Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 19-02-2024 12:30:00 |
Składania : | 01-03-2024 12:00:00 |
Otwarcia : | 01-03-2024 12:05:00 |
Tryb: | Zapytanie o ofertę - RFQ |
Rodzaj: | Usługa |
DOKUMENTACJA
OFERTOWA
Nr MTP/2024/DAL1/7
Świadczenie
usług wykonywania okresowych kontroli / przeglądów budowlanych obiektów Międzynarodowych Targów Poznańskich sp. z
o.o. w okresie od 15 marca 2024 do 31 grudnia 2025
roku
Postępowanie
prowadzone w formie elektronicznej na platformie zakupowej https://platformazakupowa.pl/pn/mtp
INFORMACJE OGÓLNE
Postępowanie jest prowadzone w trybie zapytania
ofertowego.
Niniejsza Dokumentacja Ofertowa wraz ze wszystkimi
załącznikami oraz ewentualnymi późniejszymi uzupełnieniami stanowią komplet
materiałów niezbędnych do przygotowania oferty.
1. ZAMAWIAJĄCY
Międzynarodowe
Targi Poznańskie sp. z o.o.
ul.
Głogowska 14
60-734
Poznań
NIP 777-00-00-488
Sąd
Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Krajowego
Rejestru Sądowego, nr KRS 0000202703
Kapitał zakładowy – 419 256 000,00 PLN
2. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
2.1 Świadczenie usług wykonywania okresowych
kontroli/przeglądów budowlanych obiektów Międzynarodowych Targów Poznańskich
sp. z o.o. w okresie od 15 marca 2024
roku do 31 grudnia 2025 roku zgodnie z art. 62 ustawy Prawo Budowlane.
Wykaz obiektów, liczba i rodzaj przeglądów wskazane są w załączniku nr 1 do
umowy.
2.2 Wyżej wymieniana usługa
będzie realizowana jeden lub dwa razy do roku stosownie do wymagań Prawa
Budowlanego.
1)
Ustala
się następujące terminy wykonania okresowych kontroli / przeglądów:
a)
dla
obiektów podlegających przeglądowi raz w roku lub raz na pięć lat - do 31 maja danego roku;
b)
dla
obiektów podlegających przeglądowi dwa razy do roku – odpowiednio do 31 maja i
do 30 listopada danego roku,
c)
szczegółowe
terminy (daty) kontroli / przeglądów muszą być wcześniej uzgadniane przez
Wykonawcę z Wydziałem Zarządzania Obiektami Zleceniodawcy,
d)
dla
wiat przystankowych raz na pięć lat zlokalizowanych na terenie miasta Poznania
w łącznej liczbie nie przekraczającej 100 wiat przystankowych w całym okresie
obowiązywania Umowy - - do 31 maja danego roku, przy czym dokładna lokalizacja i wykaz wiat
przystankowych, które w danym roku kalendarzowym mają podlegać przeglądowi
zostanie przekazana Wykonawcy:
·
w
terminie 14 dni od dnia podpisania Umowy – w zakresie wiat podlegających
przeglądowi w roku 2024,
·
w
terminie do 31 marca 2025 r. – w zakresie wiat podlegających przeglądowi w roku
2025.
2)
Zakres
kontroli / przeglądów określą obowiązujące przepisy prawne w tym postanowienia
art. 62 Prawa Budowlanego. Niniejszego zakresu przedmiotu zamówienia nie
dotyczą przeglądy instalacji elektrycznej, piorunochronowej, cieplnej i energetycznej.
3)
Zleceniodawca
zapewni pracownikom Wykonawcy niezbędny dostęp do budynków podlegających
kontroli wraz z posiadaną dokumentacja budowlaną kontrolowanych obiektów w
terminach uzgodnionych wzajemnie.
2.3 Dla realizacji
określonego zakresu zamówienia Wykonawca zapewni:
1)
Właściwą
i wykwalifikowaną kadrę pracowników posiadających niezbędne uprawnienia
branżowe,
2)
Sprzęt,
środki i materiały niezbędne do wykonywania usługi,
3)
Terminowość
i wysoką jakość wykonywanych prac,
4)
Środki
łączności bezprzewodowej z pracownikami własnej firmy,
5)
Firmowe,
estetyczne ubiory,
6)
Pełne
bezpieczeństwo pracy osób wykonujących usługę w oparciu o przepisy BHP
i obowiązujące regulaminy MTP.
2.4 Termin
realizacji usługi: 01.03.2024r. – 31.12.2025r.
3. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
3.1.
Oferent może dokonać wizji lokalnej na terenach
Zamawiającego, gdzie mają być wykonywane okresowe
kontrole / przeglądy budowlane obiektów oraz
uzyskać wszelkie istotne
informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. Oferent
przeprowadza wizję lokalną na własny koszt, w terminie uzgodnionym z
Zamawiającym, w dniu 22.02.2024r.
Oferent zgłasza chęć uczestniczenia w wizji lokalnej za pośrednictwem platformy
zakupowej poprzez wysłanie wiadomości do Zamawiającego z wykorzystaniem
przycisku „Wyślij wiadomość do
Zamawiającego”.
3.2.
Zamawiający dopuszcza możliwość
odbycia wizji lokalnej w innych dniach, ale bez wpływu na zmianę terminu
składania ofert.
3.3.
Ofertę i wszystkie załączniki do oferty należy
składać w postaci elektronicznej – w formie podpisanego skanu lub dokumentu
opatrzonego podpisem elektronicznym.
3.4.
Oferent
może złożyć jedną ofertę pod rygorem odrzucenia. Oferty niejednoznaczne nie
będą brane pod uwagę.
3.5.
Oferta
powinna zawierać:
1)
Wypełniony
i podpisany formularz ofertowy zgodny ze wzorem, stanowiącym Załącznik nr 1 do
niniejszej Dokumentacji Ofertowej. W przypadku złożenia przez Oferenta
oferty bez użycia załączonego formularza, złożona oferta musi być tożsama z
treścią załączonego formularza i jej treść musi zawierać wszelkie informacje
wymagane
w Dokumentacji Ofertowej i wynikające z zawartości formularza ofertowego,
2)
Pełnomocnictwo
do podpisania oferty, o ile umocowanie do dokonania przedmiotowej czynności nie
wynika z dokumentów rejestrowych załączonych do oferty,
3)
Parafowany
projekt umowy, stanowiący Załącznik nr 3 do niniejszej Dokumentacji Ofertowej,
4)
Informacje o zatrudnieniu, kwalifikacjach technicznych
oraz doświadczeniu Oferenta - Załącznik nr 4.
3.6.
Oferta
powinna być napisana w języku polskim oraz podpisana przez osobę lub osoby
upoważnione w dokumentach rejestrowych do reprezentacji Oferenta lub
posiadającą odpowiednie pełnomocnictwo do reprezentowania.
3.7.
Wszystkie
oferowane stawki są w kwotach netto i będą zwiększone o należny podatek VAT.
3.8.
Oferenci
ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
4. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
Termin związania ofertą
wynosi 30 dni licząc od dnia składania ofert.
Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania
ofert.
5. WYKLUCZENIE Z POSTĘPOWANIA
Z postępowania o udzielenie
zamówienia wyklucza się:
1)
Oferentów, którzy w ciągu ostatnich
trzech lat przed wszczęciem postępowania wyrządzili szkodę spółce
Międzynarodowe Targi Poznańskie sp. z o.o., nie wykonując zamówienia lub
wykonując je nienależycie bądź też nie przystąpili do podpisania umowy,
2)
Oferentów, którzy na dzień składania
oferty pozostają ze spółką Międzynarodowe Targi Poznańskie sp. z o.o. w sporze
dotyczącym roszczeń majątkowych (niezależnie od podstawy odpowiedzialności tych
podmiotów),
3)
Oferentów, w stosunku do których otwarto
likwidację lub wobec których ogłoszono upadłość,
4)
Oferentów, którzy wykonywali czynności
związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub korzystali, w celu
sporządzenia oferty, z osób uczestniczących w dokonywaniu tych czynności,
5)
Oferentów, którzy złożyli nieprawdziwe
informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania,
6)
Oferentów
posiadających zaległości płatnicze wobec
Zamawiającego.
6. MIEJSCE SKŁADANIA OFERT
Ofertę należy złożyć za
pośrednictwem platformy zakupowej. Ofertę stanowi wypełniony i podpisany
przez osoby uprawnione do reprezentowania i składania oświadczeń woli w imieniu
Oferenta, formularz ofertowy stanowiący Załącznik nr 1 do niniejszej
Dokumentacji Ofertowej.
Ofertę należy złożyć
poprzez uzupełnienie wymaganych pól cenowych, kryteriów i warunków
formalnych platformy z wykorzystaniem druków, których wzory zawiera
dokumentacja.
7. KRYTERIA WYBORU OFERENTA
7.1. Każda oferta podlega
indywidualnej ocenie według niżej podanych kryteriów:
1)
Zaproponowana
ryczałtowa stawka roczne,
2)
Kwalifikacje
techniczne osób wykonujących kontrolę,
3)
Doświadczenie
Oferenta w wielobranżowej kontroli budowlanej obiektów wielkopowierzchniowych o
wartości realizacji nie mniejszej niż w
okresie ostatnich 3 lat.
7.2. Zamawiający może odrzucić
ofertę o najniższych stawkach jeśli uzna ją za nierealną
w świetle warunków technicznych lub kontraktowych.
8. TRYB UDZIELANIA WYJAŚNIEŃ
8.1.
Każdy Oferent ma prawo zwrócić się do
Zamawiającego z prośbą o udzielenie wyjaśnień merytorycznych w terminie
nie później niż do
dnia 26.02.2024r. włącznie. Oferent zadaje pytania za pośrednictwem
platformy zakupowej poprzez wysłanie wiadomości do Zamawiającego z
wykorzystaniem przycisku „Wyślij
wiadomość do Zamawiającego”.
8.2.
Odpowiedzi na pytania merytoryczne zostaną udzielone w
formie komunikatu Zamawiającego i udostępnione wszystkim uczestnikom
postępowania, bez wskazania źródła zapytania.
8.3.
W przypadku pytań związanych z obsługą platformy, prosimy
o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od
poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00 - tel.
22 101 02 00, cwk@platformazakupowa.pl
8.4.
Zamawiający nie zamierza zwoływać zebrania
Oferentów.
9. TERMIN SKŁADANIA OFERT
Oferty na platformie zakupowej można składać do dnia 01.03.2024r., do godz. 12:00.
10. OTWARCIE OFERT
10.1.
Otwarcie
i odczytanie ofert nastąpi w tym samym dniu w siedzibie Zamawiającego.
10.2.
Zamawiający
przy otwarciu ofert nie przewiduje obecności Oferentów.
11. OGŁOSZENIE WYNIKÓW
Oferent, którego ofertę wybrano zostanie
powiadomiony pismem akceptującym jego wybór, a informacja o wynikach
postępowania ofertowego zostanie przekazana pozostałym Oferentom.
12. UNIEWAŻNIENIE KONKURSU OFERT
Międzynarodowe Targi Poznańskie sp. z o.o. zastrzegają
sobie prawo unieważnienia konkursu ofert bez podania przyczyny.
13. INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH, JAKIE POWINNY ZOSTAĆ
DOPEŁNIONE PO ZAKOŃCZENIU OFERTOWANIA
Oferent w terminie do 7 dni od chwili
ogłoszenia wyników konkursu ofert winien dostarczyć podpisaną przez siebie
umowę zgodną z warunkami określonymi w ofercie.
Jeżeli Oferent nie dostarczy umowy w w/w
terminie lub w innej formie uchylać się będzie od jej zawarcia, wybór przeprowadza się ponownie
spośród pozostałych złożonych ofert, pod warunkiem, że nie upłynął okres
związania ofertą.
Administratorem danych osobowych są
Międzynarodowe Targi Poznańskie z siedzibą w Poznaniu, ul. Głogowska 14. Dane
osobowe będą przetwarzane w celach związanych z prowadzeniem konkursu
ofert, do momentu wyrażenia sprzeciwu. Reklamacje i sprzeciwy dotyczące
przetwarzania danych osobowych w serwisie należy zgłaszać drogą elektroniczną
na adres e-mail: iod@mtp.pl (Inspektor Ochrony Danych). W razie takiej konieczności
dane mogą być udostępniane wyłącznie podmiotom współpracującym z
Administratorem w celu prowadzenia konkursów ofert. Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści
swoich danych oraz żądania ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia
przetwarzania, wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania, wycofania zgody lub
wniesienia skargi do organu nadzorczego oraz prawo do przenoszenia danych
osobowych. Zapewniamy, że dokładamy
wszelkich starań, aby zapewnić środki fizycznej, technicznej i organizacyjnej ochrony
danych osobowych przed ich przypadkowym czy umyślnym zniszczeniem, przypadkową
utratą, zmianą, nieuprawnionym ujawnieniem, wykorzystaniem czy dostępem,
zgodnie ze wszystkimi obowiązującymi przepisami.
Załączniki:
Nr 1 –
Formularz ofertowy
Nr 2 –
Plany terenów MTP z zestawieniem obiektów
Nr 3 –
Projekt umowy z załącznikiem
Nr 4 –
Zatrudnienie, kwalifikacje techniczne i doświadczenie Oferenta
Nr 5 –
Instrukcja Bezpieczeństwa Pożarowego
2024-02-29 10:14 | Michał Sobczak |
W
odpowiedzi
na
zadane
pytanie
"Czy
w
zakres
przeglądów
wchodzą
przeglądy
instalacji
gazowej
oraz
przeglądy
kominiarskie?"
oraz
korygując
wcześniejszą
odpowiedź
Zamawiający
informuje,
że
w
zakres
przeglądów
objętych
postepowaniem
ofertowym
nie
wchodzą
przeglądy
instalacji
gazowej,
natomiast
wchodzą
przeglądy
kominiarskie. |
2024-02-27 15:02 | Michał Sobczak |
W odpowiedzi na zadane pytanie "Czy w zakres przeglądów wchodzą przeglądy instalacji gazowej oraz przeglądy kominiarskie?" Zamawiający udziela odpowiedzi: Nie |
Komunikaty