Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 21-02-2024 09:30:00 |
Składania : | 26-02-2024 09:23:00 |
Otwarcia : | 26-02-2024 09:28:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
W imieniu Gminy Września informujemy o postępowaniu wszystkich solidnych Wykonawców / Dostawców. Postępowanie to prowadzone jest przez Zamawiającego zgodnie z przepisami ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1605 ze zm.) na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1 PZP i ma na celu uzyskanie ofert na wdrożenie systemu łączności radiotelefonicznej dla Wrzesińskich Obiektów Sportowo - Rekreacyjnych we Wrześni.
Na ww. system łączności radiotelefonicznej składa się :
- Wykonanie kompletnej dokumentacji wymaganej przez UKE w celu wydania pozwolenia radiowego
- Radiotelefon przenośny Motorola (MOTOTRBO DP4400e) , z akumulatorem Li-lon poj. 2100 mAh PMNN4491C, wodoodporne o wysokim stopniu IP plus ładowarka biurkowa - 2 szt.
- Radiotelefon przenośny Motorola (MOTOTRBO DP1400), wersja cyfrowa, z akumulatorem Li-lon poj. 1600 mAh PMNN4253AR plus ładowarka biurkowa - 5 szt.
Uwagi dodatkowe:
Cena radiotelefonów zawiera koszt zaprogramowania i dostawy.
Nie wyrażamy zgody na zamienniki.
Termin płatności - 30 dni
Dostawca udzieli gwarancji na sprzęt w okresie 24 miesięcy a na akumulatory 12 - miesięcy.
W plikach broszury sprzętu informujące o danych technicznych. W serii DP4000e dotyczy modelu DP4400e
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty