Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 27-02-2024 08:34:00 |
Składania : | 05-03-2024 11:00:00 |
Otwarcia : | 05-03-2024 11:10:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Znak sprawy: FZ.38.30.2024.AS.
Toruńskie Wodociągi Sp. z o.o. niniejszym, zaprasza do złożenia oferty cenowej poprzez platformę zakupową Open Nexus w postępowaniu o udzielenie zamówienia prowadzonym w trybie zapytania ofertowego na podstawie § 5 pkt. II „Regulaminu udzielania zamówień na dostawy, usługi i roboty budowlane w Spółce Toruńskie Wodociągi Sp. z o. o.”.
Zamawiający, zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt. 2) w związku z art. 3 ust. 1 pkt. 2) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2023 r. poz. 1605, zwanej dalej "PZP” lub "ustawą"), nie jest zobowiązany w niniejszym postępowaniu do stosowania w/w ustawy, ponieważ wartość zamówienia nie przekracza równowartości 443 000,00 €, a samo zamówienie przedmiotowo zakwalifikowane jest jako zamówienie sektorowe (podprogowe) w rozumieniu art. 7 pkt. 35) w/w ustawy. Wobec powyższego zastosowanie będzie miał „Regulamin udzielenia zamówienia na dostawy, usługi i roboty budowlane w Spółce Toruńskie Wodociągi Sp. z o. o.”, (opublikowany na stronie www.wodociagi.torun.com.pl w zakładce „Przetargi/Regulaminy” - zwany dalej Regulaminem).
Wymagania Zamawiającego:
1. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty częściowej.
2. W oknie „cena” na platformie zakupowej OPEN NEXUS należy wpisać całkowitą wartość zamówienia z załącznika nr 1A, a nie cenę jednostkową i dołączyć skan zał. nr 1A.
3. Podana cena towaru musi zawierać wszystkie koszty Wykonawcy związane z wykonaniem zamówienia z uwzględnieniem kosztów dostawy i kosztów wynikających z obowiązujących przepisów.
4. Termin wykonania dostawy zgodnie z zapisami w umowie.
5. Wykonawca jest związany złożoną przez siebie ofertą przez okres 60 dni od daty składania ofert.
6. Termin płatności na rzecz Wykonawcy wynosi 30 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT.
7. Wykonawca gwarantuje, że przy realizacji dostaw zaoferowany asortyment spełnia wszystkie parametry określone przez Zamawiającego oraz wymagania wynikające z przepisów prawa.
7.1 Wykonawca wraz ze złożoną ofertą jest zobowiązany dołączyć kopię:
- aktualnego Atestu Higienicznego uzdatniania i dezynfekcji wody przeznaczonej do spożycia
- Arkusza technicznego podchlorynu.
8. Do każdej partii dostarczonego podchlorynu sodowego technicznego Wykonawca dołączy aktualne „ŚWIADECTWO KONTROLI JAKOŚCI”.
9. Realizacja zamówienia przez Wykonawcę odbywać się będzie zgodnie z przepisami o przewozie drogowym towarów niebezpiecznych (Dz.U.2022 poz. 2147 i zgodnie z umową ADR 2021-2023) i kartą charakterystyki chemicznej oznakowaną odpowiednimi ikonami zgodnie z Rozporządzeniem (WE) nr 878/2020 w sprawie klasyfikacji, oznakowania i pakowania (CLP) substancji i mieszanin.
10. Przy rozładunku w Małej Nieszawce, wymagany jest wąż do spuszczania podchlorynu z końcówką, która będzie kompatybilna z gniazdem Camlock typ B300.
11. Jeżeli dostarczony towar jest niezgodny ze specyfikacją z zapytania ofertowego, Zamawiający odeśle towar na koszt i ryzyko Wykonawcy.
12. Złożenie oferty przez Wykonawcę jest jednoznaczne z akceptacją warunków i wymagań określonych w zaproszeniu, wzorze umowy oraz załącznikach.
13. Ofertę należy złożyć poprzez platformę zakupową OPEN NEXUS.
14. Wykonawca składający ofertę w postępowaniu jest zobowiązany do:
- załączenia skanu formularza oferty z załącznikami oraz pozostałych wymaganych w postępowaniu dokumentów
15. Zamawiający dopuszcza podpisanie oferty drogą elektroniczną, za pomocą kwalifikowanego podpisu elektronicznego upoważnionego pracownika / przedstawiciela Wykonawcy,
16. Wykonawca, którego oferta została wybrana, jest zobowiązany w ciągu 5 dni roboczych po zakończeniu postępowania (powiadomieniu o wyborze) przesłać wymagane dokumenty (wypełnione załączniki – oświadczenia, umowa) w formie papierowej na adres:
Dział Zakupów Toruńskie Wodociągi Sp. z o.o.
ul. Rybaki 31/35, 87-100 Toruń
Powyższe nie dotyczy Wykonawców,
którzy podpisali ofertę kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
Wszelkich informacji udziela Dział Zakupów – Aneta Sztuczka tel. 56 658 64
52
17. W przypadku nie złożenia dokumentów w wyznaczonym terminie przez Wykonawcę, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą lub rezygnacji z dalszego udziału, Zamawiający ma prawo wybrać kolejną najkorzystniejszą ofertę.
18. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie wybrana do zawarcia umowy w terminie 7 dni od dnia powiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.
19. Wykonawcy nie przysługują środki ochrony prawnej („Sprzeciw”) przewidziane w Regulaminie udzielenia zamówienia na dostawy, usługi i roboty budowlane w Spółce Toruńskie Wodociągi Sp. z o.o. - § 9 pkt 1.
Zgodnie z art. 13 ust.1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 4.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający Toruńskie Wodociągi Sp. z o.o., informuje, że:
Administratorem Państwa danych osobowych jest:
Toruńskie Wodociągi Sp. z o.o.
ul. Rybaki 31-35
87-100 Toruń
tel. 56 658 64 00 fax. 56 654 01 51
e-mail: sekretariat@wodociagi.torun.com.pl
Dane kontaktowe do Inspektora Ochrony Danych – e-mail: iod@wodociagi.torun.com.pl
Dane są przetwarzane w celu realizacji zamówień publicznych zgodnie z przepisami.
Dane nie będą przekazywane do Państw trzecich.
Dane osobowe będą przetwarzane przez okres: 4 lata od zakończenia postępowania
Państwa dane osobowe są przetwarzane na następującej podstawie prawnej:
Regulamin udzielania zamówień na dostawy, usługi i roboty budowlane w Spółce Toruńskie Wodociągi Sp. z o. o., który jest dostępny na stronie internetowej www.wodociagi.torun.com.pl (w zakładce „przetargi” /regulacje wewnętrzne).
Jednocześnie posiadają Państwo możliwość dostępu i aktualizacji podanych danych.
Przysługuje Państwu prawo do żądania usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych.
Przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Podanie danych jest dobrowolne, jednak niezbędne do zrealizowania celu. W ramach realizowanego przetwarzania nie występuje profilowanie.
Załączniki:
1. Formularz oferty (Zał. nr 1 i 1A)
2. Wzór umowy (Zał. 2)
3. Wytyczne postępowania dla Wykonawców i Dostawców działających na zlecenie Toruńskich Wodociągów Sp. z o.o.
4. Polityka Jakości i Środowiska Toruńskich wodociągów Sp. z o.o.
2024-03-12 14:29 | Aneta Sztuczka |
Zamawiający
Toruńskie
Wodociągi
Sp.
z
o.o.,
działając
na
podstawie
§
6
ust.
17
pkt.
1)
Regulaminu
udzielania
zamówień
na
dostawy,
usługi
i
roboty
budowlane
w
Spółce
Toruńskie
Wodociągi
Sp.
z
o.o.
informuje,
iż
w
postępowaniu
prowadzonym
w
trybie
zapytania
ofertowego
na:
„
Dostawę
podchlorynu
sodowego
technicznego.” wybrana została oferta firmy: Stockmeier Chemia Sp. z o. o. i S. K., ul. Obornicka 277, 60-691 Poznań z ceną: 54.250,00 zł netto, 66.727,50 zł brutto. Wyboru oferty dokonano zgodnie z § 6 ust 13 i 14 Regulaminu udzielania zamówień na dostawy, usługi i roboty budowlane w Spółce Toruńskie Wodociągi Sp. z o.o. Toruń, dnia 12.03. 2024 r |
Komunikaty