Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 14-03-2024 11:05:00 |
Składania : | 23-04-2024 10:00:00 |
Otwarcia : | 23-04-2024 10:15:00 |
Tryb: | Przetarg nieograniczony |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.
Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.
W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań do SWZ
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty
Przesłania odwołania/inne
Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.
2024-05-23 09:38 | Justyna Gruszczyńska | Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia |
2024-05-15 15:16 | Justyna Gruszczyńska |
Wydział
Zamówień
Publicznych
Komendy
Stołecznej
Policji,
działając
w
imieniu
Zamawiającego,
na
podstawie
art.
260
ust.
2
ustawy
z
dnia
11
września
2019
r.
Prawo
zamówień
publicznych
(t.j.
Dz.
U.
z
2023
r.
poz.
1605
ze
zm.),
zwanej
dalej
ustawą,
informuje
o
unieważnieniu
przedmiotowego
postępowania
w
zadaniach
nr
1
i
2. W zadaniu nr 1- Obsługa serwisowa systemu kamer, wpłynęła oferta Wykonawcy Enigma Systemy Ochrony Informacji Sp. z o.o., z/s w Warszawie. W zadaniu nr 2 - Obsługa serwisowa wyposażenia informatycznego systemu kamer nasobnych, wpłynęła oferta Wykonawcy Enigma Systemy Ochrony Informacji Sp. z o.o., z/s w Warszawie. Podstawa prawna: art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.) „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (…)”. Podstawa faktyczna: Cena jedynej oferty, w obu zadaniach, przekracza kwotę, jaką Zamawiający zamierza poznaczyć na realizację zamówienia. Zamawiający nie dysponuje środkami finansowanymi na dofinansowanie przedmiotowego postępowania w żadnym z zadań. |
2024-04-23 10:59 | Justyna Gruszczyńska | Informacja z otwarcia ofert |
2024-04-23 10:00 | Komunikat Zamawiającego |
Kwota,
jaką
Zamawiający
zamierza
przeznaczyć
na
realizację
zamówienia
wynosi:
879
093,30
PLN
brutto,
w
tym: - na zadanie nr 1: 50 540,70 PLN brutto, - na zadanie nr 2: 828 552,60 PLN brutto. |
2024-04-12 09:17 | Justyna Gruszczyńska |
Wydział
Zamówień
Publicznych
KSP,
działając
w
imieniu
Zamawiającego,
zgodnie
z
art.
135
ust.
1,
6
oraz
art.
137
ust.
1
i
2
ustawy
z
dnia
11
września
2019
r.
Prawo
zamówień
publicznych
(t.j.
Dz.
U.
z
2023
r.
poz.
1605
ze
zm.),
informuje
o
treści
pytania
zadanego
przez
Wykonawcę
i
udzielonej
przez
Zamawiającego
odpowiedzi: Pytanie nr 1 W Formularzu ofertowym dla zadania nr 2 w punkcie 6 tabeli wyszczególnione jest "Wsparcie oprogramowania Getac". Biorąc pod uwagę, iż oprogramowanie jest licencjonowane per urządzenie, bardzo proszę o informacje, dla jakiej ilości urządzeń ma zostać wycenione wsparcie. Odpowiedź: Zamawiający informuje, że należy wycenić wsparcie dla 365 urządzeń. Ponadto Zamawiający dokonuje następujących zmian w treści SWZ. I. Rozdz. VIII pkt 1 SWZ otrzymuje następujące brzmienie: Wykonawca jest związany ofertą 90 dni od upływu terminu składania ofert, przy czym pierwszym dniem związania ofertą jest dzień, w którym upływa termin składania ofert, tj. do dnia 21.07.2024 r. II. Rozdz. XI pkt 11 SWZ otrzymuje następujące brzmienie: Termin składania ofert upływa w dniu 23.04.2024 r. o godz. 10:00. Decyduje data oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego zegarem Głównego Urzędu Miar. III. Rozdz. XII pkt 1 SWZ otrzymuje następujące brzmienie: Otwarcie ofert nastąpi niezwłocznie po upływie terminu składania ofert, tj. w dniu 23.04.2024 r. o godz. 10:15. Otwarcie ofert dokonywane jest przez odszyfrowanie i otwarcie ofert. IV. Rozdz. XIX § 1 ust. 4 SWZ otrzymuje następujące brzmienie: W ramach przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązuje się do: 1) dokonania naprawy urządzeń wchodzących w skład systemu kamer nasobnych, na podstawie zgłoszenia przekazanego drogą elektroniczną lub telefonicznie na adres e-mail lub numer telefonu, wskazany w § 4 ust. 2; 2) w przypadku konieczności naprawy urządzenia, które będzie wymagało dodatkowych części lub elementów, Wykonawca przedstawi Zamawiającemu ekspertyzę w celu uzyskana pisemnej zgody (zgłoszenia) na usunięcie usterki; 3) sporządzenia i przekazania Zamawiającemu każdorazowo po wykonanej usłudze raportu serwisowego dla każdego urządzenia z podaniem numeru fabrycznego i opisu wykonanych czynności; 4) wszystkie uszkodzone elementy będą wymieniane przez Wykonawcę na nowe, o parametrach nie gorszych od uszkodzonych i będą przechodziły na własność Zamawiającego bez żadnych dodatkowych kosztów. Wszelkie uszkodzone nośniki informacji pozostają u Zamawiającego, a Wykonawca dostarcza nowe egzemplarze; 5) wszystkie czynności serwisowe będą wykonywane w miejscach eksploatacji sprzętu. Nie dopuszcza się rozwiązań wymagających zdalnego dostępu do systemu kamer nasobnych; 6) po usunięciu każdej awarii lub usterki, Wykonawca zobowiązuje się do doprowadzenia do stanu integralnej całości w rozumieniu poprawnego działania wszystkich zainstalowanych komponentów systemu. V. Rozdz. XIX §10 SWZ otrzymuje następujące brzmienie: 1. Wykonawca zobowiązuje się do zachowania w tajemnicy wszelkich informacji pozyskanych w związku z realizacją umowy, których ujawnienie mogłoby narazić Zamawiającego na szkodę lub odpowiedzialność prawną, w tym na podstawie przepisów o ochronie danych osobowych, o których Wykonawca lub osoba przez niego skierowana do wykonania usługi, dowie się w związku z realizacją umowy. 2. Strony zobowiązują się do rozwiązywania sporów wynikłych ze stosowania niniejszej umowy w drodze negocjacji. 3. W przypadku niedojścia do porozumienia spory rozstrzygane będą przez Sąd właściwy miejscowo dla siedziby Zamawiającego. 4. W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową stosuje się powszechnie obowiązujące przepisy, w tym ustawę Prawo zamówień publicznych oraz Kodeks cywilny. 5. Umowa sporządzona została w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach, po jednym egzemplarzu dla każdej ze Stron. Wyjaśnienia i zmiany treści SWZ należy traktować wiążąco dla stron. W załączeniu ogłoszenie o zmianie ogłoszenia. |
Komunikaty