- Strona główna
- Postępowanie ID 894100
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
EZ/1873/2024/AP Bieżące utrzymanie i konserwacja terenowych tras rowerowych w Parku Strzelnica w Rudzie Śląskiej
Wystawiający
-
UżytkownikAgnieszka Pawlik
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-02-27 14:30:00
-
Składania2024-03-11 09:00:00
-
Otwarcie ofert2024-03-11 09:05:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
Miejskie
Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego
Sp. z o.o. zwraca się z zapytaniem ofertowym dotyczącym zadania pn.:
,,Bieżące utrzymanie i konserwacja
terenowych tras rowerowych w Parku Strzelnica w dzielnicy Bielszowice w Rudzie
Śląskiej"
W przypadku
pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez
przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
lub pod nr tel. 32 24 20 133 wew. 138 (Biuro Utrzymania Zieleni) w
godzinach pracy biura:
- poniedziałek, wtorek, środa 7:30-15:30
- czwartek 7:30-17:00
- piątek 7:30-14:00
- związanych z obsługą platformy, proszę o
kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od
poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
- tel. 22 101 02 02
- e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Miejskie
Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego
Spółka z o. o. w Rudzie Śląskiej niniejszym zaprasza do złożenia oferty cenowej
na „Bieżące utrzymanie i konserwację terenowych
tras rowerowych w Parku Strzelnica w dzielnicy Bielszowice w Rudzie Śląskiej”
w okresie od 1 kwietnia 2024 r. do 30 listopada 2024 r.
Utrzymanie
i konserwacja terenowych tras rowerowych będzie polegało na:
a) wykonywaniu przeglądów stanu ścieżek rowerowych na
bieżąco i stosownie do potrzeb
b) uzupełnianiu ubytków w trasach wraz z ich
wyprofilowaniem (w szczególności w okolicach band i miejscach hamowania) przy
zastosowaniu odpowiedniego kruszywa i zachowaniu minimalnej grubości warstwy
jezdnej 2- 3 cm. a podbudowa musi zostać utwardzona przy użyciu zagęszczarki o
masie od 60 kg do 80 kg
c) usuwaniu luźnej nawierzchni z części jezdnej tras
na bieżąco
d) dbaniu o właściwe spadki poprzeczne, co jest
niezbędnym czynnikiem powierzchniowego odwodnienia ścieżek rowerowych na
bieżąco i stosownie do potrzeb
e) czyszczeniu odpływów wody, przepustów rurowych,
kładek drewnianych z liści, ściółki, luźnej nawierzchni jezdnej na bieżąco
f) niezwłocznym usuwaniu wszelkich awarii na trasach i
składaniu raportów po wykonaniu prac naprawczych
g) sprawdzaniu stanu technicznego wszystkich przeszkód
tj. rollery, stoliki, kickery na bieżąco
h) wykonywaniu przeglądów technicznych terenowych tras
rowerowych na bieżąco oraz raportowanie drogą e- mail o stwierdzonych usterkach
lub braku uwag (zielen@mpgm.com.pl) nie
rzadziej niż 1 raz na miesiąc
i) uzupełnianiu tabliczek i oznaczeń w punktach
startowych i dostępowych wraz z czyszczeniem regulaminów oraz dużych tablic
informacyjnych z mapą przedstawiającą sieć tras
j) konserwacja, malowanie ławek i innej małej
architektury stosownie do potrzeb
k) koszenie i wygrabianie na szerokości 1, 5 m po obu
stronach tras, 4 razy w sezonie koszenie oraz 2 razy w sezonie wygrabianie w
dniach ustalonych przez Zamawiającego bez wywozu biomasy, która powinna być
równomiernie rozprowadzona na tereny zielone, w odległości bezpiecznej od tras
rowerowych
l) usuwanie połamanych/powalonych drzew z tras bez
wywozu
ł) zamiataniu tras z wszelkich nieczystości np.: liści,
gałęzi, kamieni i innych odpadów 1 raz w tygodniu w dniu ustalonym przez
Zamawiającego
m) zbieraniu odpadów i opróżnianiu koszy na śmieci
wraz z wywozem odpadów 1 raz w tygodniu
w dniu ustalonym przez Zamawiającego
W razie
stwierdzonego zagrożenia na trasie, należy zamknąć trasę tzn.: otaśmować miejsce stanowiące zagrożenie oraz umieścić
stosowną informację do czasu usunięcia powstałego zagrożenia. Zakup
materiałów pozostanie po stronie Zamawiającego tj.: zakup kruszywa do
uzupełniania ubytków, tablic regulaminowych.
Termin realizacji: od 1 kwietnia 2024 r. do 30 listopada 2024 r.
Termin płatności: 30 dni od daty wpływu faktury za
dany miesiąc.
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez
Zamawiającego jest wysłanie zamówienia zlecenia.
Wiadomości z platformy zakupowej mają
charakter informacyjny.
Termin składania ofert upływa w dniu 11 marca 2024 roku o godz. 09:00:00.
Ofertę prosimy składać jedynie za pośrednictwem www.platformazakupowa.pl.
Otrzymana oferta nie zobowiązuje Spółki do
zawarcia umowy.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w
przypadku:
- niewystarczających środków na realizację
zamówienia,
- zmiany zapotrzebowania Zamawiającego.
Załączniki:
1. Załącznik nr 1 – Mapy terenowych tras rowerowych
2. Załącznik nr 2 – Dokumentacja zdjęciowa terenowych tras
rowerowych
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?