- Strona główna
- Postępowanie ID 892187
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
WSA-ZP-PP-06-2024 Usługa przewozu akt sądowych między budynkami Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Warszawie
Wystawiający
-
UżytkownikMagdalena Jańczuk
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-02-29 10:30:00
-
Składania2024-03-11 09:00:00
-
Otwarcie ofert2024-03-11 09:05:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym
z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa przewozu akt sądowych
między budynkami Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Warszawie, zgodnie z
zapisami opisu przedmiotu zamówienia oraz wzoru umowy.
Warunki udziału w postępowaniu
Zamawiający wymaga by wykonawcy którzy ubiegają się o
zamówienie publiczne wykazali że spełniają na dzień składania ofert następujące
warunki udziału w postępowaniu.
Zamawiający uzna za spełniony warunek w przypadku, gdy
wykonawca wykaże, iż:
1) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w
zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na wartość
nie mniejszą niż 3.000.000,00 zł (trzy miliony złotych) na jeden i
wszystkie przypadki;
2) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem otwarcia
ofert – zrealizował co najmniej dwa zamówienia polegające na usłudze
przewozu dokumentacji, lub usłudze "przeprowadzki" której każde
wykazane zamówienie wyniosło nie mniej niż 80.000,00 zł (osiemdziesiąt tysięcy
złotych) brutto. Zamawiający nie dopuszcza sumowania kilku mniejszych
zamówień których wartość jest mniejsza niż wskazana wartość.
Na potwierdzenie wyżej wymienionych warunków udziału w
postępowaniu wykonawca wraz z ofertą składa:
1) wykaz zrealizowanych umów oraz skany listów
referencyjnych (poświadczenia lub inne dokumenty) z których wynika że wykonawca
zrealizował w okresie ostatnich trzech lat przed dniem otwarcia ofert – co
najmniej dwa zamówienia polegające na usłudze przeprowadzki, której każde
wykazane zamówienie wyniosło nie mniej niż 80.000,00 zł (osiemdziesiąt tysięcy
złotych) brutto.
2) najpóźniej w dniu podpisania umowy - skan polisy
ubezpieczeniowej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem
zamówienia na wartość nie mniejszą niż 3.000.000,00 zł, a na dzień składania
oferty oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu przedmiotowej polisy.
Oferty wykonawców którzy na dzień składania ofert nie
potwierdzą, że spełniają wyżej wymienione warunki udziału - zostaną
odrzucone.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
Załączniki do postępowania:
załącznik nr 1 - opis przedmiotu zamówienia (OPZ),
załącznik nr 2 - wzór umowy,
załącznik nr 3 - wzór umowy powierzenia,
załącznik nr 4 - zasady postępowania w trybie zapytania ofertowego.
załącznik nr 5 - wykaz zrealizowanych umów.
Wizja lokalna
1. Zamawiający informuje, że złożenie oferty może być poprzedzone odbyciem
wizji lokalnej budynków WSA w Warszawie tj.:
1) budynek ul. Jana
Kazimierza 10 w Warszawie;
2) budynek Jana Pankiewicza
4 w Warszawie;
3) budynek Jasna 2/4 w
Warszawie.
2. Na wizję lokalną można się umówić pod nr telefonu: Marcin
Kuć, tel. 22 553-79-59 adres e-mail:
Oferent może zwrócić się do zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści
zapytania ofertowego. Ostateczny termin na zadanie pytań to 2 dni
robocze przed terminem składania ofert.
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci
realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest podpisanie umowy.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość", lub pod nr telefonu:
1. Pytania dotyczące przedmiotu zamówienia – Marcin Kuć, tel. 22 553 79 59.
2. Pytania proceduralne - Magdalena Jańczuk 22 553 78 66.
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
- tel. 22
101 02 02
- e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci
realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest podpisanie umowy.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2024-03-14
08:10:53
|
Magdalena Jańczuk |
Informacja
o
wyborze
oferty
sprawa
WSA-ZP-PP-06-2024
Załączniki |
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?