Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: OR-O.2600.20.2024 Dostawa krzeseł biurowych do Urzędu Miejskiego w Koronowie.

Maja Olejnik
Urząd Miejski Koronowo Oddział: Wydział Organizacyjny
Termin:
Zamieszczenia : 19-02-2024 15:00:00
Składania : 28-02-2024 10:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Gmina Koronowo (dalej: Zamawiający) zaprasza do złożenia oferty w postępowaniu dotyczącym dostawy 10 szt. krzeseł biurowych MASTER 10 TS25 PW RK35K2 Active-1 do Urzędu Miejskiego w Koronowie.
Postępowanie jest wyłączone ze stosowania  ustawy z dnia z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych.
Osobą upoważnioną do kontaktów w sprawie przedmiotowego postępowania jest Pani Maja Olejnik nr tel. 52 3826403.

I.    Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest 10 szt. krzeseł biurowych MASTER 10 TS25 PW RK35K2 Active-1  dla Urzędu Miejskiego w Koronowie, zgodnie z poniższą specyfikacją:
1.    Mechanizm active-1.
2.    Wyprofilowane podparcie w części lędźwiowej z pianką wylewaną.
3.    Regulacja wysokości siedziska za pomocą podnośnika pneumatycznego.
4.    Regulowane podłokietniki - R35K2 - regulowane góra-dół.
5.    Podstawa z tworzywa sztucznego w kolorze czarnym.
6.    Tapicerka w kolorze czarnym-podstawowym.
7.    Kółka do powierzchni twardych – zabezpieczające przed zarysowaniem.

II.    Wymagania stawiane Wykonawcy:
1.    Wszystkie oferowane towary będą dobrej jakości, fabrycznie nowe, wolne od wad technicznych oraz będą kompletne;
2.    Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć zamawiane towary własnym transportem, na własny koszt i na własne ryzyko, w stanie nowym i nienaruszonym, w ciągu 28 dni od otrzymania zlecenia do Urzędu Miejskiego w Koronowie ul. Plac Zwycięstwa 1, 86-010 Koronowo, w godzinach 8:00 – 13:00, w dniach pracy zamawiającego;
3.    Okres gwarancji
a)    Wykonawca odpowiada za wady dostarczonych materiałów z tytułu rękojmi;
b)    Wykonawca zobowiązany jest do uwzględnienia reklamacji asortymentu stanowiącego przedmiot umowy posiadającego wady  i wymiany ich na wolne od wad w terminie 7 dni od dnia zgłoszenia reklamacji; Zamawiający zastrzega, iż nie ma możliwości rozpakowania zamówienia bezpośrednio po odbiorze w obecności przewoźnika.
c)    Wykonawca zapewnia przynajmniej roczny okres gwarancji na zakupiony towar.

III. Termin wykonania zamówienia:
Termin realizacji zamówienia wynosi 28 dni od dnia złożenia zamówienia, tj. od otrzymania podpisanego zlecenia.

IV. Terminy i warunki płatności
Płatność nastąpi w terminie 14 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury.

V. Komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami
1.    Postępowanie prowadzone jest za pośrednictwem elektronicznej Platformy zakupowej, zwanej dalej „Platformą” pod adresem: https://platformazakupowa.pl
2.    Komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami, tj. zadawanie pytań i składanie ofert przez wykonawców oraz udzielanie odpowiedzi i przekazywanie innych informacji dotyczących postępowania przez zamawiającego odbywa się  wyłącznie  za pośrednictwem Platformy.

VI.   Sposób złożenia oferty 
1.    Ofertę stanowi wypełniony formularz ofertowy znajdujący się na Platformie.
2.    W cenie muszą zostać uwzględnione wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia. 
3.    Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

VII.    Termin składania ofert
1.    Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy w terminie:   
do dnia 28.02.2024 r. do godz. 10:00
2.    Termin związania ofertą wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert.

VIII. Kryteria wyboru oferty  
Kryteria oceny ofert i ich waga:
Ocenie podlegać będą wyłącznie oferty Wykonawców, którzy złożą oferty zgodne z treścią zapytania ofertowego.
Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie wyłącznie jedno kryterium: cenę z uwzględnieniem wag poszczególnych elementów cenowych.

Nazwa kryterium Waga kryterium

CENA 100 %

IX. Pozostałe informacje
Wymagania stawiane Wykonawcy:
1.    Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
a)    Wprowadzenia zmian do niniejszego postępowania przed upływem terminu składania ofert, o czym powiadomi wykonawców;
b)    Negocjacji;
c)    Odstąpienia od wyboru ofert bez podania przyczyny; z tego tytułu nie przysługuje wykonawcy roszczenie przeciwko Zamawiającemu.
d)    Cena podana w ofercie, musi być ceną ostateczną, kompletną, jednoznaczną, nadto musi uwzględniać: wszystkie wymagania stawiane przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia, wszelkie zobowiązania Wykonawcy oraz obejmować wszystkie ewentualne dodatkowe stanowiące ryzyko Wykonawcy koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji całości przedmiotu zamówienia.
e)    Przed obliczeniem ceny oferty Wykonawca powinien dokładnie i szczegółowo zapoznać się z opisem przedmiotu zamówienia, zwracając uwagę, czy dokumentacja zawiera w swej treści wszystkie rozwiązania niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia oraz czy z dokumentacji Wykonawca może uzyskać wszystkie informacje niezbędne do przygotowania oferty a w razie jakichkolwiek wątpliwości powinien skontaktować się z osobą upoważnioną do kontaktów w sprawie przedmiotowego postępowania.
2.    Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO) 

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
2600.20 Zapytanie ofertowe krzesła.pdf pdf 272.09 2024-02-19 15:00:00 Postępowanie
RODO.pdf pdf 132.4 2024-02-19 15:00:00 Kryterium
SKM_C284e24020419000.pdf pdf 906.63 2024-03-05 16:36:59 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-03-05 16:36 Maja Olejnik Dziękujemy za udział w postępowaniu.
Postępowanie zakończyło się wyborem wykonawcy.
Raport Wyboru Ofert stanowi załącznik do niniejszej wiadomości.

SKM_C284e24020419000 [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Krzesło MASTER 10 TS25 PW RK35K2 Active-1 Proszę o podanie pełnej wartości zamówienia 10 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3225 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Termin realizacji zamówienia - Termin realizacji zamówienia 28 dni od dnia złożenia zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Wypełnienie obowiązku informacyjnego - Oświadczam, że wypełniłem obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. U.E. L 119 z 04.05.2016) wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w przedmiotowym postępowaniu, jeżeli dotyczy proszę potwierdzić wpisując "Potwierdzam" (0)
4 Zapoznanie się z klauzulą informacyjną - Oświadczam, że zapoznałem się z klauzulą informacyjną z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. U.E. L 119 z 04.05.2016), przedstawioną przez Zamawiającego, w celu związanym z realizacją niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, proszę potwierdzić wpisując "Potwierdzam"

RODO.pdf

(0)
5 Oświadczenie biała lista podatników VAT - Oświadczam, że jestem czynnym podatnikiem i figuruje w wykazie prowadzonym przez Szefa Krajowej Administracji Skarbowej (Biała lista podatników VAT) Proszę potwierdzić wpisując "Oświadczam" (0)
6 Oświadczenie w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego - Oświadczam, że nie zachodzą w stosunku do mnie przesłanki wykluczenia z postępowania na podst. art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835). Proszę potwierdzić wpisując "Oświadczam" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 471