Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: BZP.2711.1.2024.IWK Kompleksowe utrzymanie czystości w pomieszczeniach wraz z myciem okien i sprzątanie posesji przed budynkiem oraz obsługa szatni przy ul. Nankiera 15b, ul Grodzka 12 we Wrocławiu

Paweł Mężyk
Uniwersytet Wrocławski
Termin:
Zamieszczenia : 06-03-2024 12:03:00
Składania : 15-04-2024 10:00:00
Otwarcia : 15-04-2024 10:05:00
Tryb: Przetarg nieograniczony
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Zamawiający informuje, iż kwota jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi:

1.233.398,42 zł brutto (w tym 1.096.354,16 zł dla zamówienia podstawowego oraz 137.044,27 zł dla zamówienia uzupełniającego - 3 miesiące).


Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.

Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.

W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań do SWZ

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty

  • Przesłania odwołania/inne 

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 

Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
2024-OJS047-00136725-pl-ts.pdf pdf 116.09 2024-03-06 12:03:00 Postępowanie
SWZ-BZP.2711.1.2024.IWK.pdf pdf 873.06 2024-03-06 12:03:00 Postępowanie
Zał. nr 1 do SWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia.pdf pdf 433.83 2024-03-06 12:03:00 Postępowanie
Zał. nr 2 do SWZ - Formularz ofertowy.docx docx 34.21 2024-03-06 12:03:00 Postępowanie
Zał. nr 3 do SWZ - JEDZ.zip zip 84.41 2024-03-06 12:03:00 Postępowanie
Zał. nr 4 do SWZ - Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji.docx docx 21.03 2024-03-06 12:03:00 Postępowanie
Zał. nr 5 do SWZ - Oświadczenie Wykonawcy o przynależności do grupy kapitałowej.docx docx 16.46 2024-03-06 12:03:00 Postępowanie
Zał. nr 6 do SWZ - Wykaz usług.docx docx 21.23 2024-03-06 12:03:00 Postępowanie
Zał. nr 7 do SWZ - Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udz. zam.docx docx 21.09 2024-03-06 12:03:00 Postępowanie
Zał. nr 8 do SWZ - Zobowiązanie Podmiotu udost. zasoby.docx docx 20.03 2024-03-06 12:03:00 Postępowanie
Zał. nr 9 do SWZ - PPU.pdf pdf 594.78 2024-03-06 12:03:00 Postępowanie
2024-OJS070-00207305-pl-ts.pdf pdf 116.37 2024-04-09 10:16:29 Publiczna wiadomość
Informacja nr 1 - wyjaśnienia.pdf pdf 714.8 2024-04-09 10:16:29 Publiczna wiadomość
Zał_nr_9_do_SWZ- PPU-modyfikacja.pdf pdf 594.66 2024-04-09 10:16:29 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 528.51 2024-04-15 13:09:16 Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej.pdf pdf 526.05 2024-05-07 14:40:00 Publiczna wiadomość
Informacja o unieważnieniu.pdf pdf 654.4 2024-05-13 13:06:29 Publiczna wiadomość
Informacja o ponownym wyborze oferty najkorzystniejszej.pdf pdf 526.44 2024-06-03 15:47:10 Publiczna wiadomość
Informacja o unieważnieniu - nr 2.pdf pdf 653.59 2024-06-27 13:39:47 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-06-27 13:39 Paweł Mężyk Informacja o unieważnieniu czynności wyboru oferty najkorzystniejszej - nr 2

Informacja o unieważ [...].pdf

2024-06-03 15:47 Paweł Mężyk Informacja o ponownym wyborze oferty najkorzystniejszej

Informacja o ponowny [...].pdf

2024-05-13 13:06 Paweł Mężyk Informacja o unieważnieniu wyboru oferty najkorzystniejszej

Informacja o unieważ [...].pdf

2024-05-07 14:40 Paweł Mężyk Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej

Informacja o wyborze [...].pdf

2024-04-15 13:09 Paweł Mężyk Informacja z otwarcia ofert

Informacja z otwarci [...].pdf

2024-04-09 10:16 Paweł Mężyk Informacja nr 1 - wyjaśnienia, zmiana terminu składania ofert

2024-OJS070-00207305 [...].pdf

Informacja nr 1 - wy [...].pdf

Zał_nr_9_do_SWZ- PPU [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 1578