Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: WARP-2/Z/2024 Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych i środków czystości dla WARP Sp. z o.o.

Termin:
Zamieszczenia : 12-02-2024 11:24:00
Składania : 20-02-2024 12:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Poznań, 12 lutego 2024 r.

ZAPYTANIE OFERTOWE WARP-2/Z/2024

I.

ZAMAWIAJĄCY:

Wielkopolska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości Spółka z o.o.

ul. Piekary 19, 61-823 Poznań

NIP 7781411344, REGON 634512019, KRS 0000174198

tel. 61 656 35 00, faks 61 656 35 66

Niniejsze zapytanie ofertowe prowadzone na podstawie regulaminu wewnętrznego dotyczącego udzielania zamówień publicznych o wartości poniżej 130 000,00 zł netto, bez stosowania Ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2022 r., poz. 1710). Zamówienie finansowane jest ze środków własnych.

II.

OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

1.

Przedmiotem zamówienia Wielkopolskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Sp. z o.o. jest zakup i sukcesywna dostawa artykułów spożywczych i środków czystości.

2.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 – formularz cenowy.

3.

Zamówione artykuły spożywcze powinny być z co najmniej 4 miesięcznym terminem ważności liczonym od dnia dostawy.

4.

Dostawy artykułów spożywczych dla potrzeb Zamawiającego będą dostarczane sukcesywnie (1-2 razy w kwartale) do siedziby Zamawiającego ul. Piekary 19, 61-823 Poznań, do oddziału w Pile, ul. Grunwaldzka 2, Punktu Informacyjnego WARP w Kaliszu ul. Zacisze 2 oraz do Punktu Informacyjnego Funduszy Europejskich w Lesznie ul. Geodetów 1 po uprzednim złożeniu zamówienia przez wskazanego przez WARP Sp. z o.o. w umowie pracownika na podany przez Wykonawcę adres poczty elektronicznej w terminie nie dłuższym niż 3 dni od złożenia zamówienia.

5.

Wykonawca zobowiązuje się zapewnić wniesienie artykułów spożywczych do pomieszczeń wskazanych przez pracownika Zamawiającego w jego siedzibie (parter, piętra IV, IX-XI) oraz oddziale.

6.

Zamawiane artykuły spożywcze winny być dostarczane w nienaruszonych opakowaniach transportem Wykonawcy.

7.

Nazwa dostarczonego towaru na fakturze VAT musi być zgodna z nazwą na opakowaniu i zamówieniem Zamawiającego.

8.

W przypadku dostarczenia artykułów niezgodnych z warunkami zamówienia (co do braków ilościowych, jakości oraz terminu przydatności do spożycia), zamawiający zastrzega sobie prawo do reklamacji, która powinna być zrealizowana w ciągu 5 dni roboczych od daty zgłoszenia. Wykonawca zobowiązuje się do wymiany wadliwego artykułu na nowy, wolny od wad i uzupełnić braki ilościowe w dostawie.

9.

Wykonawca zobowiązuje się do każdorazowego zamówienia dostarczyć protokół odbioru zgodny ze zleceniem Zamawiającego, który jest podstawą do wystawienia częściowej faktury VAT.

10. Kod CPV: 15800000-6 – Różne produkty spożywcze 39830000-9 – Środki czyszczące

III.

WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

1.

W celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa następujące dokumenty:

a)

wpis do KRS lub CEIDG (Zamawiający nie wymaga załączenia dokumentów do oferty jeżeli

Wykonawca wskaże lin

k do ogólnodostępnej bazy, z której Zamawiający pobierze dokument).

b)

Wypełniony formularz cenowy (załącznik nr 1),

c)

Wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 2),

d)

oświadczenie dot. przesłanek wykluczenia (załącznik nr 3),

e)

oświadczenie wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO (załącznik nr 4).

2.

Z niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, którzy powiązani są osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy w szczególności poprzez:

uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,

posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,

pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,

pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

IV.

PRZYGOTOWANIE OFERTY:

1.

Ofertę należy składać w postaci plików PDF.

2. Oferta winna być podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym przez osobę/osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy (wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji) bądź umocowane przez te osoby do składania ofert (należy załączyć kopię stosownego pełnomocnictwa.

3. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę do zamówienia. Złożenie większej liczby ofert lub oferty zawierającej rozwiązania alternatywne lub oferty wariantowej, spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez danego Wykonawcę.

4. Wykonawca może wprowadzić zmiany w złożonej ofercie lub ją wycofać, pod warunkiem, że uczyni to przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca musi wyraźnie zaznaczyć, że wycofuje wcześniejszą ofertę i oznaczyć nową jako wiążącą.

5.

Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.

6.

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.

7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości uczestnictwa podwykonawców w realizacji zamówienia.

8.

Niezłożenie dokumentów oraz nie spełnienie warunków udziału w postepowaniu określonych w pkt. III i IV skutkować będzie odrzuceniem oferty.

V.

TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA OFERT:

1.

Ofertę należy składać w postaci plików PDF na platformie zakupowej platformazakupowa.pl/pn/warp.

2.

Oferty należy składać w terminie do 20.02.2024 r. do godziny 12:00.

3.

Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

4. Za datę wpływu oferty, dokumentów, oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich wczytania do systemu (przesłania na Platformę).

5.

Osobą wyznaczoną do kontaktu z Wykonawcą w sprawie niniejszego zapytania jest: p. Andrzej Janowski, tel.: 61 656 35 00, e-mail: andrzej.janowski@warp.org.pl oraz p. Maciej Maćkowiak, tel.: 61 656 35 00, e-mail: maciej.mackowiak@warp.org.pl.

VI.

KRYTERIUM WYBORU OFERTY:

Zamawiający przy wyborze Wykonawcy posługiwał się będzie następującym kryterium:

• 100% cena

VII.

INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJORZYSTNIEJSZEJ OFERTY:

O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi Wykonawcę za pośrednictwem platformy zakupowej platformazakupowa.pl/pn/warp.

VIII.

ZWIAZANIA OFERTĄ: Wykonawca pozostaje związany złożoną ofertą przez okres 30 dni kalendarzowych. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia tego terminu.

IX.

PŁATNOŚCI:

Płatność za wykonanie zamówienia – przelewem na konto Wykonawcy w terminie 21 dni od dnia dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury VAT.

X. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:

Wykonawca świadczyć będzie usługę w okresie od daty zawarcia umowy do 10 grudnia 2024 r.

XI.

ZASTOSOWANA PROCEDURA:

1.

Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie zapytania ofertowego o wartości nieprzekraczającej kwoty określonej w art. 2 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2023 poz. 1605 ze zm.).

2.

Zapytanie ofertowe – zgodnie z Regulaminem zakupów WARP Sp. z o.o. oraz Wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020.

3. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany zapisów zapytania ofertowego przed upływem terminu składania ofert. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przedłużenia terminu składania ofert oraz unieważnienia niniejszego postępowania na każdym jego etapie - bez podania przyczyn, w szczególności bez wyłonienia najkorzystniejszej oferty, a także po wyłonieniu najkorzystniejszej oferty, a przed zawarciem umowy.

5.

Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzania w toku oceny ofert wiarygodności przedstawionych przez Oferentów informacji. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Oferentów wyjaśnień. W przypadku braku dostarczonych dokumentów za wyjątkiem formularza ofertowego Zamawiający jednokrotnie wezwie Wykonawców do uzupełnienia dokumentów.

6.

Zamawiający wykluczy z postępowania Oferentów, co do których, wskutek sprawdzenia wiarygodności oferty, poweźmie informację o zawarciu w złożonej ofercie danych niezgodnych z prawdą.

7.

Zamawiający zastrzega sobie prawo podjęcia negocjacji ze wszystkimi Oferentami, którzy nie zostali wykluczeni z postępowania.

8.

Zamawiający zastrzega sobie możliwość wyboru kolejnej wśród najkorzystniejszych ofert, jeżeli Oferent, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, uchyli się od zawarcia umowy o realizację przedmiotu niniejszego zamówienia.

Załączniki: 

Załącznik nr 1 do WARP-2/Z/2024 – Formularz cenowy, 

Załącznik nr 2 do WARP-2/Z/2024 – Formularz ofertowy, 

Załącznik nr 3 do WARP-2/Z/2024 – Oświadczenie dot. przesłanek wykluczenia, 

Załącznik nr 4 do WARP-2/Z/2024 - Oświadczenie wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO, 

Załącznik nr 5 do WARP-2/Z/2024 – wzór umowy.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
WARP-2-Z-2024 - Załącznik nr 5 - Wzór umowy.pdf pdf 134.8 2024-02-12 11:24:00 Postępowanie
WARP-2-Z-2024 - Załącznik nr 1 - Formularz cenowy.xls xls 41 2024-02-12 11:24:00 Postępowanie
WARP-2-Z-2024 - Załącznik nr 2 - Formularz ofertowy.doc doc 248 2024-02-12 11:24:00 Postępowanie
WARP-2-Z-2024 - Załącznik nr 3 - Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia.doc doc 329 2024-02-12 11:24:00 Postępowanie
WARP-2-Z-2024 - Załącznik nr 4 - Oświadczenie wykonawcy w zakresie art. 13 lub art. 14 RODO.pdf pdf 120.49 2024-02-12 11:24:00 Postępowanie
WARP-2-Z-2024 - Zapytanie ofertowe.pdf pdf 160.88 2024-02-12 11:24:00 Postępowanie
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty WARP-2-Z-2024.pdf pdf 113.48 2024-02-29 14:38:45 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-02-29 14:38 Zamówienia Publiczne Dzień dobry, w załączeniu przesyłamy informację o wyborze najkorzystniejszej oferty. Dziękujemy za udział w postępowaniu.

Informacja o wyborze [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Zakup i sukcesywna dostawa artykułów spożywczych i środków czystości w 2024 r. Wartość zamówienia 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 21 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Oczekiwany termin realizacji 3 dni od złożenia zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" lub zaproponować możliwie najszybszy termin realizacji (0)
4 Termin ważności art. spożywczych - Zamówione artykuły spożywcze powinny być z co najmniej 4 miesięcznym terminem ważności liczonym od dnia dostawy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" lub zaproponować alternatywne warunki (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 405