Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 13-02-2024 13:56:00 |
Składania : | 27-02-2024 10:00:00 |
Otwarcia : | 27-02-2024 10:15:00 |
Tryb: | PL - Tryb Podstawowy (art. 275) |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
2024-04-04 11:40 | Magdalena Wągrodzka | Sprostowanie informacji o wyborze najkorzystniejszych ofert |
2024-04-03 13:01 | Magdalena Wągrodzka | Informacja o wyborze najkorzystniejszych ofert. |
2024-02-27 13:24 | Magdalena Wągrodzka | Informacja z otwarcia ofert |
2024-02-27 10:00 | Komunikat Zamawiającego | Kwota jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia to 188 906,12 PLN brutto |
2024-02-21 14:41 | Magdalena Wągrodzka |
Wydział
Zamówień
Publicznych
KSP,
działając
w
imieniu
Zamawiającego,
zgodnie
z art. 284 ust. 1,2 i 6 oraz art. 286 ust. 1, 3 i 7 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych ( tj. Dz.U. 2023 poz. 1605 ze zm.), informuje o treści pytania zadanego przez Wykonawcę i udzielonej przez Zamawiającego odpowiedzi: Pytanie nr 1: Czy Zamawiający dopuści zaoferowanie w pozycji nr 31 zamiast opatrunku typ A , opatrunek typ W mały? Odpowiedź: W odpowiedzi na pytanie Zamawiający informuje, że poz. 31 załącznika nr 3 do SWZ (Opis przedmiotu zamówienia) otrzymuje następujące brzmienie: Opatrunek Typ: W mały Rodzaj: pyłoszczelny Rodzaj: indywidualny Ilość: 60 szt. Ponadto Zamawiający informuje o zmianie treści SWZ w następującym zakresie: 1. Rozdz. VIII ust. 1 SWZ otrzymuje następujące brzmienie: „Wykonawca jest związany ofertą 30 dni od upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 27.03.2024 r., przy czym pierwszym dniem związania ofertą jest dzień, w którym upływa termin składania ofert”. 2. Rozdz. XI ust. 11 SWZ otrzymuje następujące brzmienie: „Termin składania ofert upływa w dniu 27.02.2024 r., o godz. 10:00. Decyduje data oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego zegarem Głównego Urzędu Miar”. 3. Rozdz. XII ust. 1 SWZ otrzymuje następujące brzmienie: „Otwarcie ofert nastąpi niezwłocznie po upływie terminu składania ofert, tj. w dniu 27.02.2024 r. o godz. 10:15. Otwarcie ofert dokonywane jest przez odszyfrowanie i otwarcie ofert”. 4. Załącznik nr 1 do SWZ poz. 31, kol. 2 tabeli otrzymuje następujące brzmienie: Opatrunek indywidualny pyłoszczelny typ W mały. 5. Załącznik nr 2 do umowy ramowej, poz. 31, kol. 2 tabeli otrzymuje brzmienie: Opatrunek indywidualny pyłoszczelny typ W mały. W załączeniu ogłoszenie o zmianie ogłoszenia oraz uaktualniony załącznik nr 1 do SWZ. Wyjaśnienia i zmiany zapisów SWZ należy traktować wiążąco dla Stron. Zamawiający wymaga złożenia oferty wykonawcy według uaktualnionego załącznika nr 1 do SWZ zmiana treści SWZ.pd [...].pdf |
Komunikaty