Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: WZP.271.2.1.2024 Jednorazowy zakup materiałów eksploatacyjnych do kserokopiarek i drukarek komputerowych na potrzeby Urzędu Miasta Zgorzelec

Joanna Stankiewicz
Urząd Miasta Zgorzelec
Termin:
Zamieszczenia : 15-02-2024 13:30:00
Składania : 21-02-2024 11:00:00
Otwarcia : 21-02-2024 11:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.


UWAGA!

Na podstawie art. 7 ust. 9 w związku z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego Zamawiający wykluczy:

1. Wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;

2. Wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593, 655, 835, 2180 i 2185) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;

3. Wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106 oraz z 2022 r. poz. 1488), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.

 

Wygrywa oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów. Maksymalna liczba punktów do zdobycia wynosi 100.

    Jeżeli cena oferty wyda się rażąco niska w stosunku do przedmiotu zamówienia i wzbudzi wątpliwości Zamawiającego co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego, Zamawiający ma prawo zwrócić się o udzielenie wyjaśnień, w tym złożenie dowodów, dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie złożył wyjaśnień lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień wraz z dostarczonymi dowodami potwierdzą, że oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.


Zamawiający wymaga aby w ramach niniejszego zamówienia Wykonawca dostarczył materiały eksploatacyjne fabrycznie nowe i oryginalne.
Pod pojęciem „fabrycznie nowe” należy rozumieć materiały eksploatacyjne, które w całym swoim procesie produkcyjnym (za wyjątkiem kartonowego opakowania) są wytwarzane z elementów nierefabrykowanych, nieregenerowanych, nieuszkodzonych, bez śladów wcześniejszego używania, wytworzonych od podstaw, bez użycia w jakikolwiek sposób komponentów uzyskanych z innych produktów wcześniej użytkowanych; wyprodukowane bez naruszenia praw patentowych i własności intelektualnych ich właścicieli lub za ich zgodą. Ich stosowanie nie może naruszać warunków gwarancji urządzeń, do których są dedykowane. Za fabrycznie nowy nie uznaje się wyrobu, gdzie pojemnik został jedynie wyczyszczony i ponownie napełniony tonerem lub tuszem. Materiały powinny pochodzić z bieżącej produkcji.
Pod pojęciem „oryginalne” rozumie się materiały eksploatacyjne wyprodukowane przez producenta urządzenia, dla którego są dedykowane i opatrzone jego zastrzeżonym znakiem towarowym, nie będące jego naśladownictwem lub przeróbką.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
RODO.pdf pdf 230.04 2024-02-15 13:30:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 -Wykaz materiałów eksploatacyjnych.pdf pdf 635.21 2024-02-15 13:30:00 Postępowanie
oświadczenie.docx docx 16.06 2024-02-15 13:30:00 Kryterium
projekt umowy.pdf pdf 267.02 2024-02-15 13:30:00 Kryterium
Załącznik nr 2 -Kalkulacja cen.xlsx xlsx 11.8 2024-02-15 13:30:00 Kryterium
Informacja o wyborze oferty.pdf pdf 201.23 2024-02-27 10:26:30 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-02-27 10:26 Joanna Stankiewicz Zamawiający w załączeniu udostępnia informację o wyborze najkorzystniejszej oferty.

Informacja o wyborze [...].pdf

2024-02-21 14:53 Joanna Stankiewicz Szanowni Państwo, Zamawiający informuje, iż w przedmiotowym postępowaniu do upływu terminu składania ofert wpłynęło 17 ofert, tj.:
1. Oferta nr 1 złożona przez Wojciecha Wierzbickiego prowadzącego działalność gospodarczą pod nazwą DRUKSTAR, z siedzibą w Kielcach przy ul. Króla Władysława Jagiełły 13/7, z ceną brutto w wysokości: 64.365,90 PLN;
2. Oferta nr 2 złożona przez Jerzego Kwiecińskiego prowadzącego działalność gospodarczą pod nazwą Firma Usługowo Handlowa „KWAN”, z siedzibą w Tarnobrzegu przy ul. Wyspiańskiego 12, z ceną brutto w wysokości: 72.513,54 PLN;
3. Oferta nr 3 złożona przez Joannę Rąpałę prowadząca działalność gospodarcza pod nazwą SIGMA, z siedzibą w Chojnie przy ul. Kolejowej 7, z ceną brutto w wysokości: 64.825,92 PLN;
4. Oferta nr 4 złożona przez CEDARTEX T&D ŻUKOWSKI Sp. J., z siedziba w Opolu, przy ul. Oleskiej 119, z ceną brutto w wysokości: 64.599,60 PLN;
5. Oferta nr 5 złożona przez Łukasza Pietkiewicza prowadzącego działalność gospodarczą pod nazwą PHU Renoma, z siedzibą w Piszu przy ul. Warszawskiej 49, z ceną brutto w wysokości: 77.013,49 PLN;
6. Oferta nr 6 złożona przez Łukasza Bombę, prowadzącego działalność gospodarczą pod nazwą SAiO, z siedzibą w Zabrzu przy ul. Pawliczka 27A, z ceną brutto w wysokości: 65.550,01 PLN;
7. Oferta nr 7 złożona przez PRINTEX Sp. z o.o., z siedzibą w Warszawie przy ul. Annopol 22C, z ceną brutto w wysokości: 57.019,20 PLN;
8. Oferta nr 8 złożona przez KOMATECH s.c. D. Marszałek, T. Marszałek, z siedziba w Mikołowie przy ul. Wojska Polskiego 8, z ceną brutto w wysokości: 66 959.97 PLN;
9. Oferta nr 9 złożona przez Bartłomieja Polaka prowadzącego działalność gospodarczą pod nazwą PRINTKING, z siedzibą w Częstochowie przy Al. Najświętszej Maryi Panny 3/11, z ceną brutto w wysokości: 63.498,20 PLN;
10. Oferta nr 10 złożona przez Ewelinę Kabałę prowadzącą działalność gospodarczą pod nazwą NEODRUK, z siedzibą w Zrębicach Pierwszych przy ul. Głównej 64, z ceną brutto w wysokości: 65.860,35 PLN;
11. Oferta nr 11 złożona przez Globo Group s.c. J. Kania G. Kania, z siedzibą w Kielcach przy ul. Olszewskiego 6, z ceną brutto w wysokości: 66.094,05 PLN;
12. Oferta nr 12 złożona przez Partner Papes Sp. z o.o., z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Wagonowej 28a, z ceną brutto w wysokości: 70.499,48 PLN;
13. Oferta nr 13 złożona przez Firmę Handlową KOMAX 9 Sp. z o.o., z siedzibą w Olsztynie przy ul. Przemysłowej 2, z ceną brutto w wysokości: 67.567,00 PLN;
14. Oferta nr 14 złożona przez NETPRINT s.c. J. Wasiela, B. Szostak, z siedzibą w Oświęcimiu przy ul. Unii Europejskiej 10, z ceną brutto w wysokości: 68.635,00 PLN;
15. Oferta nr 15 złożona przez Damiana Ambrocha prowadzącego działalność gospodarcza pod nazwą Ably, z siedziba w Baninie przy ul. Tredera 32/2, z ceną brutto w wysokości; 81.511,00 PLN;
16. Oferta nr 16 złożona przez „PRAXIS ŁÓDŹ PILECKA I PETLAK” Sp. J., z siedzibą w Łodzi przy ul. Przędzalnianej 35, z ceną brutto w wysokości: 61.100,25 PLN;
17. Oferta nr 17 złożona przez JM DATA Sp. z o.o. Sp. Kom., z siedzibą w Warszawie przy ul. Zwoleńskiej 65A, z ceną brutto w wysokości: 59.821,05 PLN.
2024-02-21 11:00 Komunikat Zamawiającego Zamawiający na sfinansowanie zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę brutto w wysokości: 69.200,00 PLN.
2024-02-21 08:22 Joanna Stankiewicz Szanowni Państwo,
Zamawiający informuje, że w dniu 21 lutego 2024 r. wpłynęło do Zamawiającego zapytanie o następującej treści:
Dzień dobry, czy zamawiający akceptuje dostawę przez firmę zewnętrzną jakim jest kurier?
Zamawiający udziela odpowiedzi na to zapytanie: Zgodnie z zapisami punktu 4 formularza ofertowego (Kryteria i warunki formalne) oraz zapisami § 4 projektu umowy, stanowiącego załącznik do niniejszego zapytania ofertowego, Zamawiający dopuszcza dostawę przedmiotu zamówienia własnym środkiem transportu Wykonawcy lub za pośrednictwem przewoźnika wraz z rozładunkiem i wniesieniem do pomieszczenia magazynowego Zamawiającego. Wykonawca ponosi wszelkie koszty dostawy, transportu, ubezpieczenia na czas transportu i wniesienia przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego - do pomieszczenia magazynowego znajdującego się na I piętrze (w budynku brak windy).

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Jednorazowy zakup materiałów eksploatacyjnych do kserokopiarek i drukarek komputerowych na potrzeby Urzędu Miasta Zgorzelec Przedmiotem zamówienia jest jednorazowy zakup wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych: tonerów i pojemników na zużyty toner, do urządzeń drukujących, tj. drukarek komputerowych i kserokopiarek, na potrzeby Urzędu Miasta Zgorzelec. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilościami poszczególnego rodzaju asortymentu, wchodzącego w skład przedmiotu zamówienia, został zawarty w „Wykazie materiałów eksploatacyjnych”, stanowiącym Załącznik Nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego. Wykonawca zobowiązany jest podać cenę ofertową za realizację całej dostawy - wynikającą ze zbiorczego zestawienia materiałów eksploatacyjnych z kalkulacją cen jednostkowych - Załącznik Nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego. 1 dostawa Urząd Miasta Zgorzelec
ul. Bolesława Domańskiego 7
59-900, Zgorzelec
(0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - w terminie 14 dni od daty dostarczenia do siedziby Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Wykonawca oświadcza, iż przedmiot zamówienia zrealizuje w terminie do 7 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Warunki dostawy - Wykonawca ponosi wszelkie koszty dostawy, transportu, ubezpieczenia na czas transportu i wniesienia przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego - do pomieszczenia magazynowego znajdującego się na I piętrze (w budynku brak windy). Przedmiot zamówienia zostanie dostarczony jednorazową dostawą w dni robocze, tj. od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8:00 do 14:00. Zamawiający nie dopuszcza odbiorów częściowych. Powyższe zapisy mają również zastosowanie w przypadku dostawy za pośrednictwem firmy kurierskiej. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Zbiorcze zestawienie materiałów eksploatacyjnych z kalkulacją cen - Załącznik Nr 2 - Proszę wypełnić i podpisać Zbiorcze zestawienie materiałów eksploatacyjnych z kalkulacją cen jednostkowych - Załącznik Nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego. Zamawiający zaleca stosowanie podpisów własnoręcznych lub elektronicznych (skan lub oryginał), nie dopuszcza się podpisów faksymile. W przypadku podpisania dokumentu przez pełnomocnika, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo. (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załącznik nr 2 -Kalk [...].xlsx

(0)
6 Warunki realizacji zawarte w projekcie umowy - Wykonawca oświadcza, że akceptuje warunki realizacji zawarte w projekcie umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję"

projekt umowy.pdf

(0)
7 Podwykonawstwo - Wykonawca oświadcza, że zamówienie nie będzie wykonywane przez podwykonawców. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
8 Gwarancja - Wykonawca oświadcza, że udzieli Zamawiającemu gwarancji na dostarczone materiały eksploatacyjne na okres 12 miesięcy - od dnia podpisania protokołu odbioru, zgodnie z zapisami projektu umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
9 Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego - Proszę podpisać i załączyć oświadczenie, którego wzór stanowi Załącznik do niniejszego zapytania ofertowego. Zamawiający zaleca stosowanie podpisów własnoręcznych lub elektronicznych (skan lub oryginał oświadczenia), nie dopuszcza się opatrzenia oświadczenia podpisem faksymile. W przypadku podpisania oświadczenia przez pełnomocnika, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo. (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

oświadczenie.docx

(0)
10 Numer rachunku bankowego - Proszę podać numer rachunku bankowego do rozliczeń z Zamawiającym, jaki zostanie wpisany do umowy. (0)
11 Osoba do kontaktu - Proszę podać imię i nazwisko, numer telefonu oraz adres e-mail osoby do kontaktu w sprawach wykonania przedmiotu zamówienia. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 681