Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 7/2024 Recertyfikacja i nadzór zintegrowanego systemu zarządzania w PGK Sp. z o.o. w latach 2024 – 2026 obejmującego:  System zarządzania jakością wg ISO 9001:2015  System zarządzania środowiskowo wg ISO 14001:2015  System zarządzania bezpieczeństwem i higieną pracy wg ISO 45001:2018

Termin:
Zamieszczenia : 02-02-2024 13:10:00
Składania : 14-02-2024 12:00:00
Otwarcia : 14-02-2024 12:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Zapytanie ofertowe certyfikacja ZSZ.pdf pdf 95.59 2024-02-02 13:10:00 Postępowanie
Formularz ofertowy certyfikacja ZSZ.docx docx 19.33 2024-02-02 13:10:00 Postępowanie
Istotne postanowienia umowy certyfikacja ZSZ.pdf pdf 66.56 2024-02-02 13:10:00 Postępowanie
OŚWIADCZENIE - BRAK PODSTAW DO WYKLUCZENIA do 30.000 zł wlacznie.doc doc 67.5 2024-02-02 13:10:00 Postępowanie
Odpowiedzi na pytania.pdf pdf 37.64 2024-02-12 12:56:01 Publiczna wiadomość
Zał. nr 3 do umowy.pdf pdf 50.65 2024-02-12 12:56:01 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-02-12 12:56 Katarzyna Zielińska ODPOWIEDZI NA PRZESŁANE PYTANIA

1. Bardzo proszę o rozbicie całkowitej liczby pracowników podanej w ofercie (337 pracowników) na poszczególne lokalizacje:
Siedziba Główna, ul. Komunalna 5, 75-724 Koszalin
ul. Łubuszan 80, 76-004 Sianów
ul. Gnieźnieńska 44, 75-900 Koszalin
ul. Mieszka I 55, 75-124 Koszalin
Informacje te potrzebne są do poprawnego wyliczenia czasu auditu.

Odpowiedź:
Siedziba Główna, ul. Komunalna 5, 75-724 Koszalin - 209
ul. Łubuszan 80, 76-004 Sianów - 84
ul. Gnieźnieńska 44, 75-900 Koszalin - 32
ul. Mieszka I 55, 75-124 Koszalin - 12

2. W nawiązaniu do Państwa przetargu zwracam się z prośbą o określenie ilości osób zatrudnionych w poszczególnych lokalizacjach-jest to informacja potrzebna do przygotowania oferty.
Zwracam się również z prośba o przedłużenie terminu składania ofert do dnia 16.02.2024r.
Odpowiedź:
Patrz odpowiedź na pytanie nr 1.
Zamawiający informuje, iż termin składania ofert został przesunięty do 14.02.2024r. do godz. 12:00.

3. W związku z zapytaniem ofertowym proszę o wypełnienie załączników oraz przesłanie aktualnych certyfikatów. Pozwoli to dokonać wyceny dla Państwa. Prosimy także o informację o dacie pierwszej certyfikacji oraz czy następuje ciągłość certyfikacji. Załącznik nr 4 proszę wypełnić tylko w wypadku jeśli Państwa firma ma więcej niż jedną lokalizację. Poniżej także przedstawiamy uwagi do wzoru umowy, przesyłamy także nasz draft umowy , z możliwością wprowadzenia zmian wymaganych przez Państwa:

Uwagi do umowy
Par. 3 ust. 2 - jeżeli parametry Zamawiającego ulegną w trakcie cyklu istotnym zmianom (które będą miały wpływ na czas trwania auditu) to nie pozostanie nam nic innego jak wypowiedzieć umowę. Aktualizacja danych w kolejnych latach cyklu (przed audytami nadzoru) jest obowiązkiem akredytacyjnym audytowanej Organizacji. Wynikiem aktualizacji jest przeliczenie czasu audytowego. Charakter działalności Zamawiającego wskazuje na potencjalną możliwość powstania np. nowych lokalizacji, które w drastyczny sposób mogą spowodować zmianę warunków realizacji zamówienia. Mając w umowie zapis taki jak proponuje Zamawiający – wykonawca wypowie umowę z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego. Alternatywą jest skreślenie ww zapisu i wprowadzenie zapisu o aktualizacji i ewentualności zmian w kosztach. Działa to zresztą w obie strony, gdyż np. redukcje zatrudnienia itp. mogą spowodować skrócenie czasu audytowego i w konsekwencji obniżenie ceny.

Par 5 ust. 3 – wykonawca nie wyraża zgody na zapis.

Odpowiedź:
Certyfikat dostępny jest na stronie internetowej Spółki pod adresem:
https://www.pgkkoszalin.pl/certyfikaty-i-zdrozenia/
Pierwsze wydanie certyfikatu: 16.04.2018r.
Następuje ciągłość certyfikacji.
Zamawiający nie wyraża zgody na wypełnienie załączników przesłanych przez wykonawcę.
W odniesieniu do ww. pytań do projektu umowy Zamawiający informuje, iż nie wprowadza ww. zmian do wzoru istotnych postanowień umowy.
4. W celu przygotowanie oferty zwracam się z prośbą o udzielenie odpowiedzi (TAK/NIE) na następujące pytania:
1. Czy dokumentacja jest zintegrowana dla wszystkich kryteriów auditu?
2. Czy przegląd zarządzania uwzględnia strategię biznesową i plan?
3. Zintegrowane podejście do auditów?
4. Zintegrowane podejście do procesów systemów?
5. Zintegrowane podejście do mechanizmów doskonalenia (działaniakorygujące/zapobiegawcze, pomiary i ciągłe doskonalenie?
6. Zintegrowane wsparcie i odpowiedzialność kierownictwa?
Odpowiedź:
1. Czy dokumentacja jest zintegrowana dla wszystkich kryteriów auditu? TAK
2. Czy przegląd zarządzania uwzględnia strategię biznesową i plan? TAK
3. Zintegrowane podejście do auditów? TAK
4. Zintegrowane podejście do procesów systemów? TAK
5. Zintegrowane podejście do mechanizmów doskonalenia (działania korygujące/zapobiegawcze, pomiary i ciągłe doskonalenie? TAK
6. Zintegrowane wsparcie i odpowiedzialność kierownictwa? TAK

5. W istotnych postanowieniach umowy powołują się Państwo na załącznik 3. Czy mogli byśmy Państwa prosić o jego udostępnienie?
Czy istniałaby możliwość zmiany następujących zapisów:
1. „w przypadku odstąpienia od umowy przez Wykonawcę z przyczyn niezależnych od Zamawiającego” na „w przypadku odstąpienia od umowy przez Wykonawcę z przyczyn zależnych od Wykonawcy”
2. „Łączna maksymalna wysokość kar umownych, których mogą dochodzić strony wynosi 50% wartości wynagrodzenia brutto określonego w § ………….. niniejszej umowy. „ na „Łączna maksymalna wysokość kar umownych, których mogą dochodzić strony wynosi 30% wartości wynagrodzenia brutto określonego w § ………….. niniejszej umowy.”
oraz
Co do §5 p.1 ustęp 2 zwracamy się z prośbą o wykreślenie z uwagi na fakt, że certyfikacja musi przebiegać zgodnie z programem certyfikacji PEFC oraz wytycznymi PCA.

Odpowiedź:
Załącznik nr 3 w załączeniu.
Nie wyrażamy zgody na zmianę:
„w przypadku odstąpienia od umowy przez Wykonawcę z przyczyn niezależnych od Zamawiającego” na „w przypadku odstąpienia od umowy przez Wykonawcę z przyczyn zależnych od Wykonawcy”

Wyrażamy zgodę na zmianę:
„Łączna maksymalna wysokość kar umownych, których mogą dochodzić strony wynosi 50% wartości wynagrodzenia brutto określonego w § ………….. niniejszej umowy. „ na „Łączna maksymalna wysokość kar umownych, których mogą dochodzić strony wynosi 30% wartości wynagrodzenia brutto określonego w § ………….. niniejszej umowy.”
Nie wyrażamy zgody na wykreślenie §5 ust. 1 pkt 2. Jednocześnie wyjaśniamy, że Zamawiający ma na myśli niewykonanie przez Wykonawcę wydawanych przez Zamawiającego poleceń lub wytycznych związanych ze sposobem wykonania przedmiotu umowy, przy czym polecenia lub wytyczne muszą być zgodnie z programem certyfikacji oraz wytycznymi.

6. Sugerujemy zmianę zapisu na: „Strony ustalają, że za datę zapłaty faktury uważać będą datę uznania konta bankowego Wykonawcy.” Zgodnie z art. 454 K.C. świadczenie pieniężne powinno być spełnione w miejscu zamieszkania lub w siedzibie wierzyciela w chwili spełnienia świadczenia. Datą zapłaty przy przelewie nie jest data obciążenia konta dłużnika, a data wpływu środków na rachunek bankowy wierzyciela. Proponowany przez klienta zapis jest problematyczny w przypadku nieterminowej płatności.

Odpowiedź:
Zamawiający podtrzymuje zapis wskazany w istotnych postanowieniach umowy.

Odpowiedzi na pytani [...].pdf

Zał. nr 3 do umowy.p [...].pdf

2024-02-07 09:48 Agnieszka Gawlik Zamawiający przesuwa termin składania ofert na dzień 14.02.2024 na godz. 12:00

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Recertyfikacja i nadzór zintegrowanego systemu zarządzania w PGK Sp. z o.o. w latach 2024 – 2026 - 1 usługa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3323 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku) 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 21 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Recertyfikacja do dnia 15.04.2024r. Audit nadzoru w 2025r. Audit nadzoru w 2026r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Do oferty należy dołączyć - Dokument potwierdzający posiadanie akredytacji dotyczących systemów: a. System zarządzania jakością wg ISO 9001:2015 b. System zarządzania środowiskowo wg ISO 14001:2015 c. System zarządzania bezpieczeństwem i higieną pracy wg ISO 45001:2018 (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
5 Do oferty należy dołączyć - Oświadczenie, że Wykonawca posiada doświadczenie w certyfikacji zintegrowanych systemów zarządzania (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
6 Do oferty należy dołączyć - 3. Wykaz auditorów ww. systemów w zakresie branży EA 39 (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
7 OŚWIADCZENIE - BRAK PODSTAW DO WYKLUCZENIA - oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 772