Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: WZP.271.2.2.2024 Jednorazowy zakup materiałów biurowych na potrzeby Urzędu Miasta Zgorzelec

Joanna Stankiewicz
Urząd Miasta Zgorzelec
Deadlines:
Published : 23-02-2024 09:52:00
Placing offers : 28-02-2024 10:00:00
Offers opening : 28-02-2024 10:05:00
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Supply

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

UWAGA!

Na podstawie art. 7 ust. 9 w związku z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego Zamawiający wykluczy:

1. Wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;

2. Wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593, 655, 835, 2180 i 2185) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;

3. Wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106 oraz z 2022 r. poz. 1488), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.

 

 

Wygrywa oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów. Maksymalna liczba punktów do zdobycia wynosi 100.

    Jeżeli cena oferty wyda się rażąco niska w stosunku do przedmiotu zamówienia i wzbudzi wątpliwości Zamawiającego co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego, Zamawiający ma prawo zwrócić się o udzielenie wyjaśnień, w tym złożenie dowodów, dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie złożył wyjaśnień lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień wraz z dostarczonymi dowodami potwierdzą, że oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
RODO.pdf pdf 230.04 2024-02-23 09:52:00 Proceeding
Załącznik Nr 1 - Wykaz materiałów biurowych.pdf pdf 745.47 2024-02-23 09:52:00 Proceeding
projekt umowy.pdf pdf 411.29 2024-02-23 09:52:00 Criterion
oświadczenie.docx docx 16.1 2024-02-23 09:52:00 Criterion
Inf. o wyborze oferty.pdf pdf 186.2 2024-02-29 11:17:04 Public message

Announcements

2024-02-29 11:17 Joanna Stankiewicz Szanowni Państwo, Zamawiający w załączeniu udostępnia informację o wyborze najkorzystniejszej oferty.

Inf. o wyborze ofert [...].pdf

2024-02-28 11:14 Joanna Stankiewicz Szanowni Państwo, Zamawiający informuje, iż w przedmiotowym postępowaniu do upływu terminu składania ofert wpłynęło 7 oferty, tj.:
1. Oferta nr 1 złożona przez Firmę Handlową CDN Paweł Rurak, Weronika Rurak Sp. Jawna,
z siedzibą w Jeleniej Górze przy ul. Moniuszki 1B, z ceną ryczałtową gross w wysokości: 37.978,00 zł;
2. Oferta nr 2 złożona przez Natalię Nitra prowadzącą działalność gospodarczą pod nazwa NitraMed, z siedzibą we Wrocławiu, przy ul. św. Mikołaja 21-29/1a, z ceną ryczałtową gross w wysokości: 49.228,11 zł;
3. Oferta nr 3 złożona przez Strefę Kreatywności Sp. z o.o., z siedzibą w Leżajsku, przy ul. Opalińskiego 4, z ceną ryczałtową gross w wysokości: 58.131,76 zł;
4. Oferta nr 4 złożona przez Danutę Ajple prowadzącą działalność gospodarczą pod nazwą Biuro-Info Firma Handlowo Usługowa, z siedzibą w Zgorzelcu, przy ul. Daszyńskiego 75, z ceną ryczałtową gross w wysokości: 38.207,76 zł;
5. Oferta nr 5 złożona przez Agnieszkę Skierka prowadzącą działalność gospodarczą pod nazwą EDU-PARTNER, z siedzibą w Kiełpinie, przy ul. Starowiejskiej 105, z ceną ryczałtową gross w wysokości: 57.729,50 zł;
6. Oferta nr 6 złożona przez „INTERHURT” Sp. z o.o., z siedzibą w Zgorzelcu, przy ul. Podwale 15, z ceną ryczałtową gross w wysokości: 37.954,25 zł;
7. Oferta nr 7 złożona przez BIURO PLUS AS OFFICE Sp. z o.o., z siedzibą w Będzinie, przy ul. Wolności 110A, z ceną ryczałtową gross w wysokości: 37.746,73 zł.
2024-02-28 10:00 Buyer message Zamawiający na sfinansowanie zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę gross w wysokości: 50.000,00 PLN.

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Dostawa materiałów biurowych do siedziby Zamawiającego, tj. Urzędu Miasta Zgorzelec Wykonawca podaje cenę ryczałtową za realizację całej dostawy, tj. wszystkich materiałów biurowych wyszczególnionych w „Wykazie materiałów biurowych” - Załączniku Nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego, zgodnie z warunkami realizacji zawartymi w projekcie umowy, stanowiącym załącznik do niniejszego postępowania. 1 delivery Urząd Miasta Zgorzelec
ul. Bolesława Domańskiego 7
59-900, Zgorzelec
(0)
Currency rates NBP

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni od daty dostarczenia do siedziby Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - do 7 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy. Przedmiot zamówienia musi być dostarczony w całości jednorazową dostawą. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dostawa - Koszty dostawy, transportu, ubezpieczenia na czas transportu i wniesienia przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego, ponosi Wykonawca. Przedmiot zamówienia należy dostarczyć własnym środkiem transportu Wykonawcy lub za pośrednictwem przewoźnika wraz z rozładunkiem i wniesieniem do pomieszczenia magazynowego znajdującego się w piwnicy. Wykonawca zobowiązany jest do rozładunku ręcznego, z uwagi na brak możliwości rozładunku całych palet bezpośrednio do magazynu. Istnieje możliwość podjazdu samochodu dostawczego bezpośrednio pod budynek. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Gwarancja - Wykonawca udzieli Zamawiającemu 6 miesięcznej gwarancji na dostarczone materiały biurowe, licząc od daty odbioru dostarczonych materiałów oraz akceptuje wymagania dot. gwarancji i rękojmi określone w projekcie umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
6 Warunki zawarte w projekcie umowy - Wykonawca oświadcza, iż akceptuje warunki realizacji zawarte w projekcie umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję"

projekt umowy.pdf

(0)
7 Podwykonawstwo - Wykonawca oświadcza, że zamówienie nie będzie wykonywane przez podwykonawców. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
8 Numer rachunku bankowego - Należy podać numer rachunku bankowego Wykonawcy do rozliczeń z Zamawiającym, który zostanie wpisany do treści umowy (0)
9 Osoba do kontaktu - Proszę podać imię i nazwisko, numer telefonu, adres e-mail osoby wyznaczonej do kontaktów w sprawach związanych z realizacją umowy. (0)
10 Oświadczenie Wykonawcy dot. braku podstaw do wykluczenia z postępowania - Proszę wypełnić i podpisać oświadczenie - wzór w załączeniu. Zamawiający zaleca stosowanie podpisów własnoręcznych lub elektronicznych (skan lub oryginał oświadczenia), nie dopuszcza się opatrzenia oświadczenia podpisem faksymile. W przypadku podpisania oświadczenia przez pełnomocnika, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo Attachment required

oświadczenie.docx

(0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 234