Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: I.7013.19.1.2024.ST „Szkoła Podstawowa Nr 3, ul. M. Konopnickiej 5 – modernizacja budynku”

Sławomir Tomczyk
Gmina Miasto Krosno Oddział: Wydział Inwestycji
Termin:
Zamieszczenia : 26-02-2024 15:12:00
Składania : 08-03-2024 10:00:00
Otwarcia : 08-03-2024 12:00:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

.7013.19.1.2024.ST                                                                                      Krosno, dnia 22.02.2024 r.

                                                                                                                              

OGŁOSZENIE
dotyczące zamówienia o wartości nie przekraczającej 130 000 złotych.

GMINA MIASTO KROSNO , 38 - 400 Krosno ul. Lwowska 28A tel. (13) 47-43-210,
fax . (13) 47-43-206; NIP 684 - 00 - 13 - 798 ; REGON 000526989

OGŁASZA
że zamierza udzielić zamówienia na:

 „Szkoła Podstawowa Nr 3, ul. M. Konopnickiej 5 – modernizacja budynku”

 Opis przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):

45111100-09 – Roboty w zakresie burzenia,

45111300-1 – Roboty rozbiórkowe,

45320000-6 – Roboty izolacyjne (iniekcyjne),

45262500-6 – Roboty malarskie i murowe,

45410000-4 – Tynkowanie.

45440000-3 – Roboty malarskie i szklarskie,

45432100-5 – Kładzenie i wykładanie podłóg.

45310000-3 – Roboty instalacyjne elektryczne,

45300000-0 – Roboty instalacyjne w budynkach.

45400000-1 – Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych.

 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych polegających na wykonaniu przepony izolacji poziomej ścian oraz podłóg pomieszczenia A tj. tzw. dawnej obieralni oraz przepony izolacji poziomej strukturalnej ściany w korytarzy pomieszczenie B (wg. załączonej Inwentaryzacji).

Zakres prac:

1.      Wymiana drzwi pomiędzy pomieszczeniem A na przyległym korytarzem wraz z poszerzeniem otworu wraz wstawieniem nadproży stalowych),

2.      Wykonanie nowego oświetlenia jeden punkt główny oraz oświetlenie nad lustrem,

3.      Rozebranie istniejących płytek podłogowych wraz z glazura ścienną,

4.      Rozbiórka wylewki betonowej zbrojonej,

5.      Pogłębienie pod konstrukcję posadzek,

6.      Demontaż i montaż osprzętu elektrycznego i WOD-KAN (oprawy, gniazdka itp.)

7.      Skucie mokrych tynków piwnicznych na całą wysokość

8.      Wykonanie warstwy wyrównawczej z piasku,

9.      Ułożenie foli separacyjnej,

10.  Wykonanie podkładu betonowego B25 o grubości 10 cm (wodoszczelność –W8) zbrojonego przeciwskurczowo siatką fi 8 o rozstawie 20 cm w każdym kierunku,

11.  Wykonanie iniekcji ciśnieniowej dwurzędowej zawilgoconych ścian ceglanych w pomieszczenia A,

12.  Wykonanie iniekcji pionowej ciśnieniowej strukturalnej rozstaw otworów siatka co 12-15 cm, (w pomieszczeniu A oraz B)

13.  Uszczelnienie styku ściana - płyta systemową zaprawą uszczelniającą (opcjonalnie taśmą uszczelniającą),

14.  Wykonanie warstwy uszczelnienia typu wannowego z elastycznego szlamu mineralnego ( wraz z wyobleniem i wywinięciem na ścianę ok. 30 cm powyżej posadzki),

15.  Wykonanie nowych tynków renowacyjnych magazynujących sole (o wysokości średnio ok. 1m),

16.  Wykonanie Izolacji ze styropianu posadzkowego min.EPS 100 gr. 10 cm (λ=0,31W/m2)

17.  Ułożenie folii PE typu szerokiego,

18.  Wylewka betonowa 5 cm zbrojona,

19.  Montaż drzwi wewnętrznych (90/200cm w świetle) płytowych ze wzmocnionym ramiakiem (+ dolna wentylacja tuleje, zamek łazienkowy na wkładkę patentową),

20.  Ułożenie foli w płynie 2 krotne na  wylewce wraz z wywinięciem na ściany do wysokości ok. 150 cm,

21.  Ułożenie płytek gresowych w stylu karo antypoślizgowych klasa min. R10 układane na elastycznej zaprawie klejowej,

22.  Wykonanie glazury z płytek ceramicznych na całą wysokość (do sufitu w pomieszczeniu A, do zabudowy w pomieszczeni B),

23.  Zabezpieczenie podłóg oraz stolarki okienno- drzwiowej,

24.  Przygotowanie podłoża pod malowanie wraz z po szpachlowaniem,

25.  Gruntowanie podłoży po malowanie,

26.  Dwukrotne malowanie sufitów farbami lateksowymi,

27.  Montaż wentylatora z pomieszczeniu A wraz z podłączeniem elektrycznym,

28.  Wykonanie nowego okablowania w pomieszczeniu A wraz z osprzętem (1 oświetlenie główne + oświetlenie nad lustrem+ 2 gniazdka podwójne.

29.  Wykonanie instalacji WOD-KAN wraz z rewizją pod posadzkową. (istniejąca rura żeliwna na głębokości ok. 1 m poniżej posadzki)

30.  Biały montaż wraz z wyposażeniem montażem wygrodzenia z HPL na wys. Ok. 2m głębokość 1,5m okucia stal nierdzewna, zamek łazienkowy),

31.  Wyposażenie toalety wg. przedmiaru,

32.  Uporządkowanie pomieszczeń (sprzątanie, mycie),

Wszystkie posadzki należy licować wysokościowo do korytarza głównego (bez progowo), wraz z obniżeniem istniejącej posadzki pomieszczenia A o ok. 15 cm.

W kosztach prac należy uwzględnić ręczny transport materiałów budowlanych i rozbiórkowych z pomieszczeń piwnicznych odległość po bocznej klatce schodowej ok. 30-40m.

  • Uporządkowanie pomieszczeń (sprzątanie, mycie),

Oferent jest zobowiązany w cenie ofertowej uwzględnić wszystkie koszty niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia w oparciu o w/w dokumenty, w tym odpowiednie zabezpieczenie terenu prowadzonych prac.

 

UWAGA: Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej dla ww. zakresu robót budowlanych przed złożeniem oferty. 

2.Termin wykonania zamówienia:      rozpoczęcie:    01.07.2024 r,

                                                           zakończenie:   19.08.2024 r.

3. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, spełniający warunki określone w Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4. Kryterium oceny ofert: cena – 100%.

5. Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w Urzędzie Miasta Krosna ul. Lwowska 28a  w kancelarii ogólne

 Koperta powinna być oznaczona:

 

URZĄD MIASTA KROSNA

Wydział Inwestycji

ul. Lwowska 28a

38-400 KROSNO

 

Oferta na: „Szkoła Podstawowa Nr 3, ul. M. Konopnickiej 5 – modernizacja budynku”.

 NIE OTWIERAĆ PRZED 08.03.2024 r. przed godz. 12.00.

Ofertę należy złożyć w kancelarii ogólnej przy ul. Lwowska 28a w Krośnie, nie później niż do dnia 08.03.2024 r. do godziny 10.00.

Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Urzędu Miasta Krosna przy ul. Lwowska 28a, pokój  nr 207, w dniu 08.03.2024 r. o godz. 12.00.

 6. Pracownikiem uprawnionym do kontaktów z wykonawcami jest:

Sławomir Tomczyk - Wydział Inwestycji Urzędu Miasta Krosna, ul. Lwowska 28a (II piętro, pokój nr 211, tel. 13 47 43 211, e-mail: Tomczyk.slawomir@um.krosno.pl):

- w poniedziałki w godz. 730 do 1630,

- od wtorku do czwartku w godz. 730 do 1530,

- w piątki w godz. 730 do 1430;

Sposób porozumiewania się: pisemnie, drogą elektroniczną lub faksem - nr (13) 47 43 211.



Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
1. Ogłoszenie roboty.doc doc 60 2024-02-26 15:12:00 Postępowanie
2. SWZ+ załączniki.doc doc 102.5 2024-02-26 15:12:00 Postępowanie
zał. Nr 3 - Klauzula informacyjna dotycząca ochrony danych osobowych.pdf pdf 205.26 2024-02-26 15:12:00 Postępowanie
zał. Nr 4 STWiORB.doc doc 78.5 2024-02-26 15:12:00 Postępowanie
Załącznik nr 5- Przedmiar robót.pdf pdf 310.15 2024-02-26 15:12:00 Postępowanie
Załącznik nr 5- Przedmiar robót.puz puz 34.11 2024-02-26 15:12:00 Postępowanie
Załącznik nr 5- Przedmiar robót.xml xml 64.42 2024-02-26 15:12:00 Postępowanie
Załącznik Nr 6 - Inwentaryzacja piwnic.pdf pdf 380.41 2024-02-26 15:12:00 Postępowanie
Załącznik Nr 6 - rzut piwnic.pdf pdf 375.82 2024-02-26 15:12:00 Postępowanie
Załącznik Nr 7 - wzór umowy.doc doc 164 2024-02-26 15:12:00 Postępowanie
Załącznik nr 5- Przedmiar robót xml.xml xml 64.42 2024-02-28 10:15:35 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 198.55 2024-03-08 14:28:33 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-03-08 14:28 Sławomir Tomczyk Informacja z otwarcia ofert

Informacja z otwarci [...].pdf

2024-02-28 10:15 Sławomir Tomczyk Przedmiar robót w XML

Załącznik nr 5- Prze [...].xml

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 - 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2567 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - ... dni od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 497