Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 05-02-2024 08:55:00 |
Składania : | 12-02-2024 09:00:00 |
Otwarcia : | 12-02-2024 09:05:00 |
Tryb: | Zamówienie z dziedziny nauki |
Rodzaj: | Dostawy |
Informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego, którym jest Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, w trybie zapytania ofertowego w oparciu o wewnętrzny Regulamin zamówień publicznych Uczelni.
Przedmiot postępowania: Dostawa urządzenia do określenia charakterystyki mąki dla Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadkach wskazanych w zapytaniu ofertowym.
Przedmiot zamówienia jest finansowany ze środków własnych UEW. Kosztem kwalifikowanym będzie amortyzacja, która jest kosztem kwalifikowanym w ramach wniosku o dofinansowanie nr: NUTRITECH.I-003V/22. Finansowanie realizacji projektu będzie miało formę dofinansowania udzielanego przez NCBR w ramach I konkurs programu pn. Program rządowy NUTRITECH – żywienie w świetle wyzwań poprawy dobrostanu społeczeństwa oraz zmian klimatu.
Wykaz dokumentów składających się na ofertę:
- wypełniony i podpisany Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego – Formularz ofertowy;
- karty katalogowe lub techniczne;
- pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile umocowanie do dokonania tej czynności nie wynika z dokumentów rejestrowych wykonawcy;
- ew. informacja o zwolnieniu z VAT;
Oferta musi być podpisana przez osoby upoważnione do zaciągania zobowiązań i składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy:
- czytelnym podpisem lub nieczytelnym podpisem wraz z imienną pieczątką podpisującego – w przypadku oferty składanej w formie skanu;
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym – w przypadku oferty składanej w formie elektronicznej,
- podpisem zaufanym lub podpisem osobistym – w przypadku oferty składanej w postaci elektronicznej.
W przypadku pytań:
Merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość".
Związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt za pośrednictwem z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00 nr tel. 22 101 02 02, e-mail: cwk@platformazakupowa.pl Odpowiedzi na pytania zadane w ramach niniejszego postępowania, ewentualne zmiany treści zapytania ofertowego, informacja z otwarcia ofert oraz informacja o rozstrzygnięciu bądź unieważnieniu postępowania zostaną opublikowane w sekcji "Komunikaty".
Osobą prowadzącą niniejsze postępowanie jest: pracownik Działu Zamówień Publicznych Renata Nazimek
Numery telefonów do pracowników DZP znajdują się na stronie: http://bip.ue.wroc.pl/51/81/dane-kontaktowe.html
Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia dokumentów prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
2024-02-13 10:15 | Renata Nazimek | Informacja z rozstrzygnięcia postępowania |
2024-02-12 09:50 | Renata Nazimek | Informacja z otwarcia ofert |
2024-02-12 09:00 | Komunikat Zamawiającego | Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia 394 732,83 zł |
Komunikaty