Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 20-02-2024 08:28:00 |
Składania : | 26-02-2024 09:00:00 |
Otwarcia : | 26-02-2024 09:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Czarnkowie zaprasza do składania ofert na wykonanie testów dozymetrycznych (środowiskowych) urządzeń radiologicznych w celu określenia wielkości otrzymanej dawki przez osoby pracujące zawodowo w warunkach narażenia na promieniowanie jonizujące, jak i również osób z ogółu ludności. Miejscem wykonania pomiarów jest Pracownia Radiologiczna w Szpitalu Powiatowym w Czarnkowie, jak i teren narażony wokół wskazanej Pracowni, zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku:
- niewystarczających środków na realizację zamówienia,
- zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
Informacje podstawowe:
1. Sprzęt wymieniony w zapytaniu znajduje się na terenie Szpitala Powiatowego, ul. Kościuszki 96, 64- 700 Czarnków.
2. Ostateczny termin składania ofert: 26 luty 2024r.
3. Testy należy wykonać w terminie: do 8 marca 2024r.
4. Termin wykonania testów należy uzgodnić z osobą odpowiedzialną ze strony Zamawiającego:
- Dział Logistyki: Marcelina Drab, tel. 67 352 81 77, e-mail: logistyka@zzozczarnkow.x.pl
- Pracownia RT: Kinga Krajewska, tel. 67 352 81 37, e-mail: rtg@zzozczarnkow.x.pl
5. Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawcę kopii certyfikatu i innych uprawnień do wykonywania badań, będących przedmiotem zamówienia.
6. Wykonawca zobowiązany jest do ujęcia w ogólnej wartości brutto zamówienia kosztów transportu (jeżeli występują), a także sporządzenia i dostarczenia do Zamawiającego raportu wraz z dokładnym opisem wykonanych czynności.
7. Ocena ofert będzie dokonywana indywidualnie dla każdej pozycji.
8. Ocena ofert nie musi zakończyć się wyborem Wykonawcy.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 67 / 352 - 81 - 77, osoba odpowiedzialna Marcelina Drab.
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty