Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: RRG.271.2.2024.3.MW Dostawa tablic znaków drogowych i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego w 2024 r.

Marcin Wójcik
Gmina Giżycko Oddział: Urząd Gminy Giżycko - RRG
Termin:
Zamieszczenia : 23-02-2024 12:57:00
Składania : 01-03-2024 12:00:00
Otwarcia : 01-03-2024 12:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.

Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.

Zamawiający wymaga, dla oceny oferty, wypełnienia załącznika – zestawienia znaków i urządzeń BRD do zamówienia (załączniki nr 1 i 2 do zaproszenia – będących załącznikami do Umowy).

1.      Przedmiotem zamówienia jest dostawa tablic znaków drogowych i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego w 2024 r.

2.      Szczegółowy przedmiot zamówienia opisano w projekcie Umowy i zestawieniach będących załącznikami nr 1 i 2
do zaproszenia.

3.      Wszystkie znaki i urządzenia BRD, winne spełniać wymagania zawarte w:

·   Rozporządzeniu MI i MSWiA z dnia 31 lipca 2002 r. w sprawie znaków i sygnałów drogowych 
(tekst jednolity: Dz.U. z 2019 r. poz. 2310 – ze zmianami),

·   Rozporządzeniu MI z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie  szczegółowych warunków technicznych dla znaków
i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (tekst jednolity: Dz. U. z 2019 r., poz. 2311 – ze zmianami),

ponadto wymagania określone normą PN-EN 12899 i obowiązującymi normami dla znaków drogowych i ich producentów:

·   PN-EN 12899-1:2010 Stałe pionowe znaki drogowe — Część 1: Znaki stałe.

·   PN-EN 12899-2:2010 Stałe pionowe znaki drogowe — Część 2: Podświetlane słupki przeszkodowe (TTB).

·   PN-EN 12899-3:2010 Stałe pionowe znaki drogowe — Część 3: Słupki prowadzące i urządzenia odblaskowe.

·   PN-EN 12899-4:2008 Stałe pionowe znaki drogowe — Część 4: Zakładowa kontrola produkcji.

·   PN-EN 12899-5:2008 Stałe pionowe znaki drogowe — Część 5: Wstępne badanie typu.

4.      Termin realizacji zamówienia:

·        do 30 kwietnia 2024 r. – wg. zamówienia nr 1 i zestawienia – stanowiących załączniki nr 1 i 3
do zaproszenia i projektu Umowy,

·        wg. potrzeb Zamawiającego do 31 grudnia 2024 r. – na podstawie zamówień wg. wzoru zamówienia następnego oraz cen jednostkowych wg. zestawienia – stanowiących załączniki nr 2 i 3 do zaproszenia i projektu Umowy.

5.      Okres gwarancji:

zamawiający wymaga aby produkty objęte dostawą objęte były rękojmią przez okres 24 miesiące,

6.      Kryteria brane pod uwagę przy ocenie ofert:

cena 100 %,

(suma wartości brutto za znaki wymienione w zestawieniach: załączniku nr 1 i załączniku nr 2 do zaproszenia).  

7.      Sposób przygotowania ofert:

ofertę należy sporządzić za pośrednictwem formularza platformy zakupowej, w języku polskim.

8.      Miejsce i termin złożenia ofert:

·        pocztą  elektroniczną za pośrednictwem platformy zakupowej,  

·        do dnia 01 marca 2023 r. do godziny 12.00.

9.      Termin otwarcia ofert: w dniu 01 marca 2024 r. o godzinie 12.05.

10.   Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami:

podinspektor Referatu Rozwoju Gospodarczego Urzędu Gminy Giżycko – Marcin Wójcik.

11.   Dostawca oświadcza, że cena podana w ofercie (wg. zestawień stanowiących załączniki nr 1 i 2 do zaproszenia), obejmuje dostawę znaków z kategorii: A-ostrzegawcze, B-zakazu, C-nakazu, D-informacyjne, w grupie znaków
M-małe lub S-średnie; oraz innych znaków z kategorii: E; F; G; T (lico znaku z folii odblaskowej 2 generacji
(lub typ 2, typ II); oraz urządzeń  bezpieczeństwa ruchu drogowego, tj.: słupki prowadzące z PCV U-1a, tablice do oznaczenia skrajni U-9a i U-9b; słupki blokujące U-12c, bariery szczeblinkowe (żółte lub biało/ czerwone) U-11a;  progi zwalniające-wyspowe U-16a; progi zwalniające-listwowe U-16d; lustra drogowe U-18a (Ø = 800 mm) i U-18b (1000 x 800 mm) – wg. potrzeb Zamawiającego, będzie obowiązująca w całym okresie ważności umowy
(do 31 grudnia 2024 r.) i zawiera wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia jakie ponosi Zamawiający (w tym koszty dostawy).






Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Umowa - projekt.pdf pdf 318.31 2024-02-23 12:57:00 Postępowanie
zał. nr 1 zest.znaków i urz. BRD do zamówienia nr 1 do 30.04.2024.xlsx xlsx 13.79 2024-02-23 12:57:00 Przedmiot zamówienia
zał. nr 3 - zamówienie - wzór.doc doc 64 2024-02-23 12:57:00 Przedmiot zamówienia
zał. nr 2 zest.znaków i urz. BRD do zamówienia wg. potrzeb do 31.12.2024.xlsx xlsx 13.03 2024-02-23 12:57:00 Przedmiot zamówienia
zał. nr 3 - zamówienie - wzór.doc doc 64 2024-02-23 12:57:00 Przedmiot zamówienia
zał. nr 2 zest.znaków i urz. BRD do zamówienia wg. potrzeb do 31.12.2024.xlsx xlsx 13.03 2024-02-23 12:57:00 Kryterium
zał. nr 1 zest.znaków i urz. BRD do zamówienia nr 1 do 30.04.2024.xlsx xlsx 13.79 2024-02-23 12:57:00 Kryterium
zał. nr 3 - zamówienie - wzór.doc doc 64 2024-02-23 12:57:00 Kryterium
zał. nr 1 zest.znaków i urz. BRD do zamówienia nr 1 do 30.04.2024.xlsx xlsx 13.79 2024-02-23 12:57:00 Kryterium
zał. nr 2 zest.znaków i urz. BRD do zamówienia wg. potrzeb do 31.12.2024.xlsx xlsx 13.03 2024-02-23 12:57:00 Kryterium
Oświadczenie.docx docx 12.97 2024-02-23 12:57:00 Kryterium

Komunikaty

2024-02-26 08:11 Marcin Wójcik DODATKOWE WARUNKI FORMALNE KTÓRE WINIEN SPEŁNIĆ DOSTAWCA:
1. Dostawca winien udokumentować potwierdzonymi za zgodność z oryginałem: kopiami umów, faktur, protokołów odbioru dostaw lub wykonanie robót budowlanych, których elementem była dostawa znaków, poświadczających wykonanie w okresie trzech lat poprzedzających złożenie oferty, a jeżeli okres prowadzonej działalności Dostawcy jest krótszy – to w tym okresie, co najmniej dwóch dostaw znaków drogowych i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego dla innych zarządców dróg lub terenów na kwotę nie mniejszą - wymagany załącznik do oferty,
niż 50 000,00 zł w skali 1 roku. Z dokumentów musi wynikać, że dostawy lub roboty budowlane, których elementem była dostawa znaków, zostały zrealizowane w sposób należyty i nie były naliczane kary umowne.
2. Dostawca winien udokumentować: w formie załączników do oferty potwierdzonych za zgodność z oryginałem
wymaganych certyfikatów, deklaracji zgodności i atestów, dla dostarczanych znaków i urządzeń BRD których dostawa jest przedmiotem zamówienia - wymagany załącznik do oferty.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 zamówienie nr 1 dostawa znaków do 30 kwietnia 2024 r.

zał. nr 1 zest.znakó [...].xlsx

zał. nr 3 - zamówien [...].doc

1 szt. - (0)
2 zamówienia nastepne do 31 grudnia 2024 r. wg. potrzeb Zamawiającego

zał. nr 3 - zamówien [...].doc

zał. nr 2 zest.znakó [...].xlsx

1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3323 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

zał. nr 2 zest.znakó [...].xlsx

zał. nr 1 zest.znakó [...].xlsx

0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 21 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury częściowej wystawionej po zrealizowaniu kolejnych zamówień. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - do 30 kwietnia 2024 r. od podpisania umowy wg. zamówienia i zestawienia znaków. do 31 grudnia 2024 r. wg. zamówień następnych Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

zał. nr 3 - zamówien [...].doc

zał. nr 1 zest.znakó [...].xlsx

zał. nr 2 zest.znakó [...].xlsx

(0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Warunek formalny - Dostawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (tekst jednolity: Dz. U. z 2023 r., poz. 1497 – ze zmianami). (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Oświadczenie.docx

(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 282