Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: SA.270.2.3.2024 Zaopatrzenie pracowników Nadleśnictwa Limanowa w sorty BHP w 2024 roku

Bogusław Pawłowski
Nadleśnictwo Limanowa
Termin:
Zamieszczenia : 12-02-2024 10:12:00
Składania : 26-02-2024 09:00:00
Otwarcia : 26-02-2024 09:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.

Postępowanie "Zaopatrzenie pracowników Nadleśnictwa Limanowa w sorty BHP w 2024 roku" prowadzone jest na podstawie Zarządzenia Nr 14/2022 Nadleśniczego Nadleśnictwa Limanowa z dnia 31.08.2022 r. w sprawie wprowadzenia „Regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości poniżej 130.000 złotych netto”.

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa sortów BHP dla pracowników Nadleśnictwa Limanowa w okresie trwania Umowy w ilości i asortymencie określonym w indywidualnych zamówieniach składanych przez Zamawiającego na podstawie oferty Wykonawcy.

Sortami BHP  nazywa się odzież ochronną i artykuły bhp wymienione w kosztorysie ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do Umowy sporządzonym zgodnie z zapotrzebowaniem Nadleśnictwa Limanowa (Zapotrzebowanie sortów BHP na 2024 rok).

Wykonawca w ramach dostaw częściowych będzie zobowiązany do dostawy materiałów dobrej jakości, fabrycznie nowych, nie używanych, spełniających parametry opisane w załączniku nr 2 (Specyfikacja artykułów BHP) do Umowy oraz nie zawierających wad fizycznych i prawnych.

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w stosunku do ilości zamawianych sortów BHP według zapisów projektu umowy.

2.     Warunki udziału w postępowaniu:

1)     Wykonawca składając ofertę podaje cenę brutto wartości zamówienia, uwzględniającą wszystkie koszty Wykonawcy.

2)  Wykonawca składający ofertę musi złożyć Tabelę zgodnie z zał. nr 1 z podaniem ceny netto zamawianej pozycji , wartość netto i brutto zamawianych sortymentów dla każdej pozycji.

3)     Wykonawca składający ofertę musi złożyć oświadczenie zgodne z zał. 4 do zapytania ofertowego oraz zaakceptować zał. nr 3 Wzór umowy i zał. 2 Specyfikację artykułów BHP.

 4)    Dostawa środków ochrony indywidualnej, odzieży i obuwia roboczego będzie realizowana sukcesywnie w zależności od potrzeb Zamawiającego w następujący sposób:                                                     

a)   dostawa na koszt Wykonawcy objętych Przedmiotem Zamówienia środków ochrony indywidualnej, odzieży i obuwia roboczego do siedziby Zamawiającego w ciągu 7 dni od

               telefonicznego zgłoszenia;                                                                                                                             

b)   odbiór osobisty przez pracowników Zamawiającego z siedziby Wykonawcy w terminie

               ustalonym na 7 dni przed odbiorem.                                                                                                    

Podstawę wydania będzie stanowiło imienne upoważnienie lub wykaz pracowników wystawiony przez Zamawiającego. W tym celu Wykonawca musi zapewnić punkt sprzedaży zaopatrzony w pełną gamę zamawianych środków ochrony indywidualnej oraz odzieży i obuwia roboczego z pełnym zakresem rozmiarów, położony nie dalej niż 150 km od siedziby Zamawiającego, czynny w dni robocze w godzinach od 8:00 – 15:00. Oferty niespełniające tego warunku nie będą rozpatrywane.   

5) Dostarczane środki ochrony indywidualnej, odzież i obuwie robocze muszą spełniać wymagane normy, posiadać niezbędne certyfikaty i deklaracje zgodności. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu środki ochrony indywidualnej, odzież i obuwie robocze spełniające wymagania określone w:                                                                             

a)               Protokole dodatkowym nr 24 do Ponadzakładowego Układu Zbiorowego Pracy dla Pracowników Państwowego Gospodarstwa Leśnego Lasy Państwowe, zawartego dnia 29 stycznia 1998 r. i wpisanego do Rejestru Ponadzakładowych Układów Zbiorowych Pracy pod nr U-XLIII;

b)               Zarządzeniu nr 54 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 26 maja 2023 roku w sprawie wzoru niektórych środków ochrony indywidualnej oraz odzieży i obuwia roboczego w straży leśnej w odniesieniu do pracowników straży leśnej Nadleśnictwa Limanowa,

c)   Rekomendacje realizacyjne w zakresie zaopatrywania pracowników PGL LP w sorty BHP określone w piśmie DGLP, Zn. spr. ZB.1301.2.2015 z dnia 11.02.2015 r.

 

6)  Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.                                         

            7) Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

 

            8) Oferta musi zawierać następujące dokumenty:                                                                                                          

a)  wypełniony „Formularz oferty” wg załącznika;                                           

b)  kalkulację ceny ofertowej (załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego);

c)  oświadczenie Wykonawcy (załącznik nr 4 do Zapytania ofertowego);                                

3.   Kryteria oceny ofert:

Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie się kierował kryterium ceny brutto za realizację całego zamówienia.

Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą ceną, obejmującą realizację całości zamówienia.

Zaoferowana cena musi zawierać wszystkie koszty i obejmować cały zakres zamówienia.

Niedoszacowanie, pominięcie oraz brak rozpoznania zakresu Przedmiotu Zamówienia przez Wykonawcę nie może być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia wynikającego ze złożonej oferty.  

                                                                                

4.   Termin związania z ofertą: do 10. 03.2024 r.

5.   Warunki płatności - 14 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej FV,

6.   Termin realizacji Umowy: 31.12.2024 r.

7.   Administratorem danych osobowych jest Nadleśnictwo Limanowa, z siedzibą przy  ul. Kopernika 3, 34-600 Limanowa. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji obowiązku prawnego, któremu podlega Administrator w związku  z postępowaniem o udzielenie zamówienia na usługi i dostawy, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych (RODO) oraz w celu podjęcia działań zmierzających do zawarcia umowy z wykonawcą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO. W niektórych sytuacjach, możemy pozyskiwać dane z innych źródeł, niż bezpośrednio od Państwa. W przypadku pozyskiwania danych osobowych w sposób inny niż od osób, których dane dotyczą, źródłem danych będą rejestry publiczne m.in. CEIDG, REGON, KRS. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych oraz opis przysługujących praw osobie, której dane dotyczą znajduje się na stronie internetowej Administratora www.limanowa.krakow.lasy.gov.pl oraz  w jego siedzibie.

Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 509945250

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Zał. 1 Zapotrzebowanie sortów BHP na 2024 rok.xlsx xlsx 9.88 2024-02-12 10:12:00 Postępowanie
Zał. nr 3 Wzór umowy.docx docx 26.88 2024-02-12 10:12:00 Postępowanie
Zał. nr 4 Oświadczenie.pdf pdf 70.63 2024-02-12 10:12:00 Postępowanie
Formularz oferty.docx docx 57.65 2024-02-15 13:54:35 Postępowanie
Zał. 2 Specyfikacja poprawna artykułów BHP na 2024 rok.pdf pdf 545.68 2024-02-15 13:54:35 Postępowanie
Zał. 1 Zapotrzebowanie sortów BHP na 2024 rok.xlsx xlsx 9.88 2024-02-12 10:12:00 Przedmiot zamówienia
Formularz oferty.docx docx 57.65 2024-02-15 10:39:26 Publiczna wiadomość
Zał. 2 Specyfikacja poprawna artykułów BHP na 2024 rok.pdf pdf 545.68 2024-02-15 10:39:26 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert Limanowa.pdf pdf 139.53 2024-02-26 12:18:24 Publiczna wiadomość
Unieważnienie postępowania_Limanowa.pdf pdf 108.25 2024-02-26 14:05:41 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-02-26 14:05 Bogusław Pawłowski Unieważnienie postępowania
W załączeniu pismo o unieważnieniu postępowania.
Bogusław Pawłowski

Unieważnienie postęp [...].pdf

2024-02-26 12:18 Bogusław Pawłowski Nadleśnictwo Limanowa przekazuje w załączeniu do wiadomości informację z otwarcia ofert.
Bogusław Pawłowski

Informacja z otwarci [...].pdf

2024-02-19 09:22 Bogusław Pawłowski Nadleśnictwo Limanowa informuje, że nie dzielimy zamówienia na części obejmujące jedną lub kilka pozycji.
Nie podajemy szczegółowego zapotrzebowania rozmiarów, z uwagi na to, że pracownicy przeważnie sami dobierają asortyment w punkcie obsługi wykonawcy.
Bogusław Pawłowski
2024-02-15 10:39 Bogusław Pawłowski W celu uszczegółowienia wymagań odnośnie zamawianych sortów BHP informujemy, że:
1. Tkanina szybkoschnąca to tkanina z właściwościami odprowadzającymi wilgoć i trwałym ochronnym wykończeniem przeciwko wodzie. Tkanina odprowadzająca wilgoć ma dwie funkcje: po pierwsze, nie przepuszcza wody do wewnątrz, szybko przemieszcza (odprowadza) pot na zewnętrzną powierzchnię tkaniny, a po drugie, szybko wysycha, aby woda nie przylegała do włókien oraz pot nie nasączał tkaniny. Trwałe wykończenie przeciwko wodzie to powłoka dodawana do tkaniny w fabryce, aby nadać jej właściwości wodoodporne.
2. W stosunku do hełmu wymaganiem dodatkowym jest możliwość korzystania przez okres minimum 3 lata od daty
odbioru (właściwe wymagania opisano w Zał. 2 Specyfikacja poprawna artykułów BHP na 2024 rok)
3. Zał. 2 Specyfikacja poprawna artykułów BHP na 2024 rok zawiera dodatkowe informacje odnośnie spełnienia wymagania norm w stosunku do ubrania ocieplanego.
3. W stosunku do wykonawców wymagane jest dysponowanie punktem sprzedaży zaopatrzonym w pełną gamę zamawianych środków ochrony indywidualnej oraz odzieży i obuwia roboczego z pełnym zakresem rozmiarów, położonym nie dalej niż 150 km od siedziby Zamawiającego, czynnym w dni robocze w godzinach od 8:00 – 15:00. W związku z powyższym wymagane jest złożenie oświadczenia na załączonym druku "Formularzu ofertowym". Brak takiego oświadczenia będzie podstawą do odrzucenia oferty.

Formularz oferty.doc [...].docx

Zał. 2 Specyfikacja [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Zaopatrzenie pracowników Nadleśnictwa Limanowa w sorty BHP w 2024 roku Dostawa obejmuje wyposażenie wymienione w załączniku nr 1 "Zapotrzebowanie sortów BHP na 2024 rok" będące załącznikiem do projektu umowy, a jednocześnie zostanie załączony przez wykonawcę do składanej oferty z wyliczeniem wartości poszczególnych pozycji.

Zał. 1 Zapotrzebowan [...].xlsx

1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3323 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku) 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury, zgodnie z zapisami zał. nr 3 Wzór umowy. Dostarczane artykuły spełniać mają warunki opisane w zał. nr 2 Specyfikacja artykułów BHP. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Zgodnie z zapisami Zał. nr 3 Wzór umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy opisane we wzorze umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 657