Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: WTG.271.11.2024.MP Opracowanie projektów graficznych, wykonanie oraz dostawa w ramach programu „Dostępna przestrzeń publiczna” dofinansowanego z Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w ramach projektu pod nazwą „Dostępny Urząd”

Małgorzata Pawłowska
Urząd Miasta Płocka Oddział: Wydział Techniczno – Gospodarczy
Termin:
Zamieszczenia : 28-02-2024 10:00:00
Składania : 07-03-2024 10:00:00
Otwarcia : 07-03-2024 10:05:00
Tryb:
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja


Zamawiający – Gmina - Miasto Płock, Stary Rynek 1, 09 - 400 Płock zaprasza do składania ofert w procedurze przetargu zgodnie z przepisami kodeksu cywilnego na realizację zamówienia o wartości poniżej 130.000 zł    

pn. : Opracowanie projektów graficznych, wykonanie oraz dostawa w ramach programu „Dostępna przestrzeń publiczna” dofinansowanego z Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w ramach projektu pod nazwą „Dostępny Urząd”.   ”

I. Szczegółowe informacje dotyczące zamówienia zawiera opis przedmiotu zamówienia oraz wzór umowy.

II. Termin realizacji zamówienia 60 dni od dnia podpisania umowy

III. Kryteria oceny ofert - cena - 100 %

IV. W przypadku, gdy oferta zawiera cenę rażąco niską, Zamawiający wzywa Wykonawcę do złożenia wyjaśnień, przy czym wezwanie kierowane jest tylko do Wykonawcy, którego oferta jest najkorzystniejsza. Brak wyjaśnień lub uznanie ich przez Zamawiającego za nieprzekonywujące powoduje odrzucenie oferty.  

V. W przypadku, gdy oferent nie załączył wszystkich wymaganych dokumentów lub oświadczeń lub są one niezgodne z zapisami niniejszego ogłoszenia, Zamawiający wzywa do ich uzupełnienia, przy czym wezwanie kierowane jest tylko do oferenta, którego oferta jest najkorzystniejsza. Brak uzupełnienia dokumentów lub oświadczeń we wskazanym terminie powoduje odrzucenie oferty.   

VI. Zamawiający przewiduje możliwość negocjacji złożonych ofert.

VII. Wykonawca jest związany ofertą przez 30 dni. Zawarcie umowy następuje z chwilą jej podpisania.   

VIII. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana jako oferta najkorzystniejsza uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert. W takim przypadku zastosowanie mają czynności z pkt V i VI.

IX. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę w stosunku do którego zachodzą okoliczności wskazane w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.

X. Ogłoszenie, a także warunki przetargu mogą być zmienione lub odwołane.   

XI. Zamawiający zastrzega sobie prawo odwołania przetargu bez podania przyczyny, bądź zamknięcia przetargu bez wyboru którejkolwiek z ofert.   

XII. W sprawach nieuregulowanych niniejszym zapytaniem zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego.   

XIII. Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są:

/w zakresie spraw formalnych/ Małgorzata Pawłowska 24 367 16 03

/w zakresie przedmiotu zamówienia/ Anna Gołębiowska 24 367 15 82




KLAUZULA INFORMACYJNA Z ART.13 RODO 

Gmina Miasto Płock zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016,str. 1), dalej„RODO”, informuję, że: 

  1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Miasto – Płock, Stary Rynek 1, 09-400 Płock;   

  2. Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych Gminy Miasto Płock: iod@plock.eu,   

  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn……………………….   

  4. Odbiorcami danych osobowych są lub mogą zostać: podmioty, którym na podstawie umowy powierzono przetwarzanie danych osobowych, operatorzy pocztowi i firmy kurierskie, banki organy administracji publicznej w tym inne jednostki samorządu terytorialnego lub urzędy państwowe w zakresie, w jakim będzie to wynikać z przepisów prawa zobowiązujących do udostępnienia tych danych, podmioty, którym Administrator ma obowiązek przekazać dane na podstawie obowiązujących przepisów prawa - min. w oparciu o art.18 i art. 19 oraz art.74 ust.3 i 4 ustawy z dnia 11 września 2019r. ( Dz. U. 2021 Poz. 1129 z pózn.zm.) Prawo Zamówień publicznych.   

  5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 5 lat, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, nie dłużej jednak niż lat 15;   

  6. Podanie danych osobowych w związku z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nie jest obowiązkowe, ale może być warunkiem niezbędnym do wzięcia w nim udziału, a następnie wykonywania umowy. W przypadku nie podania danych Zamawiający może odrzucić ofertę.   

  7. Posiada Pani/Pan:

  • na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;   

  • na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych z tym zastrzeżeniem,że sprostowanie lub uzupełnienie nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP*;  

  • na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;   

  • prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

    ______________________

*Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.**Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
OPZ plan tyflograficzny BOK Piłsudskiego.pdf pdf 115.33 2024-02-28 10:00:00 Postępowanie
OPZ plan tyflograficzny BOK Zduńska.pdf pdf 115.38 2024-02-28 10:00:00 Postępowanie
OPZ plan tyflograficzny budynki UMP.pdf pdf 112.78 2024-02-28 10:00:00 Postępowanie
rzut budynków UMP.pdf pdf 849.53 2024-02-28 10:00:00 Postępowanie
WZÓR UMOWY.pdf pdf 1685.41 2024-02-28 10:00:00 Postępowanie
e-fakturowanie.odt odt 18.41 2024-02-28 10:00:00 Kryterium
treśc art 7 ust 1.pdf pdf 18.58 2024-02-28 10:00:00 Kryterium

Komunikaty

2024-03-08 12:49 Małgorzata Pawłowska Informacja z otwarcia

Zamawiający informuje, iż do upływu terminu składania ofert tj. 07.03.2024r. do godz. 10:00 wpłynęło 10 ofert:

1) Inventum Sp. z o.o., ul. H. Siemiradzkiego 11A/2, 33-300 Nowy Sącz z ceną oferowaną brutto
13.796,91 zł;
2) EnSafe Sp. z o.o., ul. Krakowska 390, 32-080 Zabierzów z ceną oferowaną brutto 21.060,00 zł;
3) Spółdzielnia Socjalna FADO 90-236 Łódź ul. Pomorska 149/153 z ceną oferowaną brutto 20.169,54 zł;
4) S2 Projekt sp. z o.o. 95-100 Zgierz ul. Cezaka 13/2 z ceną oferowaną brutto 18.940,77zł;
5) Gulsparv sp.z o.o. Poznań z ceną oferowaną brutto 22.140,00 zł;
6) BACKEND sp. z o.o. 30-010 Kraków ul. Wł Łokietka 8E/57 z ceną oferowaną brutto 12.915,00 zł;
7) ABART Wykładziny E.M Płowaś sp. j. 30-729 Kraków, Na zakolu Wisły 12B/LU1 z ceną oferowaną brutto 44.752,32 zł;
8) Europejskie Centrum Obsługi Głuchych Monika Narowska 59-220 Legnica , ul. Orzechowa 28 z ceną oferowaną brutto 11.025,00zł;
9) Studio Dostępności Michał Czech z ceną oferowaną brutto 35.055,00 zł;
10) Świerbiński Robert „PROFI-ART” 45-310 Opole ul. Ozimska 184 z ceną oferowaną brutto 12.915,00 zł;
2024-03-05 11:10 Anna Gołębiowska Zamawiający Gmina - Miasto Płock przekazuje pytania, które wpłynęły w dniu 4 marca 2024 r. wraz z odpowiedzią. Pytanie 1: Czy zleceniodawca dopuszcza inne metody wykonania warstwy dotykowej planu bardziej odporne na użytkowanie niż wydruk UV, dające gwarancję uzyskania pisma brajla w standardzie Marburg Medium? Odpowiedź: Zleceniodawca zgodnie z przedstawioną specyfikacją oczekuje utwardzenia światłem UV. Pytanie 2: Czy pismo brajla powinno być zgodne ze standardem Marburg Medium czy innym – jakim? Odpowiedź: Opisy powinny być zgodne ze standardem Marburg Medium. Pytanie 3: Czy plan tyflograficzny, ponieważ ma służyć również osobom niewidomym, ma być wyposażony w jakiś system pozwalający odnaleźć go w przestrzeni budynku, np. system YourWay oraz czy powinien mieć zainstalowane fakturowe oznaczenia nawierzchni wskazujące bezpieczne miejsce z którego osoba może korzystać i ma w zasięgu cały plan? Odpowiedź: Zamawiający nie wskazuje w specyfikacji takiego systemu oraz rozwiązania. Pytanie 4: Zleceniodawca zawarł w opisie planu wpis o orientacji poziomej, orientacja planu wynika z miejsca jego ustawienia. czy zleceniodawca ma wyznaczone miejsca umieszczenia planów, jeśli tak czy dopuszcza ich zmianę? Odpowiedź: Zleceniodawca nie wyznaczył jeszcze dokładnie takiego miejsca, będzie to ustalane na etapie realizacji, z pewnością chcemy plany montowane na stojaku.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 plan BOK Zduńska plan tyflograficzny BOK Zduńska 1 szt. Urząd Miasta Płock
Pl. Stary Rynek 1
09-400, Płock
(0)
2 plan BOK Piłsudskiego plan tyflograficzny BOK Piłsudskiego 6 1 szt. - (0)
3 plan UMP Plan tyflograficzny rozkładu 5 budynków UMP Stary Rynek 1 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2678 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena - Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - przelew 30 dni, proszę potwierdzić (0)
3 Koszt dostawy - Po stronie dostawcy, proszę potwierdzić (0)
4 E-fakturowanie - Proszę potwierdzić zapoznanie się z informacją z załącznika

e-fakturowanie.odt

(0)
5 Oświadczam, że nie zachodzą w stosunku do mnie okoliczności wskazane w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. - Proszę potwierdzić

treśc art 7 ust 1.pd [...].pdf

(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 422