Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 09-02-2024 09:11:00 |
Składania : | 16-02-2024 10:00:00 |
Otwarcia : | 16-02-2024 10:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Zakup 2 szt. wózków gastronomicznych 3-półkowych:
- szczegółowy wykaz stanowi opis przedmiotu zamówienia.
1. Termin realizacji zamówienia - termin dostawy od wysłania zamówienia: do 5 dni roboczych.
2. Wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia w tym koszt transportu / przesyłki leżą po stronie Wykonawcy,
3. Miejsce dostawy:
1 szt. Komenda Powiatowa Policji w Otwocku, ul. Kazimierza Pułaskiego 7A, 05-402 Otwock
1 szt. Komenda Powiatowa Policji w Grodzisku Mazowieckim, ul. W. Bartniaka 19, 05-825 Grodzisk Mazowiecki
5. Płatność – przelew z odroczonym terminem płatności 30 dni od dostarczenia towaru wraz z prawidłowo wystawioną fakturą na dane: Komenda Stołeczna Policji ul. Nowolipie 2 00-150 Warszawa. Faktura dostarczona razem z zamówieniem w dniu dostawy lub faktura elektroniczna wysłana na adres mailowy: daria.borowska@ksp.policja.gov.pl w dniu dostawy.
6. Wykonawca gwarantuje, że asortyment będzie posiadał min. 12 miesięczną gwarancję.
7. Wykonawca składając ofertę potwierdza zapoznanie się z treścią ogłoszenia, opisem przedmiotu zamówienia - w załączeniu,
8. Przeprowadzone postępowanie nie musi zakończyć się wyborem Wykonawcy,
9. Proszę wydrukować, wypełnić i załączyć dodatkowo do postępowania podpisane Oświadczenie Wykonawcy (w załączeniu).
Załączniki:
- opis przedmiotu zamówienia
- ogłoszenie
- oświadczenie Wykonawcy
Komunikaty