Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: DL.4231.8.2024.JTB Wymiana stolarki okiennej wraz z robotami towarzyszącymi w budynkach mieszkalnych administrowanych przez Miejski Zarząd Nieruchomości w Jastrzębiu-Zdroju.

Joanna Tarnacka-Brzychcy
Urząd Miasta Jastrzębie-Zdrój Oddział: Miejski Zarząd Nieruchomości
Termin:
Zamieszczenia : 27-02-2024 13:14:00
Składania : 06-03-2024 09:00:00
Otwarcia : 06-03-2024 09:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja


Miejski Zarząd Nieruchomości w Jastrzębiu-Zdroju, ul. 1 Maja 55 jako Zamawiający zaprasza do złożenia oferty
na zadani
e pn.: Wymiana stolarki okiennej wraz z robotami towarzyszącymi w budynkach mieszkalnych administrowanych przez Miejski Zarząd Nieruchomości w Jastrzębiu-Zdroju”.


2. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

2.1. Przedmiotem zamówienia są roboty polegające na demontażu istniejącej stolarki okiennej drewnianej lub PCW i montażu nowych okien PCW w ilości 29 szt. (83,90 m2) wraz z obróbką i wszystkimi pozostałymi robotami towarzyszącymi niezbędnymi do wykonania zadania w budynkach mieszkalnych w Jastrzębiu-Zdroju, w tym:

a) Rozebranie obróbek blacharskich zewnętrznych - parapetów z blachy ocynkowanej.

b) Wykucie z muru ościeżnic - okna drewniane lub PCW, niedopuszczalny jest transport zdemontowanych elementów przez otwór okienny na zewnątrz budynku.

c) Montaż okien PCW wraz z obróbką osadzenia.

d) Wykonanie tynków uzupełniających zwykłych wewnętrznych kategorii III na stykach z ościeżnicami (na podłożach
z cegieł, pustaków ceramicznych, betonów), tynk cementowo-wapienny.

e) Wykonanie tynków uzupełniających zwykłych kategorii III w różnych miejscach na murach (ścianach) ceglanych lub betonowych, na stykach z ościeżnicami, od zewnątrz, tynk cementowo-wapienny.

f) Wykonanie gładzi gipsowych jednowarstwowych na powierzchniach tynkowanych - szpachlowanie tynków ościeży wewnętrznych i elementów uszkodzonych.

g) Montaż parapetów zewnętrznych z blachy powlekanej 0,75 mm w kolorze RAL – 8019 brąz wraz z zaślepkami PCW (montaż należy wykonać z uwzględnieniem prawidłowego wysunięcia parapetów w stosunku do obróbek istniejących
na pozostałych kondygnacjach).

W budynku po wykonanej termomodernizacji, przy ul. Miodowej 1-3, jeśli nie będzie możliwości wymiany okien bez ingerencji w parapet zewnętrzny, należy wymienić parapety w kolorze dostosowanym do pozostałych parapetów zewnętrznych w budynku - RAL 7035 jasno-szarym. Parapety wewnętrzne nie podlegają wymianie (naprawa i malowanie – tylko
w przypadku uszkodzenia podczas montażu – na koszt Wykonawcy lub na zlecenie i na koszt lokatora), szerokość parapetów zewnętrznych – zgodna z istniejącymi (w granicach 20-40 cm).

h) Uzupełnienie gładzi cementowej pod parapety z blachy powlekanej - zewnętrzne pochyło (wyprofilowanie spadku
i wyrównanie podłoża).

i) Parapety zewnętrzne powinny być montowane w całości (nie mogą być łączone z kilku elementów).

j) Malowanie tynków ościeży zewnętrznych farbą emulsyjną elewacyjną 2 krotne (w kolorze białym).

k) Malowanie tynków ościeży wewnętrznych farbą emulsyjną 2 krotne (w kolorze białym) malowaniu podlegają wszystkie ościeża i uszkodzone elementy tynków.

l) Malowanie podlewki pod parapetem wraz z częścią uszkodzonego tynku w kolorze zbliżonym do koloru elewacji (nieuszkodzoną część elewacji należy odciąć taśmą lakierniczą).

ł) Wywóz gruzu spryzmowanego i elementów stolarki samochodami wraz z kosztem utylizacji odpadów.

2.2. W terminie do 4 tygodni od umownego terminu rozpoczęcia robót należy dokonać pomiarów stolarki z natury i przedstawić zestawienie z w/w pomiarów Inspektorowi Nadzoru. Należy poinformować Lokatora o przybliżonym terminie wymiany okien i ustalić sposób poinformowania go o dokładnym terminie.

UWAGA: Nie należy przystępować do wymiany okien przed ostatecznym ustaleniem listy stolarki okiennej i zaakceptowaniem jej przez Inspektora Nadzoru.

2.3. Wykonawca zobowiązany jest do zrealizowania przedmiotu zamówienia zgodnie ze złożoną ofertą, wymogami określonymi
w
STWiOR, umowie, zasadami wiedzy technicznej oraz obowiązującymi przepisami prawa budowlanego i poleceniami Inspektora Nadzoru.

2.4. Szczegółowy zakres prac przewidzianych do realizacji przedmiotu zamówienia oraz parametry techniczne okien
zostały szczegółowo określone w STWiOR stanowiącej Załącznik nr 3 do Zaproszenia, natomiast szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa wzór umowy stanowiący Załącznik nr 2 do Zaproszenia.

2.5. W przypadku stwierdzenia konieczności wykonania prac nie ujętych w Zaproszeniu, wzorze umowy bądź w STWiOR,
a niezbędnych do realizacji zadania jako całości – należy uwzględnić je w ofercie lub wnieść uwagi przed złożeniem oferty.


3. WYMAGANIA WOBEC WYKONAWCY:

a) Dysponowanie min. 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w pełnym lub ograniczonym zakresie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej.

b) Aktualne na dzień składania oferty zaświadczenie o przynależności do właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa dla osoby/osób wskazanej/ych wyżej.

c) Wykonawca wykaże, że wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie
co najmniej 2 roboty budowlane związane z wymianą stolarki okiennej w budynkach/lokalach mieszkalnych lub użytkowych o wartości nie mniejszej niż 30.000,00 zł brutto każda.

Dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty.

Uwaga: Jeżeli Wykonawca realizował w/w roboty na rzecz Zamawiającego (MZN), wówczas nie ma obowiązku przedkładania dokumentów potwierdzających jego wykonanie. Należy w tym przypadku podać numer umowy jaka została zawarta między Wykonawcą a Zamawiającym.


4. TERMIN WYKONANIA PRZEDMIOTU UMOWY: do 5 miesięcy od dnia podpisania umowy.

5. WYMAGANY OKRES GWARANCJI I RĘKOJMI na wykonane roboty budowlane oraz zastosowane materiały:

5.1. Wykonawca udzieli gwarancji na okres minimum 60 miesięcy.

5.2. Wykonawca udzieli rękojmi na okres 60 miesięcy.

5.3. Okres gwarancji i rękojmi liczony będzie od daty podpisania końcowego protokołu odbioru robót, tj. po zrealizowaniu całego przedmiotu umowy.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
1. Zaproszenie.pdf pdf 225.13 2024-02-27 13:14:00 Postępowanie
STWiOR - zał. nr 3.pdf pdf 147.19 2024-02-27 13:14:00 Postępowanie
załącznik nr 1 do STWiOR.pdf pdf 22.8 2024-02-27 13:14:00 Postępowanie
załącznik nr 2 do STWiOR.pdf pdf 50.59 2024-02-27 13:14:00 Postępowanie
załącznik nr 3 do STWiOR.pdf pdf 94.47 2024-02-27 13:14:00 Postępowanie
4. Zestawienie ofert.pdf pdf 70.3 2024-03-06 13:26:11 Publiczna wiadomość
6. Ogłoszenie wyników.pdf pdf 40.85 2024-03-13 09:54:40 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-03-13 09:54 Joanna Tarnacka-Brzychcy Dzień dobry.
W załączeniu Ogłoszenie wyników postępowania.
Z poważaniem, Joanna Tarnacka-Brzychcy

6. Ogłoszenie wynikó [...].pdf

2024-03-06 13:26 Joanna Tarnacka-Brzychcy W załączeniu Zestawienie złożonych ofert cenowych.
Z poważaniem, Joanna Tarnacka-Brzychcy

4. Zestawienie ofert [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Proszę nie wpisywać ceny, oferty zostaną ocenione na podstawie cen wskazanych w Formularzu Ofertowym 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2699 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Formularz Ofertowy - Załącznik nr 1 do Zaproszenia (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
3 Uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi - Kserokopia uprawnień dla osoby posiadającej uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w pełnym lub ograniczonym zakresie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
4 Zaświadczenie o przynależności do OIIB - Kserokopia aktualnego na dzień składania oferty zaświadczenia o przynależności do właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa dla osoby posiadającej uprawnienia. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
5 Referencje, poświadczenia - Dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót związanych z wymianą stolarki okiennej zgodnie z pkt 3 ppkt c) Zaproszenia (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 390