Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Iki.7013.10.2021.OS Wykonanie audytu dostepności dla budynku przy ul. Kaszubskiej 2 na potrzeby edukacyjne dzieci niepełnosprawnych

Olga Szulik
Urząd Miasta Jastrzębie-Zdrój Oddział: Wydział Infrastruktury Komunalnej i Inwestycji
Termin:
Zamieszczenia : 22-02-2024 09:48:00
Składania : 01-03-2024 14:00:00
Otwarcia : 01-03-2024 14:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny do dnia 01.03.2024 do godz. 14.00.

Oferty należy składać jako dokumenty podpisane elektronicznie.

W przypadku braku podpisu elektronicznego w celu potwierdzenia ważności oferty Wykonawca zostanie wezwany do dostarczenia oryginału dokumentów w terminie jednostronnie wskazanym przez Zamawiającego.


W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

UWAGA:

Zamawiający zastrzega sobie możliwość niepodpisania umowy z wybranym wykonawcą bez podania przyczyny.

Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.

Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzania nieznacznych korekt do wzoru umowy (nie mających wpływu na termin realizacji, zakres obowiązków stron oraz cenę umowną) przed podpisaniem umowy po uprzednim poinformowaniu wybranego wykonawcy.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Szkoła_Kaszubska.zip zip 6701.06 2024-02-22 09:48:00 Postępowanie
zaproszenie.pdf pdf 318.39 2024-02-22 09:48:00 Postępowanie
Opis_Przedmiotu_Zamówienia_23.02.2024.pdf pdf 845.44 2024-02-23 13:14:05 Postępowanie
wzór_umowy_23.02.2024.pdf pdf 802.36 2024-02-23 13:14:20 Postępowanie
Wykaz_osób_23.02.2024.pdf pdf 405.69 2024-02-23 13:19:29 Kryterium
wykaz_usług_23.02.2024.pdf pdf 469.76 2024-02-23 13:19:29 Kryterium

Komunikaty

2024-02-28 12:24 Olga Szulik W związku z zapytaniem o treści:
"Dzień dobry,
Instytucje publiczne nie podlegają certyfikacji w myśl ustawy o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami z dnia 19 lipca 2019 r.
Certyfikacja dotyczy przedsiębiorstw prywatnych i organizacji pozarządowych, jest wykonywana wyłącznie na ich wniosek i jest nieobowiązkowa.
Więc wymóg dotyczący posiadania uprawnień certyfikujących nie ma podstawy prawnej w niniejszym postępowaniu.
Jakość wykonywanych usług może potwierdzić odpowiednie doświadczenie.
Dlatego proszę o zmianę zapisu dotyczącego uprawnień do certyfikacji i zastąpienie jej wykazaniem dodatkowego doświadczenia."

Zamawiający informuje, że kierując się przesłanką dotyczącą celowości wydatkowania środków publicznych oraz koniecznością zapewnienia jak najlepszej jakości otrzymanego audytu dostępności, podtrzymuje zapisy dot. warunków udziału w postępowaniu.
W ocenie Zamawiającego podmioty certyfikujące, których zasoby organizacyjne, kadrowe oraz narzędzia pozwalające na należyte przeprowadzenie certyfikacji zostały pozytywnie ocenione przez Ministra Rozwoju Regionalnego gwarantują dotrzymanie właściwej i zgodnej z przepisami jakości usług w tym zakresie.
2024-02-26 08:12 Olga Szulik W związku z zadanymi przez potencjalnego Wykonawcę w dn. 23.02.2024 r. zapytaniami:

Pyt. 1 o treści:
„W związku z wprowadzonymi zmianami Wykonawca przesyła kolejne pytania.
Pytanie 1 – Zamawiający wymaga: „Wykonanie przez Wykonawcę w ciągu ostatnich 3 lat co najmniej 2 usług polegających na sporządzeniu audytu dostępności dla budynku o powierzchni użytkowej co najmniej 2 800 m2.” Każdy audyt miał obejmować powierzchnię co najmniej 2 800m2 czy łącznie dwa adudyty na łączną powierzchnie 2 800 m2.

Bardzo proszę o wyrażenie zgody by Wykonawcy mogli przedstawić referencje, z których wynika powierzchnia audytowanych budynków (bez rozbicia na powierzchnie użytkowe) gdyż inni Zamawijacy publiczni zawsze podają całą powierzchnie audytowanego budynku.”

Pyt. 2 o treści:
"Bardzo proszę o wskazanie podstawy prawnej żadąnia od Wykonawcy przedstawienia wraz z ofertą: kopi uprawnień i osoby przyjmującej obowiązki projektanta wraz z aktualnym zaświadczeniem z właściwej izby samorządu zawodowego lub dowodem wpłaty potwierdzającym członkostwo (art. 6 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach architektów,
inżynierów budownictwa oraz urbanistów /t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 551 z późn. zm.), jeżeli przynależność do izby wynika z odrębnych przepisów"

Zamawiający informuje jak niżej:

Warunki udziału w postępowaniu w zakresie potwierdzenia zdolności technicznej lub zawodowej Wykonawcy zostały wskazane adekwatnie do zakresu zamówienia zarówno w zakresie żądania Zamawiającego co do potwierdzenia realizacji podobnych zamówień jak i osób skierowanych do realizacji zamówienia.

W związku z powyższym Zamawiający podtrzymuje stanowisko w zakresie warunków udziału w przedmiotowym postępowaniu.


2024-02-23 13:24 Olga Szulik W związku z zapytaniem potencjalnego Wykonawcy z dn. 23.02.2024 r. o treści:

„Dzień dobry,
Zamawiający wymaga:
„ wykonanie w okresie ostatnich 3 lat co najmniej 2 usług polegających na sporządzeniu audytu dostępności na potrzeby ubiegania się o Pożyczkę z Funduszu Dostępności z Banku Gospodarstwa Krajowego dla pożyczek w kwocie minimalnej 2 mln zł dla budynku o powierzchni użytkowej co najmniej 2 800 m2 oraz wartości robót wynikających z audytu co najmniej 2 000 000,00 zł (słownie: dwa miliony złotych) „

Wykonawca zwraca się do Zamawiającego z prośbą o zmianę warunku w zakresie wymagań stawianych Wykonawcom. Audyt dostępności budynku dla osób z niepełnosprawnościami to szczegółowe badanie infrastruktury budynku w celu określenia stopnia dostępności i dostosowania się do potrzeb osób z różnymi rodzajami niepełnosprawności. Taki również jest cel Zamawijącego. Nie powinno mieć tutaj znaczenia czy Wykonawca wykonywał audyty na potrzeby ubiegania się o Pożyczkę z Funduszu Dostępności z Banku Gospodarstwa Krajowego dla pożyczek w kwocie minimalnej 2 mln zł dla budynku o powierzchni użytkowej co najmniej 2 800 m2 oraz wartości robót wynikających z audytu co najmniej 2 000 000,00 zł
Zamiast tego, kluczowym kryterium powinno być doświadczenie instytucji przeprowadzającej audyt w obszarze dostępności budynków dla osób z niepełnosprawnościami. Bez względu na to, czy instytucja ta wykonywała wcześniej audyty na potrzeby konkretnej pożyczki, ważne jest, aby posiadała ona odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie w zakresie audytów dostępnościowych.
Realizacja audytu powinna być Wykonana przez instytucję akredytowaną przez Ministerstwo. Najważniejsze aby instytucja przeprowadzająca audyt dostępności dla budynku przy ul. Kaszubskiej 2 na potrzeby edukacyjne dzieci niepełnosprawnych posiadała doświadczenie w realizacji tego typu usług.
Proszę zauważyć, że celem audytu jest dokładna ocena dostępności zewnętrznej i wewnętrznej budynku, analiza udogodnień dla osób z niepełnosprawnościami, badanie oznakowania i komunikacji, a także sporządzenie szczegółowego raportu z rekomendacjami. Właśnie te kryteria powinny być brane pod uwagę przy wyborze instytucji wykonującej audyt.
Proszę o rozważenie tej propozycji i udzielenie odpowiedzi odnośnie zmiany warunków realizacji audytu.”

Zamawiający, po przeprowadzeniu analizy, informuje:

1. Zmodyfikowano treść załącznika: Opis Przedmiotu Zamówienia (zmieniono dotychczasowy załącznik na nowy)
2. Zmodyfikowano treść załącznika: Wzór umowy (zmieniono dotychczasowy załącznik na nowy)
3. Zmodyfikowano treść załącznika: Wykaz usług zrealizowanych w ciągu ostatnich 3 lat (zmieniono dotychczasowy załącznik na nowy)
4. Dodano nowy załącznik: Wykaz osób biorących udział w realizacji zamówienia (dodano nowy załącznik)

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Wykonanie audytu dostępności Zgodnie z zaproszeniem do złożenia oferty oraz wzorem umowy i Opisem Przedmiotu Zamówienia 1 usługa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3225 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionych faktur. Płatność z budżetu roku 2024. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Zgodnie z wzorem umowy i Opisem Przedmiotu Zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Zapoznanie się z dokumentami załączonymi do zapytania ofertowego - Wykonawca oświadcza, że zapoznał się z wszystkimi dokumentami załączonymi do niniejszego postępowania oraz odpowiedziami na zapytania potencjalnych wykonawców i nie wnosi do nich zastrzeżeń. Proszę o potwierdzenie wpisując "Akceptuję". (0)
5 Warunki udziału w postępowaniu - zgodnie z pkt. 5 Opisu Przedmiotu Zamówienia. Należy wypełnić wykazy oraz dołączyć wskazane w Opisie Przedmiotu Zamówienia dokumenty. (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Wykaz_osób_23.02.202 [...].pdf

wykaz_usług_23.02.20 [...].pdf

(0)
(0)

Liczba odsłon strony: 398