Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: RIR.21.07.2024 RIR.21.08.2024 Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w obiektach PWiK Sp. z o.o. w Olsztynie

Termin:
Zamieszczenia : 12-02-2024 08:57:00
Składania : 23-02-2024 10:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość"   

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Opis przedmiotu zamówienia_wymiana stolarki.pdf pdf 415.27 2024-02-12 08:57:00 Przedmiot zamówienia
oświadczenie specustawa sankcyjna krajowa.doc doc 112 2024-02-12 08:57:00 Kryterium
Wzór umowa - stolarka.doc doc 125 2024-02-12 08:57:00 Kryterium
Ogłoszenie wyników postępowania.pdf pdf 139.95 2024-02-26 13:59:22 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie wyników postępowania - korekta.pdf pdf 143.32 2024-02-27 09:14:55 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-02-27 09:14 Jarosław Woltmanowski W związku z rezygnacją i wycofaniem oferty przez firmę OKNO-TECH Z.P.U. Stanisław Pilarek ul. Ignacego Daszyńskiego 2, 76-200 Słupsk w załączeniu korekta ogłoszenia o wyniku postępowania.

Ogłoszenie wyników p [...].pdf

2024-02-26 13:59 Jarosław Woltmanowski W załączeniu ogłoszenie o wyniku postępowania.

Ogłoszenie wyników p [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Zadanie nr 1 – „Wymiana drzwi w budynku punktu obsługi poletek na terenie RGŚ” – obiekt zlokalizowany na terenie Miejskiej Oczyszczalni Ścieków Łyna w Olsztynie przy ul. Leśnej Zgodnie z załączonym opisem przedmiotu zamówienia.

Opis przedmiotu zamó [...].pdf

1 komplet - (0)
2 Zadanie nr 2 – „Wymiana stolarki drzwiowej i okiennej w budynku B na terenie bazy PWiK” – obiekt zlokalizowany w Olsztynie przy ul. Oficerskiej 16A Zgodnie z załączonym opisem przedmiotu zamówienia. 1 kpl. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3085 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Potwierdzenie sytuacji finansowej i ekonomicznej zapewniającej wykonanie zamówienia - Oświadczenie o niezaleganiu w podatkach na rzecz Urzędu Skarbowego i ZUS. Proszę załączyć skan podpisanego oświadczenia. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Termin realizacji - 2 miesiące od dnia podpisania umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury wraz z protokołem odbioru. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
5 Prowadzenie działalności gospodarczej w odpowiednim zakresie - Proszę załączyć skan zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub KRS (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
6 Doświadczenie zawodowe - O udzielenie zamówienia ubiegać się może Wykonawca, który w okresie ostatnich 5 lat zrealizował należycie co najmniej trzy zamówienia o charakterze i złożoności porównywalnej do przedmiotu zamówienia (montaż okien lub drzwi w obiektach kubaturowych o wartości zamówienia co najmniej 20000,00 zł netto każde zamówienie). Proszę załączyć wykaz wykonanych prac zrealizowanych przez Oferenta z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotów, na rzecz których zostały wykonane oraz potwierdzenie, że zostały wykonane prawidłowo (referencje lub bezusterkowy protokół odbioru robót z wyspecyfikowanym zakresem prac). (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
7 Wzór umowy - Proszę potwierdzić zapoznanie się z treścią wzoru umowy wpisując "Akceptuję".

Wzór umowa - stolark [...].doc

(0)
8 Gwarancja i rękojmia - Wykonawca udzieli Zamawiającemu 36 miesięcznej gwarancji i rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia zgodnie z warunkami zawartymi w paragrafie 8 załączonego wzoru umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję". (0)
9 Rysunki poglądowe - Wykonawca, przed złożeniem oferty dokona wizji lokalnej, wykona własne pomiary oraz sporządzi rysunki poglądowe zaproponowanej stolarki okiennej i drzwiowej, które zobowiązany jest załączyć do swojej oferty. Rysunki powinny zawierać widoki okien i drzwi z podaniem ich rzeczywistych wymiarów, wykazem wszystkich elementów składowych, sposobem otwierania skrzydeł oraz zastosowanych materiałów. Proszę załączyć skany rysunków. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
10 Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie przepisów art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego - Proszę załączyć skan wypełnionego i podpisanego oświadczenia (wzór oświadczenia w załączeniu). (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

oświadczenie specust [...].doc

(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 546