Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Szacowanie wartości zamówienia: Przeprowadzenie audytu rekompensaty uzyskanej za 2 zamknięte okresy rozliczeniowe dotyczące administrowania strefą płatnego parkowania od 01.01.2022r. do 31.12.2022r. i od 1.01.2023r. -31.12.2023r.

Anna Mulska
Urząd Miasta Płocka Oddział: Wydział Transportu Publicznego i Inżynierii Ruchu Drogowego
Termin:
Zamieszczenia : 16-02-2024 10:38:00
Składania : 23-02-2024 10:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Szacowanie wartości zamówienia
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

informujemy, że poniższe postępowanie ma charakter szacowania wartości zamówienia. - Przeprowadzenie audytu rekompensaty uzyskanej za 2 zamknięte okresy rozliczeniowe dotyczące administrowania strefą płatnego parkowania od 01.01.2022r. do 31.12.2022r. i od 1.01.2023r. do 31.12.2023r.

Szczegółowe informacje dotyczące zamówienia zawiera opis przedmiotu zamówienia oraz wzór umowy załącznik do szacowania:

Zamawiający Gmina Miasto Płock zwraca się o przesłanie oferty zawierającej: Cenę ryczałtową brutto za wykonanie opracowania uwzględniającą wszelkie koszty ( dojazdy, noclegi, itp.), 

Przedmiotem szacowania wartości zamówienia jest ustalenie ceny za wykonanie usługi - przeprowadzenie audytu Rekompensaty uzyskanej przez Komunikację Miejską – Płock Sp. z o. o. dalej „Spółka” lub „KMP” na podstawie umowy Nr 172/PT-III/Z/1972/2016 z dnia 2 grudnia 2016r. ze zm. o świadczenie na rzecz Gminy – Miasto Płock usługi w zakresie administrowania Strefą Płatnego Parkowania za wskazane okresy rozliczeniowe. W ramach przeprowadzonego audytu Rekompensaty, Wykonawca zbada poziom wypłaconej Rekompensaty należnej KMP z tytułu Usług Powierzonych w danym roku ustalonej w drodze weryfikacji rzeczywistych Kosztów i Przychodów wygenerowanych przez KMP w związku ze świadczeniem Usługi w danym roku kalendarzowym, przy uwzględnieniu Rozsądnego Zysku dla KMP, zgodnie z zasadami określonymi w ww. Umowie, poprzez ocenę i analizę pod względem ich celowości, zasadności i uzasadnionej wysokości w stosunku do zakresu wyświadczonych usług. Na podstawie przeprowadzonej analizy Wykonawca opracuje dla Zamawiającego w formie opracowania pisemnego „Raport” który zostanie sporządzony za 2 zamknięte okresy rozliczeniowe, tj.:

I okres rozliczeniowy od 1.01.2022 r. - 31.12.2022 r.

II okres rozliczeniowy od 1.01.2023 r. - 31.12.2023 r.

Termin wykonania opracowania w ciągu 2 miesięcy od dnia podpisania umowy lub proszę wskazać termin

Do oferty szacowania należy załączyć dokumenty poświadczające spełnienie poniższych warunków:

Wykonawca zrealizował w okresie ostatnich 2 lat, co najmniej 1 audyt rekompensaty ex-post(za okresy wykonane). Do oferty należy załączyć referencje, protokoły odbioru lub inne dokumenty poświadczające spełnienie podanych warunków.

Dlaczego warto odpowiedzieć na szacowanie wartości zamówienia?

Informujemy, iż niniejsze postępowanie nie stanowi zaproszenia do składania ofert w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, nie zobowiązuje Zamawiającego do zawarcia umowy, czy też udzielenia zamówienia i nie stanowi części procedury udzielania zamówienia publicznego realizowanego na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych. 

Jednocześnie Zamawiający zastrzega, że odpowiedź na niniejsze postępowanie o charakterze szacowania ceny może skutkować:

  • zaproszeniem do złożenia oferty lub/i 

  • zaproszeniem do negocjacji warunków umownych lub 

  • zawarciem umowy, której przedmiot został określony w niniejszym postępowaniu. 

W przypadku pytań:

  • technicznych lub merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 243671776

  • związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.   

 

Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.  Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
wzór umow audyt rekompensaty SPP.pdf pdf 3028.85 2024-02-16 10:38:00 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Szacowanie wartości zamówienia : Przeprowadzenie audytu rekompensaty Należy podać cenę za całość wykonania usługi za wykonanie opracowania "Raportu" pisemnego - 2 egzemplarze i w uzgodnionej formie elektronicznej - 1 egzemplarzu (uwzględniającą wszelkie koszty, dojazdy, noclegi, itp.) 1 usługa Urząd Miasta Płock
Pl. Stary Rynek 1
09-400, Płock
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2592 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena - Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Termin realizacji - termin wykonania opracowania w ciągu 2 miesięcy od dnia podpisania umowy lub proszę o określenie terminu realizacji od momentu podpisania umowy. (0)
3 Doświadczenie - należy załączyć dokumenty poświadczające spełnienie poniższych warunków: Wykonawca zrealizował w okresie ostatnich 2 lat, co najmniej 1 audyt rekompensaty ex-post (za okresy wykonane). Do oferty należy załączyć referencje, protokoły odbioru lub inne dokumenty poświadczające spełnienie podanych warunków. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 373