- Strona główna
- Postępowanie ID 889536
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
7/02/2024/PB Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania „Przebudowa sieci wodociągowej w działkach między ul. Iłżecką a ul. Boczną w Starachowicach
Wystawiający
-
UżytkownikKrzysztof Jurkowski
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-02-16 12:48:00
-
Składania2024-02-27 12:00:00
-
Otwarcie ofert2024-02-27 12:05:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Wykonawcy ubiegający się o zamówienie muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu:
a) wykonał w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert lub jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie – usługi polegające na wykonaniu min. 3 dokumentacji projektowo-kosztorysowych których przedmiotem była budowa, przebudowa sieci wodociągowej o dł. min. 200m każda.
b)
dysponuje
osobą jedną osobą posiadającą stosowne uprawnienia budowlane do projektowania,
które uprawniają do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej projektanta w
specjalności o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i
urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych
bez ograniczeń w zakresie niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia -
Kierownik zespołu projektowego,
Opis przedmiotu zamówienia zawierają "Warunki postępowania przetargowego" oraz "Wzór umowy"
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?