Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: WZP-293/24/23/Z Świadczenie usług w zakresie obsługi serwisowej kamer nasobnych Getac BC-02 i Getac BC-03 użytkowanych w Komendzie Stołecznej Policji

Justyna Gruszczyńska
Komenda Stołeczna Policji
Termin:
Zamieszczenia : 14-03-2024 11:05:00
Składania : 23-04-2024 10:00:00
Otwarcia : 23-04-2024 10:15:00
Tryb: Przetarg nieograniczony
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.

Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.

W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań do SWZ

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty

  • Przesłania odwołania/inne 

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 

Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 114.4 2024-03-14 11:05:00 Postępowanie
SWZ WZP-293-24-23-Z.pdf pdf 915.79 2024-03-14 11:05:00 Postępowanie
Załączniki do SWZ - wersja edytowalna.doc doc 293.5 2024-03-14 11:05:00 Postępowanie
WZP-895-293-24 Pytanie i odpowiedź.pdf pdf 207.09 2024-04-12 09:17:28 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia.pdf pdf 115.95 2024-04-12 09:17:28 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 476.43 2024-04-23 10:59:26 Publiczna wiadomość
WZP-293-24-23 Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 79.28 2024-04-23 10:59:26 Publiczna wiadomość
WZP-1251-293-24 Informacja o unieważnieniu postępowania.pdf pdf 85.24 2024-05-15 15:16:32 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia.pdf pdf 79.7 2024-05-23 09:38:49 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-05-23 09:38 Justyna Gruszczyńska Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

Ogłoszenie o udziele [...].pdf

2024-05-15 15:16 Justyna Gruszczyńska Wydział Zamówień Publicznych Komendy Stołecznej Policji, działając w imieniu Zamawiającego, na podstawie art. 260 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.), zwanej dalej ustawą, informuje o unieważnieniu przedmiotowego postępowania w zadaniach nr 1 i 2.

W zadaniu nr 1- Obsługa serwisowa systemu kamer, wpłynęła oferta Wykonawcy Enigma Systemy Ochrony Informacji Sp. z o.o., z/s w Warszawie.

W zadaniu nr 2 - Obsługa serwisowa wyposażenia informatycznego systemu kamer nasobnych, wpłynęła oferta Wykonawcy Enigma Systemy Ochrony Informacji Sp. z o.o., z/s w Warszawie.

Podstawa prawna:
art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U.
z 2023 r. poz. 1605 ze zm.) „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (…)”.

Podstawa faktyczna:
Cena jedynej oferty, w obu zadaniach, przekracza kwotę, jaką Zamawiający zamierza poznaczyć na realizację zamówienia. Zamawiający nie dysponuje środkami finansowanymi na dofinansowanie przedmiotowego postępowania w żadnym z zadań.

WZP-1251-293-24 Info [...].pdf

2024-04-23 10:59 Justyna Gruszczyńska Informacja z otwarcia ofert

Informacja z otwarci [...].pdf

WZP-293-24-23 Inform [...].pdf

2024-04-23 10:00 Komunikat Zamawiającego Kwota, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia wynosi: 879 093,30 PLN brutto, w tym:
- na zadanie nr 1: 50 540,70 PLN brutto,
- na zadanie nr 2: 828 552,60 PLN brutto.
2024-04-12 09:17 Justyna Gruszczyńska Wydział Zamówień Publicznych KSP, działając w imieniu Zamawiającego, zgodnie z art. 135 ust. 1, 6 oraz art. 137 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.), informuje o treści pytania zadanego przez Wykonawcę i udzielonej przez Zamawiającego odpowiedzi:

Pytanie nr 1
W Formularzu ofertowym dla zadania nr 2 w punkcie 6 tabeli wyszczególnione jest "Wsparcie oprogramowania Getac". Biorąc pod uwagę, iż oprogramowanie jest licencjonowane per urządzenie, bardzo proszę o informacje, dla jakiej ilości urządzeń ma zostać wycenione wsparcie.
Odpowiedź:
Zamawiający informuje, że należy wycenić wsparcie dla 365 urządzeń.

Ponadto Zamawiający dokonuje następujących zmian w treści SWZ.

I. Rozdz. VIII pkt 1 SWZ otrzymuje następujące brzmienie: Wykonawca jest związany ofertą 90 dni od upływu terminu składania ofert, przy czym pierwszym dniem związania ofertą jest dzień, w którym upływa termin składania ofert, tj. do dnia 21.07.2024 r.
II. Rozdz. XI pkt 11 SWZ otrzymuje następujące brzmienie: Termin składania ofert upływa w dniu 23.04.2024 r. o godz. 10:00. Decyduje data oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego zegarem Głównego Urzędu Miar.
III. Rozdz. XII pkt 1 SWZ otrzymuje następujące brzmienie: Otwarcie ofert nastąpi niezwłocznie po upływie terminu składania ofert, tj. w dniu 23.04.2024 r. o godz. 10:15. Otwarcie ofert dokonywane jest przez odszyfrowanie i otwarcie ofert.
IV. Rozdz. XIX § 1 ust. 4 SWZ otrzymuje następujące brzmienie:
W ramach przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązuje się do:
1) dokonania naprawy urządzeń wchodzących w skład systemu kamer nasobnych, na podstawie zgłoszenia przekazanego drogą elektroniczną lub telefonicznie na adres e-mail lub numer telefonu, wskazany w § 4 ust. 2;
2) w przypadku konieczności naprawy urządzenia, które będzie wymagało dodatkowych części lub elementów, Wykonawca przedstawi Zamawiającemu ekspertyzę w celu uzyskana pisemnej zgody (zgłoszenia) na usunięcie usterki;
3) sporządzenia i przekazania Zamawiającemu każdorazowo po wykonanej usłudze raportu serwisowego dla każdego urządzenia z podaniem numeru fabrycznego
i opisu wykonanych czynności;
4) wszystkie uszkodzone elementy będą wymieniane przez Wykonawcę na nowe,
o parametrach nie gorszych od uszkodzonych i będą przechodziły na własność Zamawiającego bez żadnych dodatkowych kosztów. Wszelkie uszkodzone nośniki informacji pozostają u Zamawiającego, a Wykonawca dostarcza nowe egzemplarze;
5) wszystkie czynności serwisowe będą wykonywane w miejscach eksploatacji sprzętu. Nie dopuszcza się rozwiązań wymagających zdalnego dostępu do systemu kamer nasobnych;
6) po usunięciu każdej awarii lub usterki, Wykonawca zobowiązuje się do doprowadzenia do stanu integralnej całości w rozumieniu poprawnego działania wszystkich zainstalowanych komponentów systemu.

V. Rozdz. XIX §10 SWZ otrzymuje następujące brzmienie:
1. Wykonawca zobowiązuje się do zachowania w tajemnicy wszelkich informacji pozyskanych w związku z realizacją umowy, których ujawnienie mogłoby narazić Zamawiającego na szkodę lub odpowiedzialność prawną, w tym na podstawie przepisów o ochronie danych osobowych, o których Wykonawca lub osoba przez niego skierowana do wykonania usługi, dowie się w związku z realizacją umowy.
2. Strony zobowiązują się do rozwiązywania sporów wynikłych ze stosowania niniejszej umowy w drodze negocjacji.
3. W przypadku niedojścia do porozumienia spory rozstrzygane będą przez Sąd właściwy miejscowo dla siedziby Zamawiającego.
4. W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową stosuje się powszechnie obowiązujące przepisy, w tym ustawę Prawo zamówień publicznych oraz Kodeks cywilny.
5. Umowa sporządzona została w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach, po jednym egzemplarzu dla każdej ze Stron.


Wyjaśnienia i zmiany treści SWZ należy traktować wiążąco dla stron.
W załączeniu ogłoszenie o zmianie ogłoszenia.

WZP-895-293-24 Pytan [...].pdf

Ogłoszenie o zmianie [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 1158