf 1145.83 2024-04-04 14:16:01 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o wyniku postępowania.pdf pdf 75.42 2024-05-02 08:23:28 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-05-02 08:23 Dział Organizacyjno Prawny Ogłoszenie o wyniku postępowania

Ogłoszenie o wyniku [...].pdf

2024-04-04 14:16 Dział Organizacyjno Prawny INFORMACJA O UNIEWAŻNIENIU CZYNNOŚCI WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY ORAZ O PONOWNYM PRZEPROWADZENIU CZYNNOŚCI OCENY OFERT

INFORMACJA O UNIEWAŻ [...].pdf

2024-03-21 10:33 Dział Organizacyjno Prawny INFORMACJA O UNIEWAŻNIENIU CZYNNOŚCI WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY ORAZ O PONOWNYM PRZEPROWADZENIU CZYNNOŚCI OCENY OFERT

INFORMACJA O UNIEWAŻ [...].pdf

2024-03-18 13:14 Dział Organizacyjno Prawny INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY NA PODSTAWIE ART. 253 UST. 2 USTAWY PZP

INFORMACJA O WYBORZE [...].pdf

2024-03-07 13:54 Dział Organizacyjno Prawny INFORMACJA DLA WYKONAWCÓW Z OTWARCIA OFERT

INFORMACJA DLA WYKON [...].pdf

2024-03-07 11:00 Komunikat Zamawiającego INFORMACJA O KWOCIE, KTÓRA ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA PRZEZNACZYĆ NA SFINANSOWANIE ZAMÓWIENIA

Podstawa prawna:
Art. 222 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1605.)
Zamawiający informuje, że kwota, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi 465.750,00 zł brutto.
Informacja zostaje udostępniona na stronie internetowej prowadzonego postępowania przed otwarciem ofert.

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 267