Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 026/2024/TR Wykonanie prac w zakresie stałego utrzymania czystości nieruchomości Gminnych i TBS administrowanych przez Zarząd Budynków Miejskich II Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Gliwicach

Termin:
Zamieszczenia : 20-02-2024 12:21:00
Składania : 29-02-2024 09:00:00
Otwarcia : 29-02-2024 09:15:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 167.13 2024-02-20 12:21:00 Postępowanie
Załaczniki nr 1.1-1.6 - Formularze ofert.zip zip 198.74 2024-02-20 12:21:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 do SWZ_Oświadczenie z art 125 ust 1_Utrzymanie czystości_2024.docx docx 42.91 2024-02-20 12:21:00 Postępowanie
Załączniki nr 3.1-3.6 do SWZ - Projektowane postanowienia umowne.zip zip 2628.66 2024-02-20 12:21:00 Postępowanie
Załącznik nr 4 do SWZ_Oświadczenie dot grupy kapitalowej_Utrzymanie czystości_2024.docx docx 40.97 2024-02-20 12:21:00 Postępowanie
Załącznik nr 5 do SWZ_oświadczenie dot. ustawy sankcyjnej - Utrzymanie czystoścvi_2024.docx docx 15.47 2024-02-20 12:21:00 Postępowanie
SWZ - Utrzymanie czystości_2024.pdf pdf 531.47 2024-02-20 12:31:17 Postępowanie
Informacja z otwarcia ofert - Postępowanie #890753.pdf pdf 88.5 2024-02-29 13:41:48 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert_korekta - Postępowanie #890753.pdf pdf 88.64 2024-03-05 14:03:45 Publiczna wiadomość
INFORMACJA O WYBORZE OFERTY_Utrzymanie czystości_ 2024.pdf pdf 223.28 2024-03-06 13:36:31 Publiczna wiadomość
Informacja o maksymalnej kwocie na realizację zamówienia - Utrzymanie czystości_2024.pdf pdf 130.24 2024-02-29 09:00:00 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-03-06 13:36 Aleksandra Murawska INFORMACJA O WYBORZE OFERTY

INFORMACJA O WYBORZE [...].pdf

2024-03-05 14:03 Aleksandra Murawska Zamawiający informuje o korekcie informacji z otwarcia ofert w zakresie części nr 4, a dot. wykonawcy: Konsorcjum:
LIDER: Centrum Usługowe Dariusz Śmigiel
Wspólna 9/201, 45-831 Opole
NIP: 7542715101
PARTNER: Centrum Usługowe Sp. z o.o.
Wspólna 9/201, 45-831 Opole
NIP: 7543366329 162 869,49 PLN.
W załączeniu informacja z otwarcia ofert po korekcie.

Informacja z otwarci [...].pdf

2024-02-29 13:41 Aleksandra Murawska INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT

Informacja z otwarci [...].pdf

2024-02-29 09:00 Komunikat Zamawiającego Informacja o kwocie przeznaczonej na realizację zamówienia

Informacja o maksyma [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 530