Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 01/2024/MTBS Remont instalacji elektrycznej na klatkach schodowych w budynkach zlokalizowanych w Tarnowskich Górach

Termin:
Zamieszczenia : 22-02-2024 14:32:00
Składania : 14-03-2024 10:00:00
Otwarcia : 14-03-2024 10:05:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
SWZ - remont klatek schodowych_luty 2024r.pdf pdf 969.17 2024-02-22 14:32:00 Postępowanie
Załączniki do SWZ nr 1-11.zip zip 11689.41 2024-02-22 14:32:00 Postępowanie
ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 151.72 2024-02-22 14:32:00 Postępowanie
protokół otwarcia - 01_2024_MTBS.pdf pdf 401.41 2024-03-14 11:02:37 Publiczna wiadomość
zawiadomienie o wyborze oferty najkorzystniejszej_na stronę.pdf pdf 603.92 2024-03-28 09:05:55 Publiczna wiadomość
ogłoszenie o wyniku postępowania.pdf pdf 107.23 2024-04-11 10:32:25 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-04-11 10:32 Marta Byczkowska ogłoszenie o wyniku postępowania

ogłoszenie o wyniku [...].pdf

2024-03-28 09:05 Marta Byczkowska zawiadomienie o wyborze oferty najkorzystniejszej dla CZĘŚCI 1, 2, 3

zawiadomienie o wybo [...].pdf

2024-03-14 11:02 Marta Byczkowska protokół z otwarcia ofert

protokół otwarcia - [...].pdf

2024-03-14 10:00 Komunikat Zamawiającego Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia:
CZĘŚĆ 1 (Bytomska 5, 5b, 5c) - 185.000,00 zł brutto
CZĘŚĆ 2 (Mickiewicza 11-19) - 240.000,00 zł brutto
CZĘŚĆ 3 (Okrzei 32, 32a) - 85.000,00 zł brutto

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 706