Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Sprzęt medyczny do uzupełnienia toreb PSP R1 dla KM PSP Kraków

Wioletta Przecherka
Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie Oddział: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie
Termin:
Zamieszczenia : 12-02-2024 13:14:00
Składania : 15-02-2024 13:14:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.


Opis przedmiotu zamówienia:

1. Maska I-GEL roz.3 -10 szt. 2. Maska I-GEL roz.4 – 10 szt. 3. Maska I-GEL roz.5 – 10 szt. 4 .Hydrożel w butelce 120 ml – 10 szt, 5. Zestaw rurek ustno-gardłowych(komplet 6szt) – 10 kompletów 6. Wąsy tlenowe- cewnik do podawania tlenu -15 szt. 7. Maska tlenowa z drenem i workiem dla dorosłych XL – 25 szt. 8. Maska tlenowa z drenem i workiem dla dzieci M – 15 szt. 9. Filtr antybakteryjny - antywirusowy -25 szt. 10. Folia termoizolacyjna, folia NRC, koc termiczny - 50szt 11. Sól fizjologiczna NaCl 0.9% 250ml – 25 szt. 12. AHD1000 do dezynfekcji skóry 250 ml - 25szt. 13. Opaska dziana 4mx5cm, 2szt. -50 szt 14. Opatrunek wentylowy na klatkę piersiową – 10 szt. 15. Opatrunek hemostatyczny – 5 szt. 16. Bandaż elastyczny 10x4 -25 szt. 17. Bandaż elastyczny 12x4 – 25 szt. 18. Gaza opatrunkowa1/4m – 50 szt. 19. Elastyczna siatka opatrunkowa Codofix roz 1 – 10 szt. 20. Elastyczna siatka opatrunkowa Codofix roz 2 – 10 szt. 21. Elastyczna siatka opatrunkowa Codofix roz 3 – 10 szt. 22. Elastyczna siatka opatrunkowa Codofix roz 4 – 10 szt. 23. Elastyczna siatka opatrunkowa Codofix roz 6 – 10 szt. 24. Opatrunek wodoszczelny indywidualny typu W, duży - 25 szt. 25. Worek na amputowane części ciała - 5 szt. 26. Chusta trójkątna – 25 szt. 27. Opatrunek hydrożelowy 20x20 – 10 szt. 28. Opatrunek Hydrożelowy na twarz 25x25 – 10 szt. 29. Opatrunek Hydrożelowy 20x40 – 10 szt. 30. Dren tlenowy długi 10m – 10 szt. 31. Worek na zwłoki – 25 szt. 32. Gaza opatrunkowa 1m2 – 50 szt. 33. Gaza opatrunkowa 1/2m2 – 50 szt. 34. Rękawice medyczne nitrylowe rozmiar L po 100 szt. – 10 szt. 35. Rękawice medyczne nitrylowe rozmiar M po 100 szt. – 5 szt. 36. Worek na odpady medyczne czerwony 35l (rolka 20 szt.) -25 szt. 37. Elektrody do AED LIFEPAK 1000 system Quik Combo- 10 szt. 38. Przylepiec w rolce 5cm – 25 szt. 39. Plaster z opatrunkiem 6 cm x 1m – 25 szt. 40. Kołnierze dorosły – 10 szt. 41. Kołnierze dziecko – 5 szt. 42. Elektroda do AED PHILIPS Heart Start, SMART PADS II – 1 szt.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 47 835 93 27

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

Postępowanie nie posiada załączników

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Sprzęt medyczny zgodny z opz w treści postępowania Proszę podać kwotę za całość (1 dostawa sprzętu medycznego) 1 dostawa - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 7 dni od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 313