Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 28-02-2024 13:09:00 |
Składania : | 01-03-2024 08:00:00 |
Otwarcia : | 01-03-2024 08:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Warunki zamówienia :
1.Dostawa: na koszt Wykonawcy.
2.Sposób zapłaty: 30 dni od daty otrzymania faktury, dane do faktury - Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu, ul. Podwale 31-33, 50-040 Wrocław, NIP 896-000-47-80. Wykonawca zobowiązany jest do wystawienia faktury po otrzymaniu informacji od Zamawiającego potwierdzającej kompletność dostawy i brak wadliwości towaru.
3.TERMIN NAPRAWY: do 10 dni roboczych od daty wysłania zamówienia.
4.Posiadanie wiedzy i doświadczenia w naprawie i serwisowaniu urządzeń wielofunkcyjnych Xerox.
5.Naprawa w KPP Lubin, po wcześniejszym umówieniu.
6.Gwarancja - 12 miesięcy.
7. Koszty i organizacja transportu związane z realizacją napraw sprzętu w ramach obowiązującej gwarancji - po stronie Wykonawcy.
8.Zamawiający zastrzega sobie prawo zakończenia postępowania bez dokonania wyboru oraz unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
Osoba do kontaktu Pan Adrian Firut 48 871 28 83.
Komunikaty