Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: WT.236.1.2.2024 Obszycie mundurów galowych wraz z usługą krawiecką dla Centralnej Szkoły Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie

Termin:
Zamieszczenia : 27-02-2024 14:55:00
Składania : 06-03-2024 09:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.

Oferty złożone przez wykonawców którzy w poprzednich postępowaniach złożyli oferty do CS PSP a następnie je cofnęli nie będą brane pod uwagę przy ocenie nadesłanych ofert!

Faktury proszę wystawiać na adres e-mailowy szkoły cspspcz@cspsp.pl.


W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Dz.U. Umundurowanie PSP.pdf pdf 72.3 2024-02-27 14:55:00 Przedmiot zamówienia
KG PSP DTT oznaki stopnia.pdf pdf 1259.96 2024-02-27 14:55:00 Przedmiot zamówienia
zestawienie ilościowo-cenowe-załącznik nr 1.1.docx docx 16.64 2024-02-27 14:55:00 Kryterium
klauzula Rodo.docx docx 16.02 2024-02-27 14:55:00 Kryterium
oświadczenie przeciwko agresji na Ukrainę.docx docx 11.91 2024-02-27 14:55:00 Kryterium
Opis przedmiotu zamówienia -załącznik nr 1.docx docx 13.96 2024-02-27 14:55:00 Kryterium
zestawienie ilościowo-cenowe-załącznik nr 1.1 — modyfikacja.docx docx 16.17 2024-03-04 08:03:30 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-03-06 10:44 Katarzyna Krogulec Zamawiająca informuję iż najkorzystniejszą ofertą w niniejszym zapytaniu ofertowym jest oferta firmy Hantex Sp.zo.o. z kwotą brutto 6.100,80 złotych
2024-03-04 08:37 Katarzyna Krogulec Zapytanie:
Zestawienie ilościowo - cenowe jest podzielone na 5 zadań, na platformie wpisujemy jedną cenę. Sumując wartość każdego z zadań i wpisując to platforma mnoży to x62. Z 4 czapek zrobi się cena za 62szt. Jaką cenę wpisać na platformę?
Odpowiedż:
Proszę wpisać cenę za 58 kpl a zestawienie -załącznik nr 1.1 normalnie wypełnić z ceną za czapki . Zamawiająca z powodu niemożności modyfikacji ilości na platformie na tym etapie zsumuje cenę za 58kpl z 4 sztukami czapek z zestawienia -załącznik nr 1.1
2024-03-04 08:05 Katarzyna Krogulec Zapytanie:
Zad 1 i zad 4 są takie same, łącznie 62 kpl do naszycia, do wyprucia mamy 58 kpl tak? Nie 62?
Odpowiedz:
Tak
2024-03-04 08:04 Katarzyna Krogulec Zapytanie:
czy wartość do wpisania 62kpl przez platformę, wpisywać bez kosztów za obszycia 4szt czapek rogatywek?
Odpowiedz:
z kosztami obszycia
2024-03-04 08:03 Katarzyna Krogulec zamawiająca zamieszcza zmodyfikowany załącznik nr 1.1 zmiana zad 5 pkt 1

zestawienie ilościow [...].docx

2024-03-04 08:01 Katarzyna Krogulec W związku z zapytaniami i modyfikacją zestawienia -asortymentowo-cenowego -załącznik nr 1.1 Zamawiająca zmienia termin składania ofert na 06.03.2024 na godzinę 9.00

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Obszycie mundurów galowych na stopień mł.asp oraz wykonanie usługi krawieckiej w postaci odprucia semestralek z rękawów, oraz stopni podoficerskich zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawie umundurowania strażaków PSP , dokumentacją techniczno-technologiczną oznaki stopni służbowych na naramiennikach , oraz opisem przedmiotu zamówienia załącznik nr 1

Dz.U. Umundurowanie [...].pdf

KG PSP DTT oznaki st [...].pdf

62 komplet - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3225 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 30 dni od wyboru najkorzystniejszej oferty. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie Wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 zestawienie ilościowo-cenowe-załącznik nr 1.1 - załącznik nr 1.1 należy wypełnić o wymagane dane, podpisać przez osobę/y upowaznione zeskanować i załączyć do oferty. Oferty złożone bez wypełnionego załącznika nr 1.1 nie będą brane pod uwagę. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję"

zestawienie ilościow [...].docx

(0)
6 Klauzula Rodo - Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję"

klauzula Rodo.docx

(0)
7 Oswiadczenie o braku agresji na Ukrainę - Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję"

oświadczenie przeciw [...].docx

(0)
8 Opis przedmiotu zamówienia-załącznik nr 1 - Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję"

Opis przedmiotu zamó [...].docx

(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 265