Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 19-02-2024 15:00:00 |
Składania : | 28-02-2024 10:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Gmina Koronowo (dalej: Zamawiający) zaprasza do złożenia oferty w postępowaniu dotyczącym dostawy 10 szt. krzeseł biurowych MASTER 10 TS25 PW RK35K2 Active-1 do Urzędu Miejskiego w Koronowie.
Postępowanie jest wyłączone ze stosowania ustawy z dnia z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych.
Osobą upoważnioną do kontaktów w sprawie przedmiotowego postępowania jest Pani Maja Olejnik nr tel. 52 3826403.
I. Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest 10 szt. krzeseł biurowych MASTER 10 TS25 PW RK35K2 Active-1 dla Urzędu Miejskiego w Koronowie, zgodnie z poniższą specyfikacją:
1. Mechanizm active-1.
2. Wyprofilowane podparcie w części lędźwiowej z pianką wylewaną.
3. Regulacja wysokości siedziska za pomocą podnośnika pneumatycznego.
4. Regulowane podłokietniki - R35K2 - regulowane góra-dół.
5. Podstawa z tworzywa sztucznego w kolorze czarnym.
6. Tapicerka w kolorze czarnym-podstawowym.
7. Kółka do powierzchni twardych – zabezpieczające przed zarysowaniem.
II. Wymagania stawiane Wykonawcy:
1. Wszystkie oferowane towary będą dobrej jakości, fabrycznie nowe, wolne od wad technicznych oraz będą kompletne;
2. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć zamawiane towary własnym transportem, na własny koszt i na własne ryzyko, w stanie nowym i nienaruszonym, w ciągu 28 dni od otrzymania zlecenia do Urzędu Miejskiego w Koronowie ul. Plac Zwycięstwa 1, 86-010 Koronowo, w godzinach 8:00 – 13:00, w dniach pracy zamawiającego;
3. Okres gwarancji
a) Wykonawca odpowiada za wady dostarczonych materiałów z tytułu rękojmi;
b) Wykonawca zobowiązany jest do uwzględnienia reklamacji asortymentu stanowiącego przedmiot umowy posiadającego wady i wymiany ich na wolne od wad w terminie 7 dni od dnia zgłoszenia reklamacji; Zamawiający zastrzega, iż nie ma możliwości rozpakowania zamówienia bezpośrednio po odbiorze w obecności przewoźnika.
c) Wykonawca zapewnia przynajmniej roczny okres gwarancji na zakupiony towar.
III. Termin wykonania zamówienia:
Termin realizacji zamówienia wynosi 28 dni od dnia złożenia zamówienia, tj. od otrzymania podpisanego zlecenia.
IV. Terminy i warunki płatności
Płatność nastąpi w terminie 14 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury.
V. Komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami
1. Postępowanie prowadzone jest za pośrednictwem elektronicznej Platformy zakupowej, zwanej dalej „Platformą” pod adresem: https://platformazakupowa.pl
2. Komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami, tj. zadawanie pytań i składanie ofert przez wykonawców oraz udzielanie odpowiedzi i przekazywanie innych informacji dotyczących postępowania przez zamawiającego odbywa się wyłącznie za pośrednictwem Platformy.
VI. Sposób złożenia oferty
1. Ofertę stanowi wypełniony formularz ofertowy znajdujący się na Platformie.
2. W cenie muszą zostać uwzględnione wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia.
3. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
VII. Termin składania ofert
1. Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy w terminie:
do dnia 28.02.2024 r. do godz. 10:00
2. Termin związania ofertą wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert.
VIII. Kryteria wyboru oferty
Kryteria oceny ofert i ich waga:
Ocenie podlegać będą wyłącznie oferty Wykonawców, którzy złożą oferty zgodne z treścią zapytania ofertowego.
Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie wyłącznie jedno kryterium: cenę z uwzględnieniem wag poszczególnych elementów cenowych.
Nazwa kryterium Waga kryterium
CENA 100 %
IX. Pozostałe informacje
Wymagania stawiane Wykonawcy:
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
a) Wprowadzenia zmian do niniejszego postępowania przed upływem terminu składania ofert, o czym powiadomi wykonawców;
b) Negocjacji;
c) Odstąpienia od wyboru ofert bez podania przyczyny; z tego tytułu nie przysługuje wykonawcy roszczenie przeciwko Zamawiającemu.
d) Cena podana w ofercie, musi być ceną ostateczną, kompletną, jednoznaczną, nadto musi uwzględniać: wszystkie wymagania stawiane przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia, wszelkie zobowiązania Wykonawcy oraz obejmować wszystkie ewentualne dodatkowe stanowiące ryzyko Wykonawcy koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji całości przedmiotu zamówienia.
e) Przed obliczeniem ceny oferty Wykonawca powinien dokładnie i szczegółowo zapoznać się z opisem przedmiotu zamówienia, zwracając uwagę, czy dokumentacja zawiera w swej treści wszystkie rozwiązania niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia oraz czy z dokumentacji Wykonawca może uzyskać wszystkie informacje niezbędne do przygotowania oferty a w razie jakichkolwiek wątpliwości powinien skontaktować się z osobą upoważnioną do kontaktów w sprawie przedmiotowego postępowania.
2. Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO)
2024-03-05 16:36 | Maja Olejnik |
Dziękujemy
za
udział
w
postępowaniu. Postępowanie zakończyło się wyborem wykonawcy. Raport Wyboru Ofert stanowi załącznik do niniejszej wiadomości. |
Komunikaty