Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 5/ZP/TP/24 Świadczenie usług w zakresie odbioru i wywozu nieczystości stałych i płynnych oraz powstających w wyniku oczyszczania ścieków z terenów Wojewódzkiego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej Centrum Leczenia Chorób Płuc i Rehabilitacji w Łodzi

Termin:
Zamieszczenia : 08-02-2024 12:16:00
Składania : 16-02-2024 09:30:00
Otwarcia : 16-02-2024 10:00:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
5.24 SWZ z załacznikami.doc doc 595.5 2024-02-08 12:16:00 Postępowanie
Opublikowane ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 77.22 2024-02-08 12:16:00 Postępowanie
Informacja z otwarcia ofert.doc doc 785.5 2024-02-16 11:10:33 Publiczna wiadomość
Skorygowana kwota przeznaczona na realizację zamówienia.docx docx 705.25 2024-02-27 14:55:55 Publiczna wiadomość
5.24 Informacja o wyborze ofert.docx docx 709.67 2024-03-25 09:30:13 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-03-25 09:30 Marzena Kolasa Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty

5.24 Informacja o wy [...].docx

2024-02-27 14:55 Marzena Kolasa Skorygowana informacja o kwocie, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Skorygowana kwota pr [...].docx

2024-02-16 11:10 Marzena Kolasa Informacja z otwarcia ofert

Informacja z otwarci [...].doc

2024-02-16 09:30 Komunikat Zamawiającego Kwoty przeznaczone na finansowanie zamówienia:
część 1: 430 855,00 zł
część 2: 259 600,00 zł
część 3: 19 500,00 zł
część 4: 48 400,00 zł

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 324