Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZZ_DI/2024/Z/3 Wykonanie aranżacji pomieszczeń mieszkalnych i części wspólnych zagospodarowanych zgodnie z wytycznymi Zamawiającego dla potrzeb budynku Żeńskiego Domu Studenta KUL przy ul. Konstantynów 1D w Lublinie wraz z przekazaniem praw autorskich

Termin:
Zamieszczenia : 06-02-2024 14:35:00
Składania : 19-02-2024 12:00:00
Otwarcia : 19-02-2024 12:10:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Lublin, 6 luty 2024 r.

ZZ_DI/2024/Z/3

 

Przedmiot zamówienia:

Wykonanie aranżacji pomieszczeń mieszkalnych i części wspólnych zagospodarowanych zgodnie z wytycznymi Zamawiającego dla potrzeb budynku Żeńskiego Domu Studenta KUL przy ul. Konstantynów 1D w Lublinie wraz z przekazaniem praw autorskich.

 

I. NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO

Nazwa: Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II

Adres: Al. Racławickie 14; 20 – 950 Lublin

NIP: 712-016-10-05

REGON: 000514064

Adres strony internetowej: www.kul.pl

Jednostka prowadząca: Dział Inwestycji i Remontów

tel.: 81 445 32 45

e-mail: stanislaw.lis@kul.pl 

Osoba do kontaktu: Stanisław Lis

 

II. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Niniejsze postępowanie jest prowadzone w trybie zapytania ofertowego jako zakup poniżej 130 tys. zł, w zw. z art. 2 ust. 1 pkt 1 i art. 30 ust. 4 ustawy Pzp na podstawie Regulaminu udzielania zamówień i dokonywania zakupów w Katolickim Uniwersytecie Lubelskim Jana Pawła II.

Do niniejszego postępowania mają zastosowanie przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny(Dz. U. 2020 r., poz. 1740, z późn. zm.). Postępowanie prowadzone jest z zachowaniem zasady konkurencyjności i równego traktowania Wykonawców.

Postępowanie o wartości szacunkowej poniżej progu 130 000 zł nie jest prowadzone na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 z późn. zm).

 

III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagań Zamawiającego znajduje się w „Opisie przedmiotu zamówienia” (załącznik nr 2), oraz we „Wzorze umowy” (załącznik nr 1).

 

IV. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA

Termin realizacji przedmiotu zamówienia: 2 miesiące od dnia zawarcia umowy.

 

V. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

1. Prowadzi działalność gospodarczą w zakresie objętym przedmiotem zapytania ofertowego.

2. Dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym pozwalającym na prawidłową realizację zamówienia.

3. Nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r., poz. 835).

 

VI. SPOSÓB ROZLICZENIA

Należność za wykonaną usługę zapłacona będzie przelewem na konto Wykonawcy na podstawie prawidłowo wystawionej faktury w terminie 30 dni od jej otrzymania.

 

VII. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY

1. Ofertę należy przygotować według wymagań określonych w niniejszym zapytaniu ofertowym.

2. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim.

3. Wykonawca określi w ofercie całkowitą wartość netto i wartość brutto PLN dla przedmiotu zamówienia, podając ją w zapisie liczbowym i słownym.

4. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia. Powinny one być doliczone do ceny ustalonej przez Wykonawcę w ofercie.

5. Termin związania ofertą wynosi 30 dni licząc od terminu składania ofert.

6. Oferta musi być podpisana przez osobę lub osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy na podstawie właściwego dokumentu rejestrowego właściwego dla formy organizacyjnej Wykonawcy lub na podstawie pełnomocnictwa.

7. Oferta powinna zawierać:

1) Wypełniony i podpisany „Formularz ofertowy” (załącznik nr 4);

2) Właściwy dokument rejestrowy określony dla formy organizacyjnej Wykonawcy;

3) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu (jeśli jest konieczne).

8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

 

VIII. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT

1. Postępowanie jest prowadzone na platformie Open Nexus – www.platformazakupowa.pl/pn/kul

2. Oferta powinna być przesłana za pośrednictwem ww. platformy poprzez wypełnienie, dostępnego na stronie postępowania, formularza składania oferty, a następnie kliknięcie przycisku „Złóż ofertę” w terminie do dnia 19.02.2024 r. do godziny: 12:00.

3. Wykonawcy zainteresowani niniejszym postępowaniem mogą zadawać pytania dotyczące niniejszego postępowania, na które Zamawiający niezwłocznie odpowie i umieści informację na platformie. Termin zadawania pytań do 13.02.2024 r. do godziny: 12:00.

3. Zamawiający dopuszcza następujące formy złożenia oferty:

1) dokument będący skanem formy pisemnej,

2) dokument elektroniczny podpisany przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego (zaawansowanego podpisu elektronicznego).

4. Oferty niekompletne, nieważne na podstawie odrębnych przepisów lub oferty, które wpłyną po terminie nie będą podlegały ocenie.

5. Decydujące znaczenie dla zachowania terminu składania ofert ma data i godzina wpływu oferty.

6. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

7. Zamawiający w uzasadnionych przypadkach ma prawo przedłużenia terminu składania ofert.
Informacja ta zostanie opublikowana na platformie.

 

IX. OCENA OFERT

1. Ocenie będą podlegały oferty nieodrzucone.

2. Zamawiający przy ocenie ofert w niniejszym postępowaniu, posłuży się następującymi kryteriami:

Cena „C” = cena najniższa/cena oferowana x 100 (100 pkt)

3. Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w Zapytaniu ofertowym i uzyska największą liczbę punktów w oparciu o kryterium wyboru.

4. W przypadku otrzymania przez Zamawiającego dwóch ofert o tej samej wartości, Zamawiający wezwie Wykonawców do złożenia ofert dodatkowych, spośród których zostanie wybrana oferta najkorzystniejsza.

 

X. WARUNKI ODRZUCENIA OFERT I UNIEWAŻNIENIA POSTĘPOWANIA

1. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli:

1) Oferta zostanie złożona po terminie.

2) Treść oferty jest niezgodna z warunkami zamówienia.

3) Oferta przekroczy kwotę przeznaczoną przez Zamawiającego na realizację przedmiotu zamówienia.

4) Oferta zawiera rażąco niska cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia. Przez rażąco niską cenę rozumie się cenę całkowitą oferty niższą, o co najmniej 30 % od średniej arytmetycznej cen wszystkich złożonych i nieodrzuconych z innych powodów ofert.

5) Oferta zawiera błędy w obliczaniu ceny.

2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia zapytania ofertowego bez podania przyczyny.

 

XI. DODATKOWE INFORMACJE

1. W sprawach związanych z niniejszym zapytaniem ofertowym należy kontaktować się za pośrednictwem platformy Open Nexus – www.platformazakupowa.pl/pn/kul.

2. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może zwrócić się do Wykonawców z prośbą o wyjaśnienia dotyczące treści złożonych ofert.

3. Zamawiający informuje, iż w treści oferty Wykonawcy poprawi oczywiste omyłki pisarskie, oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, oraz inne omyłki polegające na niezgodności ofert z dokumentami zamówienia niepowodujące istotnych zmian w treści oferty.

4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość, przed upływem terminu przewidzianego na składanie ofert, zmiany treści Zapytania ofertowego oraz unieważnienia Zapytania ofertowego w każdym czasie bez podania przyczyny.

5. Złożenie oferty przez Wykonawcę jest równoznaczne z akceptacją warunków realizacji usług określonych w niniejszym zapytaniu oraz w dołączonym wzorze umowy.

 

XII. ZAŁĄCZNIKI:

1. Wzór umowy (załącznik nr 1)

2. Opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2)

3. Rzuty kondygnacji, przekroje, elewacje budynku w formacie PDF (załącznik nr 3)

4. Formularz ofertowy (załącznik nr 4)

 

XIII. KLAUZULA INFORMACYJNA

Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), publ. Dz. Urz. UE L Nr 119, s. 1:

1.      Administratorem jest Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II (adres: Al. Racławickie 14, 20 – 950Lublin, adres e-mail: kul@kul.pl, numer telefonu: 81 445 41 01), reprezentowany przez Rektora.

2.      Na Katolickim Uniwersytecie Lubelskim Jana Pawła II powołany został inspektor ochrony danych (adres e-mail: iod@kul.pl, numer telefonu 81 445 32 30).

3.       Dane osobowe będą przetwarzane w celu weryfikacji zapytań ofertowych złożonych w ramach prowadzonego postępowania.

4.      Dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji ww. celu z uwzględnieniem okresów przechowywania określonych w przepisach odrębnych, w tym przez okres niezbędny do archiwizacji.

5.      Podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. c) ww. rozporządzenia (wypełnienie obowiązku prawnego ciążącego na administratorze).

6.      Dostęp do danych osobowych mają osoby upoważnione przez administratora. Dane osobowe mogą być ujawniane osobom wnioskującym o dostęp do dokumentacji z prowadzonego postępowania.

7.      Osoba, której dane dotyczą ma prawo do:

- żądania dostępu do danych osobowych oraz ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania danych osobowych;

- wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Realizacja zadania w zakresie weryfikacji zapytań ofertowych wiąże się z koniecznością przetwarzania danych osobowych, co znajduje podstawę w przepisach ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 869). Osoba, której dane dotyczą jest zobowiązana do podania tychże danych na podstawie ww. ustawy.

 

 

 

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Zapytanie ofertowe.pdf pdf 102.13 2024-02-06 14:35:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 Rzuty kondygnacji, przekroje, elewacje budynku w formacie PDF.zip zip 4037.95 2024-02-06 14:35:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 Opis przedmiotu zamówienia.pdf pdf 1154.67 2024-02-06 14:35:00 Przedmiot zamówienia
Załacznik nr 1 Wzór umowy.pdf pdf 1261.35 2024-02-06 14:35:00 Kryterium
Załącznik nr 4 Formularz ofertowy.pdf pdf 99.09 2024-02-06 14:35:00 Kryterium
Załącznik nr 4 Formularz ofertowy.doc doc 131.5 2024-02-06 14:35:00 Kryterium
Informacja z wyboru najkorzystniejszej oferty.pdf pdf 1005.03 2024-03-01 15:40:55 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-03-01 15:40 Lis Stanisław Zamawiający zamieszcza informację z wyboru najkorzystniejszej oferty

Informacja z wyboru [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Wykonanie aranżacji pomieszczeń mieszkalnych i części wspólnych zagospodarowanych zgodnie z wytycznymi Zamawiającego dla potrzeb budynku Żeńskiego Domu Studenta KUL przy ul. Konstantynów 1D w Lublinie wraz z przekazaniem praw autorskich. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagań Zamawiającego znajduje się w „Opisie przedmiotu zamówienia” (Załącznik nr 2), oraz we „Wzorze umowy” (Załącznik nr 1).

Załącznik nr 2 Opis [...].pdf

1 szt. Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II
ul. aleje Racławickie 14
20-950, Lublin
(0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Do 2 miesięcy od dnia podpisania umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Umowa - Warunkiem udziału w postępowaniu jest akceptacja załączonego wzoru umowy (Załącznik Nr 1). Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję"

Załacznik nr 1 Wzór [...].pdf

(0)
6 Formularz oferty - Warunkiem udziału w postępowaniu jest wypełnienie załączonego formularza ofertowego (Załącznik Nr 4). Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załącznik nr 4 Formu [...].pdf

Załącznik nr 4 Formu [...].doc

(0)
7 Prowadzenie działalności w zakresie objętym przedmiotem zapytania ofertowego - Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 878