Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: 10/TP/ZP/D/2024 10/TP/ZP/D/2024 - Dostawa fundus kamery dla potrzeb Poradni Okulistyki oraz pomp strzykawkowych z funkcją PCA dla potrzeb Kliniki Urologii, pomp infuzyjnych strzykawkowych dla potrzeb Kliniki Nefrologii oraz pomp infuzyjnych objętościowych dla potrzeb Oddziału Klinicznego Anestezjologii i Intensywnej Terapii w Uniwersyteckim Szpitalu Klinicznym im. Wojskowej Akademii Medycznej – Centralny Szpital Weteranów w Łodzi

Deadlines:
Published : 12-02-2024 15:20:00
Placing offers : 27-02-2024 09:00:00
Offers opening : 27-02-2024 10:00:00
Procedure: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Type: Supply

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
08dc166c-4ef2-425d-d4d0-ba0011298997.pdf pdf 124.53 2024-02-12 15:20:00 Proceeding
10_TP_2024_FAC_ost.pdf pdf 440.42 2024-02-12 15:20:00 Proceeding
10_TP_2024_FAC_ost.xlsx xlsx 12.56 2024-02-12 15:20:00 Proceeding
10_TP_2024_SWZ_skaner_pompy.doc doc 887 2024-02-12 15:20:00 Proceeding
10_TP_2024_SWZ_skaner_pompy.pdf pdf 1447.61 2024-02-12 15:20:00 Proceeding
08dc32ab-9323-130b-1ee4-b7000106a39c.pdf pdf 38.37 2024-02-21 08:51:01 Public message
10_2024_ zmiana_terminu skł_ofert.pdf pdf 433.14 2024-02-21 08:51:01 Public message
10_2024_ zmiana_terminu skł_ofert_s.pdf pdf 200.52 2024-02-21 08:51:01 Public message
08dc2e27-c35f-505b-60a9-340001430426.pdf pdf 52.45 2024-02-22 10:48:36 Public message
10_1_Wyjaśnienia_SWZ_ost_d.pdf pdf 670.24 2024-02-22 10:48:36 Public message
10_1_Wyjaśnienia_SWZ_ost_s.pdf pdf 587.29 2024-02-22 10:48:36 Public message
10_TP_2024_FAC_modyf.pdf pdf 441.31 2024-02-22 10:48:36 Public message
10_TP_2024_FAC_modyf.xlsx xlsx 12.46 2024-02-22 10:48:36 Public message
10_TP_2024_SWZ_skaner_pompy_modyf.doc doc 889 2024-02-22 10:48:36 Public message
10_TP_2024_SWZ_skaner_pompy_modyf.pdf pdf 1444.36 2024-02-22 10:48:36 Public message
10_1_Wyjaśnienia_SWZ_ost_d_popr.pdf pdf 670.15 2024-02-22 14:07:14 Public message
10_1_Wyjaśnienia_SWZ_ost_s_popr.pdf pdf 585.34 2024-02-22 14:07:14 Public message
10_2_Wyjaśnienia_SWZ_d.pdf pdf 605.87 2024-02-23 13:22:21 Public message
10_2_Wyjaśnienia_SWZ_s.pdf pdf 216.78 2024-02-23 13:22:21 Public message
10_TP_2024_modyf_Załącznik nr 1b_Pakiet 1.docx docx 19.56 2024-02-23 13:22:21 Public message
10_TP_2024_modyf_Załącznik nr 1b_Pakiet 1.pdf pdf 293.1 2024-02-23 13:22:21 Public message
10_TP_2024_zestawienie ofert z otwarcia.pdf pdf 521.59 2024-02-27 13:07:57 Public message
10_TP_2024_zestawienie ofert z otwarcia_s.pdf pdf 160.96 2024-02-27 13:07:57 Public message
10_2024_WYNIKI_Internet.pdf pdf 365.25 2024-03-08 10:59:00 Public message
10_2024_WYNIKI_Internet_s.pdf pdf 248.39 2024-03-08 10:59:00 Public message
10_2024_D_KWOTA na sfinansowanie zamówienia.pdf pdf 729.28 2024-02-27 09:00:00 Public message

Announcements

2024-03-08 10:59 Anna Majewska ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ W ZAKRESIE PAKIETU NR 1 ORAZ O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA W CZĘŚCI (W ZAKRESIE PAKIETU NR 2) - Pliki w załączeniu

10_2024_WYNIKI_Inter [...].pdf

10_2024_WYNIKI_Inter [...].pdf

2024-02-27 13:07 Anna Majewska Informacja z otwarcia ofert z dnia 27.02.2024 r. - Pliki w załączeniu.

10_TP_2024_zestawien [...].pdf

10_TP_2024_zestawien [...].pdf

2024-02-27 09:00 Buyer message Dotyczy: postępowania prowadzonego w trybie podstawowym bez negocjacji
nr sprawy 10/TP/ZP/D/2024
na Dostawę fundus kamery dla potrzeb Poradni Okulistyki oraz pomp strzykawkowych z funkcją PCA dla potrzeb Kliniki Urologii, pomp infuzyjnych strzykawkowych dla potrzeb Kliniki Nefrologii oraz pomp infuzyjnych objętościowych dla potrzeb Oddziału Klinicznego Anestezjologii i Intensywnej Terapii w Uniwersyteckim Szpitalu Klinicznym im. Wojskowej Akademii Medycznej – Centralny Szpital Weteranów w Łodzi

Na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2023 r., poz. 1605 - j.t. ze zm.) Zamawiający udostępnia informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Kwota, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi 334.813,20 zł brutto,
w tym na poszczególne części (pakiety):

Nr Pakietu Wartość brutto
1 240 000,00
2 94 813,20
RAZEM 334 813,20

10_2024_D_KWOTA na s [...].pdf

2024-02-23 13:22 Anna Majewska Zamawiający zamieszcza wyjaśnienia treści SWZ wraz ze zmodyfikowanym załącznikiem 1b - Warunki Gwarancji i Serwisu dla Pakietu nr 1. Pliki w załączeniu

10_2_Wyjaśnienia_SWZ [...].pdf

10_2_Wyjaśnienia_SWZ [...].pdf

10_TP_2024_modyf_Zał [...].docx

10_TP_2024_modyf_Zał [...].pdf

2024-02-22 14:07 Anna Majewska Zamawiający zamieszcza korektę wyjaśnień treści SWZ w zakresie wprowadzonej modyfikacji w nazwie postępowania i omyłki pisarskiej.

10_1_Wyjaśnienia_SWZ [...].pdf

10_1_Wyjaśnienia_SWZ [...].pdf

2024-02-22 10:48 Anna Majewska Zamawiający zamieszcza: wyjaśnienia treści SWZ, modyfikację treści SWZ wraz z załącznikami, ogłoszenie o zmianie ogłoszenia o zamówieniu dotyczące zmiany terminu składania i otwarcia ofert oraz terminu związania ofertą. Pliki w załączeniu

Wykonawcy zobligowani są złożyć oferty na zmodyfikowanych załącznikach treści SWZ.

08dc2e27-c35f-505b-6 [...].pdf

10_1_Wyjaśnienia_SWZ [...].pdf

10_1_Wyjaśnienia_SWZ [...].pdf

10_TP_2024_FAC_modyf [...].pdf

10_TP_2024_FAC_modyf [...].xlsx

10_TP_2024_SWZ_skane [...].doc

10_TP_2024_SWZ_skane [...].pdf

2024-02-21 08:51 Anna Majewska Zamawiający zamieszcza ogłoszenie o zmianie ogłoszenia o zamówieniu dotyczące zmiany terminu składania i otwarcia ofert oraz terminu związania ofertą. Pliki w załączeniu

08dc32ab-9323-130b-1 [...].pdf

10_2024_ zmiana_term [...].pdf

10_2024_ zmiana_term [...].pdf

Offer form

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny Attachment required (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 613