Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 28-02-2024 07:53:00 |
Składania : | 06-03-2024 08:00:00 |
Otwarcia : | 06-03-2024 08:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
Nazwa i adres zamawiającego
Zamawiający: |
Centrum Usług Społecznych w Starachowicach Dział: Klub Senior+ ul. Al. Armii Krajowej 28 Ip., 27-200 Starachowice Godziny pracy: od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00 Nr tel. 668-216-211 Adres WWW: cus.starachowice.eu email : ewa.pochec@cus.starachowice.eu |
1.Tryb udzielenia zamówienia
Zapytanie ofertowe
2. Opis przedmiotu zamówienia
(Określenie przedmiotu zamówienia, wielkości lub zakresu zamówienia)
Zamawiający zleci do wykonania usługę dostawy gotowych zimnych przekąsek na półmiskach dla podopiecznych Klubu Senior+ w Starachowicach w dniu 20 marzec br. dla 45 podopiecznych pod wskazany adres tj. ul. Al. Armii Krajowej 28 Ip. Przewidywany czas dostawy zamawianych produktów do godziny 10:00 w/w dnia. Prosimy o przesyłanie kosztorysu oferty zawierających wszystkie pozycje przedmiotu zamówienia. Oferty niepełne nie będą brane pod uwagę.
Przykładowe menu
1. Ślimaczki wytrawne z ciasta francuskiego mix smaków po 1 dla każdej osoby
2. Jajka faszerowane dwa rodzaje- po dwie połówki na 1 osobę.
3. Kanapeczki bankietowe (z pastą jajeczną, humusem, wędliną lub inne zaproponowane przez wykonawcę)
4. Sałatki dwa rodzaje (mile widziana sałatka grecka i carpaccio z buraka) 6 półmisków każdego rodzaju sałatki.
3. Termin i miejsce wykonania przedmiotu zamówienia
3.1.Termin wykonania zamówienia – 20.03.2024
3.2 Miejsce wykonania przedmiotu zamówienia – teren miasta Starachowice.
4. Kryteria oceny ofert.
4.1 Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający kierować się będzie: cena
5. Warunki udziału w postępowaniu:
5.1 Posiadanie niezbędnej wiedzy, doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym oraz osobami zapewniającymi terminowość realizacji zamówienia.
5.2 Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności.
5.3 Cena podawana w ofercie powinna być ceną brutto tj. zawierającą pełny koszt ponoszony przez Zamawiającego.
6. Informacje dot. płatności
Zapłata nastąpi przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy za pośrednictwem metody podzielonej płatności (MPP, split payment) w terminie 14 dni od daty doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury.
Ponadto w związku z centralizacją VAT Wykonawca wystawi fakturę, na której po stronie Zamawiającego będą widniały dwa podmioty, tj.
nabywca: Gmina Starachowice ul. Radomska 45, 27-200 Starachowice NIP 644-19-09-150 odbiorca: Centrum Usług Społecznych w Starachowicach ul. Majówka 21A, 27-200 Starachowice.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty