Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: WZP.271.2.10.2024.AG Opracowanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej doposażenia miejskiego terenu rekreacji realizowanego w ramach zadania inwestycyjnego pn: „Doposażenie miejskiego terenu rekreacji przy ul. Parkowej” w Płocku.

Alina Głuszek-Obszyńska
Urząd Miasta Płocka Oddział: Wydział Zamówień Publicznych
Termin:
Zamieszczenia : 13-02-2024 13:06:00
Składania : 20-02-2024 13:00:00
Otwarcia : -
Tryb:
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Zamawiający – Gmina - Miasto Płock, Stary Rynek 1, 09 - 400 Płock zaprasza do składania ofert w procedurze przetargu zgodnie z przepisami kodeksu cywilnego na realizację zamówienia o wartości poniżej 130.000 zł    

pn. :„Opracowanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej doposażenia miejskiego terenu rekreacji realizowanego w ramach zadania inwestycyjnego pn: „Doposażenie miejskiego terenu rekreacji przy ul. Parkowej” w Płocku.”

I. Szczegółowe informacje dotyczące zamówienia zawiera opis przedmiotu zamówienia oraz wzór umowy.

Zakres minimalny (podstawowy):
Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz specyfikacji technicznych wykonania i
odbioru robót budowlanych wraz z uzyskaniem właściwej zgody organu administracji architektoniczno –
budowlanej, zezwalającej na wykonanie robót budowlanych, tj. decyzji - pozwolenia na budowę, skutecznego
zgłoszenia budowy – w zależności co będzie właściwe, a jeżeli będzie taka konieczność lub potrzeba, uzyskanie
więcej niż jednej takiej zgody.

Zakres opcjonalny (opcja):
Nadzór autorski - 3 pobyty.

II. Termin realizacji zamówienia :

1. Termin rozpoczęcia realizacji Przedmiotu Umowy ustala się na dzień zawarcia Umowy.
Zakres minimalny (podstawowy):
2. Termin wykonania Zakresu minimalnego Przedmiotu Umowy, z zastrzeżeniem ust. 3 i 4, ustala się na 4 miesiące od dnia zawarcia Umowy.
3. Termin przekazania Zamawiającemu Koncepcji wraz z przewidywanymi kosztami realizacji – 3 tygodnie od dnia zawarcia Umowy
4. Termin przekazania Zamawiającemu opracowań, o których mowa w §1 ust. 3 pkt 3 Umowy - 3 tygodnie od dnia zawarcia Umowy.

Zakres opcjonalny (opcja):
5. Wykonanie Zakresu opcjonalnego Przedmiotu Umowy w zakresie opisanym w §2, tj. pełnienie Nadzoru autorskiego, nastąpi w terminie określonym zgodnie z §2 ust. 4 pkt 1) Umowy. Niezwłocznie po zawarciu umowy na roboty budowlane, Zamawiający pisemnie powiadomi o tym fakcie Wykonawcę.

III. Kryteria oceny ofert - cena - 100 %

IV. Wykonawca zobowiązany jest spełnić następujące warunki udziału w postępowaniu:

1) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli
okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał i prawidłowo ukończył:
1 dokumentację projektowo - kosztorysową wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę/zgłoszenia placów zabaw lub skwerów miejskich wraz z infrastrukturą techniczną o wartości nie niższej niż 35.000,00 zł brutto

UWAGA!  

Wykonawca, którego oferta będzie najkorzystniejsza przekaże (na wezwanie Zamawiającego przed wyborem oferty najkorzystniejszej) wykaz zrealizowanych usług potwierdzający spełnienie powyższego warunku wraz ze skanem dokumentów potwierdzających należyte ich wykonanie.  

Brak wykazu zrealizowanych usług lub dokumentów potwierdzających należyte ich wykonanie  spowoduje wykluczenie Wykonawcy z udziału w postępowaniu i odrzucenie jego oferty.

2) Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami:

1) co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń*, z co najmniej 5-letnim doświadczeniem zawodowym w projektowaniu,

2)co najmniej  jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń*

3) co najmniej jedną osobą posiadającą udokumentowane doświadczenie w realizacji inwentaryzacji dendrologicznych legitymującą się wykształceniem kierunkowym:
a) 1 rok doświadczenia zawodowego – absolwent studiów magisterskich na kierunkach: architektura krajobrazu, ogrodnictwo i leśnictwo;
lub
b) 2 lata doświadczenia zawodowego dla osób:
- absolwent studiów pierwszego stopnia lub studiów podyplomowych na kierunkach: architektura krajobrazu, ogrodnictwo i leśnictwo,
- technik architektury krajobrazu,
-  absolwent kierunków przyrodniczych takich jak: ochrona środowiska, biologia lub ekologia.
lub
c) 4 lata doświadczenia zawodowego – absolwenci innych kierunków studiów lub
kursów zawodowych dotyczących prac z drzewami.

4) co najmniej jedną osobą posiadającą udokumentowane doświadczenie w realizacji projektów ochrony zieleni i legitymującą się wykształceniem kierunkowym:
a) 2 lata doświadczenia zawodowego – inspektor nadzoru terenów zieleni lub drzew, legitymujący się ukończonym kursem z tego zakresu,
lub
b) 3 lata doświadczenia zawodowego – absolwent studiów magisterskich na kierunkach: architektura krajobrazu, ogrodnictwo i leśnictwo,
lub
c) 4 lata doświadczenia zawodowego – absolwent studiów pierwszego stopnia lub studiów podyplomowych na kierunkach: architektura krajobrazu, ogrodnictwo i leśnictwo.

Zamawiający uzna, jeśli Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia publicznego jedną osobę, która będzie spełniać jednocześnie wszystkie wymagania z ppkt (3), (4).

*Uwaga:* Zamawiający dopuszcza uprawnienia budowlane odpowiadające w/w uprawnieniom, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.

UWAGA!  

Wykonawca, którego oferta będzie najkorzystniejsza przekaże (przed wyborem najkorzystniejszej oferty, na wezwanie Zamawiającego) wykaz osób zawierający informacje potwierdzające spełnienie powyższego warunku. 

Brak wykazu osób powoduje wykluczenie Wykonawcy z udziału w postępowaniu i odrzucenie jego oferty.

V. W przypadku, gdy oferta zawiera cenę rażąco niską, Zamawiający wzywa Wykonawcę do złożenia wyjaśnień, przy czym wezwanie kierowane jest tylko do Wykonawcy, którego oferta jest najkorzystniejsza. Brak wyjaśnień lub uznanie ich przez Zamawiającego za nieprzekonywujące powoduje odrzucenie oferty.  

VI. W przypadku, gdy oferent nie załączył wszystkich wymaganych dokumentów lub oświadczeń lub są one niezgodne z zapisami niniejszego ogłoszenia, Zamawiający wzywa do ich uzupełnienia,przy czym wezwanie kierowane jest tylko do oferenta, którego oferta jest najkorzystniejsza. Brak uzupełnienia dokumentów lub oświadczeń we wskazanym terminie powoduje odrzucenie oferty.   

VII. Wykonawca jest związany ofertą przez 30 dni. Zawarcie umowy następuje z chwilą jej podpisania.   

XII. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana jako oferta najkorzystniejsza uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert. W takim przypadku zastosowanie mają czynności z pkt V i VI oraz konieczność potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu opisana w pkt IV.  

IX. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę w stosunku do którego zachodzą okoliczności wskazane w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.

X. Ogłoszenie, a także warunki przetargu mogą być zmienione lub odwołane.   

XI. Zamawiający zastrzega sobie prawo odwołania przetargu bez podania przyczyny, bądź zamknięcia przetargu bez wyboru którejkolwiek z ofert.   

XII. W sprawach nieuregulowanych niniejszym zapytaniem zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego.   

XIII. Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są: Alina Głuszek-Obszyńska tel. 24 36 71 616lub poprzez platformę zakupową.


KLAUZULA INFORMACYJNA Z ART.13 RODO 

Gmina Miasto Płock zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016,str. 1), dalej„RODO”, informuję, że: 

  1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Miasto – Płock, Stary Rynek 1, 09-400 Płock;   

  2. Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych Gminy Miasto Płock: iod@plock.eu,   

  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. Opracowanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej doposażenia miejskiego terenu rekreacji realizowanego w ramach zadania inwestycyjnego pn: „Doposażenie miejskiego terenu rekreacji przy ul. Parkowej” w Płocku.

  4. Odbiorcami danych osobowych są lub mogą zostać: podmioty, którym na podstawie umowy powierzono przetwarzanie danych osobowych, operatorzy pocztowi i firmy kurierskie, banki organy administracji publicznej w tym inne jednostki samorządu terytorialnego lub urzędy państwowe w zakresie, w jakim będzie to wynikać z przepisów prawa zobowiązujących do udostępnienia tych danych, podmioty, którym Administrator ma obowiązek przekazać dane na podstawie obowiązujących przepisów prawa - min. w oparciu o art.18 i art. 19 oraz art.74 ust.3 i 4 ustawy z dnia 11 września 2019r. ( Dz. U. 2021 Poz. 1129 z pózn.zm.) Prawo Zamówień publicznych.   

  5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 5 lat, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, nie dłużej jednak niż lat 15;   

  6. Podanie danych osobowych w związku z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nie jest obowiązkowe, ale może być warunkiem niezbędnym do wzięcia w nim udziału, a następnie wykonywania umowy. W przypadku nie podania danych Zamawiający może odrzucić ofertę.   

  7. Posiada Pani/Pan:

  • na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;   

  • na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych z tym zastrzeżeniem,że sprostowanie lub uzupełnienie nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP*;  

  • na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;   

  • prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

    ______________________

*Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.**Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
03_Opis przedmiotu zamówienia teren przy ul Parkowej.pdf pdf 79.16 2024-02-13 13:06:00 Postępowanie
03a_Załącznik nr 1 do OPZ Mapka z lokalizacją inwestycji.pdf pdf 440.34 2024-02-13 13:06:00 Postępowanie
03b_Załącznik nr 2 do OPZ propozycja zagospodarowania terenu.pdf pdf 2996.27 2024-02-13 13:06:00 Postępowanie
03c_Załącznik nr 3 do OPZ ul Parkowa_Tabela elementów scalonych.pdf pdf 31.9 2024-02-13 13:06:00 Postępowanie
05_Wzór Umowy.pdf pdf 207.69 2024-02-13 13:06:00 Postępowanie
05a_Załącznik nr 1 do wzoru umowy - Karta pobytu nadzoru autorskiego (wzór).pdf pdf 43.72 2024-02-13 13:06:00 Postępowanie
e-fakturowanie.odt odt 18.41 2024-02-13 13:06:00 Kryterium
treśc art 7 ust 1.pdf pdf 18.58 2024-02-13 13:06:00 Kryterium

Komunikaty

2024-02-28 09:09 Alina Głuszek-Obszyńska Zamawiający Gmina-Miasto Płock informuje, iz jako najkorzystniejszą wybrano ofertę:
FIRMA WIELOBRANŻOWA ZOEN. ARCHITEKTURA KRAJOBRAZU PAULINA CIEŚLIK Cena za zakres podstawowy: 39 360.00 zł brutto Cena za zakres opcjonalny: 5 535,00 zł brutto
Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu.
2024-02-20 13:38 Alina Głuszek-Obszyńska Zamawiający Gmina Miasto Płock informuje, iż do terminu składania ofert do Zamawiającego wpłynęło 5 ofert:
1) FIRMA WIELOBRANŻOWA ZOEN. ARCHITEKTURA KRAJOBRAZU PAULINA CIEŚLIK Cena za zakres podstawowy: 39 360.00 zł brutto Cena za zakres opcjonalny: 5 535,00 zł brutto
2) Weronika Wójtowicz WW studio Cena za zakres podstawowy: 110 700.00 zł brutto Cena za zakres opcjonalny: 3 690,00 zł brutto
3) 'KERRIA' PIÓRKOWSKI SPÓŁKA JAWNA Cena za zakres podstawowy: 49 446.00 zł brutto Cena za zakres opcjonalny: 11 070,00 zł brutto
4) Healthy Place sp. z o.o. Cena za zakres podstawowy: 47 891.92 zł brutto Cena za zakres opcjonalny: 1 107,00 zł brutto
5) Gdak Studio Ewelina Gdak Cena za zakres podstawowy: 61 500.00 zł brutto Cena za zakres opcjonalny: 16 605,00 zł brutto

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Cena za zakres podstawowy Cena za opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z uzyskaniem właściwej zgody organu administracji architektoniczno – budowlanej, zezwalającej na wykonanie robót budowlanych 1 usługa - (0)
2 Cena za zakres opcjonalny Proszę podać cenę za 1 pobyt w ramach nadzoru autorskiego 3 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3331 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki umowy - Zgodnie ze wzorem umowy, proszę potwierdzić akceptację (0)
3 Czy Wykonawca jest czynnym podatnikiem podaktu VAT - Proszę wybrać: jest lub nie jest (0)
4 E-fakturowanie - Proszę wybrać: faktura papierowa lub ustrukturyzowana

e-fakturowanie.odt

(0)
5 Oświadczam, że nie zachodzą w stosunku do mnie okoliczności wskazane w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. - Proszę potwierdzić

treśc art 7 ust 1.pd [...].pdf

(0)
6 Cena za jeden pobyt w ramach nadzoru autorskiego - Proszę rozpisać cenę zgodnie ze wzorem umowy: Stawka za jeden pobyt Wykonawcy w kwocie brutto ................ zł, obejmuje: a)kwotę brutto .............. zł – stanowiącą koszty przyjazdu, pobytu na budowie i powrotu oraz b)kwotę brutto .............. zł – stanowiącą koszt wykonania czynności nadzoru autorskiego w ramach merytorycznego załatwienia sprawy. (0)
7 Spełnianie warunku z pkt IV Ogłoszenia - Proszę wstępnie potwierdzić spełnianie warunku z pkt IV 1) i 2) Ogłoszenia (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 524