Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 20-02-2024 13:37:00 |
Składania : | 28-02-2024 10:00:00 |
Otwarcia : | 28-02-2024 10:15:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
OGŁOSZENIE
dotyczące zamówienia o wartości
nie przekraczającej 130 000 złotych
(postępowanie w trybie przetargowym zgodnie z zapisem § 9 załącznika do Zarządzenia nr 924/20 Prezydenta Miasta Krosna z dnia 31 grudnia 2020 roku)
GMINA MIASTO KROSNO, 38-400 Krosno, ul. Lwowska 28a,
NIP 684 00 13 798; REGON 370440809, tel. 13
47 43 688, fax. 13 43 62 865,
e-mail: gk@um.krosno.pl, www.krosno.pl,
ogłasza, że udzieli zamówienia na:
"Przeglądy, kontrole oraz bieżące utrzymanie placów zabaw, boisk sportowych i siłowni plenerowych na terenie miasta Krosna w 2024 r.”
1. Opis przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
50870000-4 usługi w zakresie napraw i konserwacji wyposażenia placów zabaw
77320000-9 usługi utrzymania terenów sportowych
90910000-9 usługi sprzątania
2. Określenie przedmiotu i zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na przeprowadzaniu kontroli podstawowej, funkcjonalnej i regularnej – bieżącej urządzeń zabawowych, urządzeń sportowych, w tym konserwacja, remont i naprawa urządzeń, w które wyposażone są place zabaw, boiska sportowe i siłownie plenerowe objęte niniejszym postępowaniem, a które zlokalizowane są na terenie miasta Krosna. W zakres zadania wchodzić będzie również utrzymanie porządku i estetyki na przedmiotowych placach zabaw, boiskach sportowych i siłowniach plenerowych wraz z koszeniem nawierzchni zielonych boisk sportowych wskazanych przez Zamawiającego.
3. Zakres obowiązków Wykonawcy określa Specyfikacja Warunków Zamówienia, która stanowi integralną część do niniejszego ogłoszenia.
4. Termin wykonania zamówienia:
5. O zamówienie mogą ubiegać się:
1) Wykonawcy, którzy złożą następujące dokumenty:
a) formularz ofertowy (załącznik nr 1),
b) kosztorys ofertowy (załącznik nr 2),
c) aktualny odpis z odpowiedniego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.
2) Wykonawcy spełniający poniższe warunki:
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie
oraz dysponują potencjałem technicznym
i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie
innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do
wykonania zamówienia:
3) Wykonawcy, którzy wykażą że:
a) dysponują lub będą dysponować minimum: 3 osobami, w tym 1 osobą posiadająca uprawnienia budowlane o specjalności konstrukcyjnej (osoba ta będzie odpowiedzialna za prowadzenie regularnych i funkcjonalnych kontroli placów zabaw, boisk sportowych i siłowni plenerowych, kontroli rocznej oraz za nadzór nad wykonywaniem napraw, konserwacji i remontów urządzeń), oraz 2 osobami do wykonywania czynności naprawczych, konserwacyjnych i remontowych,
b) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
W celu potwierdzenia spełnienia powyższych warunków udziału w postępowaniu do oferty należy dołączyć następujące dokumenty i oświadczenia:
1) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie Wykonawca dysponował, z informacjami na temat kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrole jakości i kierowanie robotami remontowymi (na formularzu według załącznika nr 3),
2) kserokopię uprawnień pracownika do przeprowadzania
przeglądów i kontroli urządzeń placów zabaw, boisk sportowych i siłowni
plenerowych oraz nadzoru prowadzonych napraw, konserwacji i remontów obiektów -
uprawnienia budowlane o specjalności konstrukcyjnej potwierdzone
przynależnością do właściwej izby samorządu zawodowego (z potwierdzeniem za
zgodność odpisu z oryginałem).
Jeżeli wykonawca nie złoży w określonym terminie żądanych oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub złoży dokumenty zawierające błędy, Zamawiający wezwie go do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
6. Wykonawca zobowiązany jest do zawartej umowy na realizację przedmiotu zamówienia przedłożyć polisę potwierdzającą, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
7. Kryterium oceny ofert:
8. Sporządzenie oferty:
Wartość oferty zostanie wyliczona i wpisana przez Wykonawcę na formularzu ofertowym. Całkowita wartość oferty wynikać będzie ze sporządzonych kosztorysów ofertowych będących załącznikiem do złożonej oferty.
9. Sposób i miejsce złożenia oferty:
10. Termin związania ofertą wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert.
11. Osobą uprawnioną przez Zamawiającego do
kontaktowania się z wykonawcami jest Bartłomiej Bieszczad - Wydział Komunalny,
Ochrony Środowiska i Gospodarki Lokalami Urzędu Miasta Krosna, ul. Bieszczadzka
5, 38-400 Krosno, tel. 13 47 43 688, adres e-mail:
bieszczad.bartlomiej@um.krosno.pl.
12. Uwagi:
Zamawiający zastrzega sobie prawo swobodnego wyboru oferty, prowadzenia dodatkowych negocjacji lub unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
13. Dokumenty dotyczące zamówienia:
2024-02-28 13:04 | Bartłomiej Bieszczad | Informacja z otwarcia ofert złożonych w ramach postępowania. |
Komunikaty