Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Wykonanie i dostawa gadżetów promocyjnych

Eliza Ciarkowska
Urząd Miasta Płocka Oddział: Referat Polityki Gospodarczej Miasta
Termin:
Zamieszczenia : 07-02-2024 09:54:00
Składania : 19-02-2024 10:00:00
Otwarcia : 19-02-2024 10:05:00
Tryb:
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Zamawiający Gmina - Miasto Płock, Stary Rynek 1, 09 - 400 Płock zaprasza doskładania ofert w procedurze zaproszenia do złożenia oferty na realizację zamówienia o wartości poniżej 130.000 zł  pn.: "Wykonanie i dostawa gadżetów promocyjnych” 

I. Szczegółowe informacje dotyczące zamówienia zawiera opis przedmiotu zamówienia oraz projekt umowy.  

II. Termin realizacji zamówienia 19.02.2024 r., godz. 10:00

III. Kryteria oceny ofert - cena - 60%, termin dostawy 40%. 

IV. Postępowanie wszczęte na podstawie niniejszego zaproszenia prowadzi się z zachowaniem formy formy elektronicznej i/lub pisemnej. 

V. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę w stosunku do którego zachodzą okoliczności wskazane w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.

VI. Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest Eliza Ciarkowska - eliza.ciarkowska@plock.eu

VII. Zamawiający zastrzega sobie prawo odwołania postępowania bez podania przyczyny.

VIII. W sprawach nieuregulowanych niniejszym zaproszeniu zastosowanie mają przepisy kodeksu cywilnego. 

IX. Termin związania ofertą – 30 dni.


Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 


Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia próbek gadżetów bez znakowania logotypem Zamawiającego. Próbki należy zapakować i dostarczyć do dnia składania ofert do siedziby Zamawiającego. Próbki należy zaadresować na Zamawiającego - Stary Rynek 1, 09-400 Płock, Biuro Obsługi Klienta, stanowisko Nr 1 - wejście od ulicy Zduńskiej, z dopiskiem Zespół Obsługi Inwestora oraz opisać:
Próbki stanowiące załącznik do oferty w postępowaniu na Wykonanie i dostarczenie gadżetów promocyjnych.
Nie otwierać przed dniem 19 lutego 2024 roku, do godz. 10.15.

W przypadku próbek Zamawiający odstępuje od wymagania użycia środków komunikacji elektronicznej, zgodnie z art. 65 ust. 1 pkt 4) Pzp. W przypadku pytań dotyczących próbek gadżetów prosimy o kontakt:

  • mail: eliza.ciarkowska@plock.eu

  • tel. 24 367 15 73 / 24 367 08 44

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


KLAUZULA INFORMACYJNA Z ART.13 RODO 

Gmina Miasto Płock zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016,str. 1), dalej„RODO”, informuję, że: 

  1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Miasto – Płock, Stary Rynek 1, 09-400 Płock;   

  2. Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych Gminy Miasto Płock: iod@plock.eu,   

  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn Wykonanie i dostawa gadżetów promocyjnych.   

  4. Odbiorcami danych osobowych są lub mogą zostać: podmioty, którym na podstawie umowy powierzono przetwarzanie danych osobowych, operatorzy pocztowi i firmy kurierskie, banki organy administracji publicznej w tym inne jednostki samorządu terytorialnego lub urzędy państwowe w zakresie, w jakim będzie to wynikać z przepisów prawa zobowiązujących do udostępnienia tych danych, podmioty, którym Administrator ma obowiązek przekazać dane na podstawie obowiązujących przepisów prawa - min. w oparciu o art.18 i art. 19 oraz art.74 ust.3 i 4 ustawy z dnia 11 września 2019r. ( Dz. U. 2021 Poz. 1129 z pózn.zm.) Prawo Zamówień publicznych.   

  5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 5 lat, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, nie dłużej jednak niż lat 15;   

  6. Podanie danych osobowych w związku z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nie jest obowiązkowe, ale może być warunkiem niezbędnym do wzięcia w nim udziału, a następnie wykonywania umowy. W przypadku nie podania danych Zamawiający może odrzucić ofertę.   

  7. Posiada Pani/Pan:

  • na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;   

  • na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych z tym zastrzeżeniem,że sprostowanie lub uzupełnienie nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP*;  

  • na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;   

  • prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

    ______________________

*Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.**Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik 2_Istotne postanowienia umowy.pdf pdf 95.68 2024-02-07 09:54:00 Postępowanie
Załącznik 3_Kryteria oceny.pdf pdf 70 2024-02-07 09:54:00 Postępowanie
Załącznik 1_Opis Przedmiotu zamówienia_Wykonanie i dostawa gadżetów promocyjnych.pdf pdf 154.43 2024-02-07 09:54:00 Postępowanie
e-fakturowanie.odt odt 18.41 2024-02-07 09:54:00 Kryterium
treśc art 7 ust 1.pdf pdf 18.58 2024-02-07 09:54:00 Kryterium

Komunikaty

2024-02-28 11:03 Eliza Ciarkowska INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
w postępowaniu pn. ”Wykonanie i dostawa gadżetów promocyjnych” (ID 884824)

Informuję, że Zamawiający dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty w postępowaniu pn. „Wykonanie i dostawa gadżetów promocyjnych”:
1. Za najkorzystniejszą uznana została oferta złożona przez „SIM KOŁO” Sp. z o.o. Uzasadnienie wyboru: Zamawiający dokonał wyboru oferty w oparciu o kryteria: cena ofertowa 60%, termin dostawy 40%. Jest to oferta najkorzystniejsza, spełniająca warunki wskazane przez Zamawiającego w Opisie Przedmiotu Zamówienia.
2. Zamawiający informuje, że odrzucił ofertę wykonawcy LIR - Wykonawca złożył próbki niezgodne z Opisem Przedmiotem Zamówienia załączonym do postępowania.
3. Zamawiający informuje, że odrzucił ofertę Wykonawców: XD GIFT Sp. z o.o., Agencja Promocyjno-Wydawnicza UNIGRAF Tomasz Kloska, Rekus Kinga Świderska&Michał Świderski S.C., Agencja Reklamowo Wydawnicza Studio B&W Wojciech Janecki - Wykonawcy nie złożyli próbek produktów wymaganych w postępowaniu.


2024-02-19 12:30 Eliza Ciarkowska Zamawiający informuje, że w postępowaniu pn."Wykonanie i dostawa gadżetów promocyjnych" wpłynęło 8 ofert:

CENA brutto / TERMIN DOSTAWY

1. Paweł Kędzierski - 8 216,40 zł / 10 dni
2. Agencja Reklamowo Wydawnicza Studio B&W Wojciech Janecki - 29 397,00 zł / 8 dni
3. LIR - 7 380,00 zł / 8 dni
4. "SIM KOŁO" Sp. z o.o. - 7 626,00 zł / 8 dni
5. XD GIFT Sp. z o.o. - 15 547,20 zł
6. Agencja Promocyjno-Wydawnicza UNIGRAF Tomasz Kloska - 9 471,00 zł
7. Rekus Kinga Świderska&Michał Świderski S.C. - 15 375,00 zł / 8 dni
8. Agencja Promocyjna WENA S.C. Jolanta Łyszkowska-Socha, Tomasz Socha - 8 487,00 zł / 8 dni

Warunkiem zakwalifikowania oferty do oceny postępowania jest uzupełnienie jej poprzez dostarczenie próbek gadżetów do siedziby Zamawiającego tj. Stary Rynek 1, 09-400 Płock, Biuro Obsługi Klienta, stanowisko nr 1 - wejście od ulicy Zduńskiej, z dopiskiem Zespół Obsługi Inwestora, do dnia 23.02, do godz. 10:00.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Ekskluzywny zestaw biurowy w ozdobnym pudełku lub etui Zgodnie z OPZ załączonym do postępowaniem. 100 szt. Urząd Miasta Płock
Pl. Stary Rynek 1
09-400, Płock
(0)
2 Torba reklamowa Zgodnie z OPZ załączonym do postępowaniem. 100 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3130 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 60% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni, proszę potwierdzić. (0)
3 Koszt dostawy - Po stronie dostawcy, proszę potwierdzić. (0)
4 E-fakturowanie - Proszę potwierdzić zapoznanie się z informacją z załącznika.

e-fakturowanie.odt

(0)
5 Termin dostawy 40% Punkty zostaną przyznane za skrócenie terminu dostawy podanego przez wykonawcę w formularzu Oferty zgodnie z załącznikiem nr 3 - Kryteria oceny

treśc art 7 ust 1.pd [...].pdf

(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 778