Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps
click fill the details pay online
Check how to do it - Video
Published : | 12-02-2024 15:20:00 |
Placing offers : | 27-02-2024 09:00:00 |
Offers opening : | 27-02-2024 10:00:00 |
Procedure: | PL - Tryb Podstawowy (art. 275) |
Type: | Supply |
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
2024-03-08 10:59 | Anna Majewska |
ZAWIADOMIENIE
O
WYBORZE
OFERTY
NAJKORZYSTNIEJSZEJ
W
ZAKRESIE
PAKIETU
NR
1
ORAZ
O
UNIEWAŻNIENIU
POSTĘPOWANIA
W
CZĘŚCI
(W
ZAKRESIE
PAKIETU
NR
2)
-
Pliki
w
załączeniu |
2024-02-27 13:07 | Anna Majewska | Informacja z otwarcia ofert z dnia 27.02.2024 r. - Pliki w załączeniu. |
2024-02-27 09:00 | Buyer message |
Dotyczy:
postępowania
prowadzonego
w
trybie
podstawowym
bez
negocjacji
nr sprawy 10/TP/ZP/D/2024 na Dostawę fundus kamery dla potrzeb Poradni Okulistyki oraz pomp strzykawkowych z funkcją PCA dla potrzeb Kliniki Urologii, pomp infuzyjnych strzykawkowych dla potrzeb Kliniki Nefrologii oraz pomp infuzyjnych objętościowych dla potrzeb Oddziału Klinicznego Anestezjologii i Intensywnej Terapii w Uniwersyteckim Szpitalu Klinicznym im. Wojskowej Akademii Medycznej – Centralny Szpital Weteranów w Łodzi Na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2023 r., poz. 1605 - j.t. ze zm.) Zamawiający udostępnia informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Kwota, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi 334.813,20 zł brutto, w tym na poszczególne części (pakiety): Nr Pakietu Wartość brutto 1 240 000,00 2 94 813,20 RAZEM 334 813,20 |
2024-02-23 13:22 | Anna Majewska |
Zamawiający
zamieszcza
wyjaśnienia
treści
SWZ
wraz
ze
zmodyfikowanym
załącznikiem
1b
-
Warunki
Gwarancji
i
Serwisu
dla
Pakietu
nr
1.
Pliki
w
załączeniu
10_2_Wyjaśnienia_SWZ [...].pdf 10_2_Wyjaśnienia_SWZ [...].pdf |
2024-02-22 14:07 | Anna Majewska | Zamawiający zamieszcza korektę wyjaśnień treści SWZ w zakresie wprowadzonej modyfikacji w nazwie postępowania i omyłki pisarskiej. |
2024-02-22 10:48 | Anna Majewska |
Zamawiający
zamieszcza:
wyjaśnienia
treści
SWZ,
modyfikację
treści
SWZ
wraz
z
załącznikami,
ogłoszenie
o
zmianie
ogłoszenia
o
zamówieniu
dotyczące
zmiany
terminu
składania
i
otwarcia
ofert
oraz
terminu
związania
ofertą.
Pliki
w
załączeniu
Wykonawcy zobligowani są złożyć oferty na zmodyfikowanych załącznikach treści SWZ. 08dc2e27-c35f-505b-6 [...].pdf 10_1_Wyjaśnienia_SWZ [...].pdf 10_1_Wyjaśnienia_SWZ [...].pdf 10_TP_2024_FAC_modyf [...].pdf 10_TP_2024_FAC_modyf [...].xlsx |
2024-02-21 08:51 | Anna Majewska |
Zamawiający
zamieszcza
ogłoszenie
o
zmianie
ogłoszenia
o
zamówieniu
dotyczące
zmiany
terminu
składania
i
otwarcia
ofert
oraz
terminu
związania
ofertą.
Pliki
w
załączeniu
08dc32ab-9323-130b-1 [...].pdf |
Announcements