Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 01-02-2024 14:35:00 |
Składania : | 20-02-2024 10:00:00 |
Otwarcia : | 20-02-2024 10:15:00 |
Tryb: | PL - Tryb Podstawowy (art. 275) |
Rodzaj: | Robota budowlana |
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie 6 (słownie: sześciu) lokali mieszkalnych, w tym wykonanie robót budowlanych i elektrycznych teletechnicznych wraz z pracami towarzyszącymi polegających na modernizacji pomieszczeń lokali mieszkalnych. Zadanie należy wykonać zgodnie z założeniami i wytycznymi zawartymi w zakresach robót dla poszczególnych lokali, w ramach zadania określonego w uchwale budżetowej pn.: „Remont lub przebudowa budynku lub części budynku, w tym ul. Sarnowska 3/1, ul. Marcinkowskiego 8/5, ul. Poniatowskiego 21/4, ul. Wojska Polskiego 28/3, ul. Królowej Jadwigi 12/2, ul. Grota Roweckiego 11/2.”
Zadanie jest współfinansowane z Funduszu Dopłat Gwarantowanych Banku Gospodarstwa Krajowego.
Przedmiot niniejszego zamówienia został podzielony na niżej określone części:
część 1 Remont lokali mieszkalnych przy ul. Sarnowskiej 3/1,
część 2 Remont lokali mieszkalnych przy ul. Marcinkowskiego 8/5,
część 3 Remont lokali mieszkalnych przy ul. Poniatowskiego 21/4,
część 4 Remont lokali mieszkalnych przy ul. Wojska Polskiego 28/3,
część 5 Remont lokali mieszkalnych przy ul. Królowej Jadwigi 12/2,
część 6 Remont lokali mieszkalnych przy ul. Grota Roweckiego 11/2,
W załącznikach do postępowania zamieszczono
dokumentację związaną z postępowaniem. Pod linkiem dostępna jest Instrukcja
składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
1. Klauzula informacyjna wynikająca z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuję, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Burmistrz Gminy Rawicz mający siedzibę w Urzędzie Miejskim Gminy Rawicz, ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 21, 63-900 Rawicz, adres e-mail: g.kubik@rawicz.eu;
2) kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych: adres e-mail - iod@rawicz.eu;
3) Pani/Pana dane osobowe
przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) i c) RODO w celu związanym
z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Remont
lub przebudowa budynku lub części budynku,
w tym ul. Sarnowska 3/1, ul. Marcinkowskiego 8/5, ul. Poniatowskiego
21/4, ul. Wojska Polskiego 28/3, ul. Królowej Jadwigi 12/2, ul. Grota
Roweckiego 11/2”
nr ON.2710.16.2023 prowadzonym
w trybie podstawowym;
4) firmą podprzetwarzającą dane jest platformazakupowa.pl, którego
operatorem jest Open Nexus Sp.
z o.o.;
5) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 oraz art. 80 ustawy Pzp ”;
6) dane mogą być przekazywane poza teren UE;
7) Pani/Pana dane osobowe będą
przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia
zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy
przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy lub
przez okres wskazany w umowie
o dofinansowaniu (jeżeli dotyczy).
8) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
9) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO i nie będą profilowane;
10) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo
dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących
(w przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO,
wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby,
której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu
sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o
udzielenie zamówienia publicznego);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo
do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z
prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie
niezgodnym
z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego
załączników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego) - wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
11) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b) i c) RODO.
2024-03-18 14:53 | Zespół ds. Zamówień Publicznych Gmina Rawicz | Działając na podstawie art. 253 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych Zamawiający udostępnia na stronie internetowej prowadzonego postępowania zawiadomienie o ponownym wyborze najkorzystniejszej oferty dla części 1 postępowania. |
2024-03-07 11:47 | Zespół ds. Zamówień Publicznych Gmina Rawicz | Zamawiający - Gmina Rawicz w związku z omyłką pisarską w zamieszczonym w dniu 06.03.2024 r. zawiadomieniu o wyborze najkorzystniejszych ofert dla części 1-6 polegającą na wskazaniu nieprawidłowej podstawy prawnej (było art. 253 ust. 1 , winno być art. 253 ust. 2) w II części pisma dotyczącym zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty dla części 2, 4 i 5 oraz w III części pisma dotyczącym zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty dla części 3, zamieszcza na stronie prowadzonego postępowania AKTUALNE zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszych ofert dla części 1-6. |
2024-03-06 20:25 | Zespół ds. Zamówień Publicznych Gmina Rawicz | Działając na podstawie art. 253 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych Zamawiający udostępnia na stronie internetowej prowadzonego postępowania zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty dla części 1-6 |
2024-02-20 15:02 | Zespół ds. Zamówień Publicznych Gmina Rawicz | Działając na podstawie art. 222 ust. 5 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych, Zamawiający niezwłocznie po otwarciu ofert, udostępnia na stronie internetowej niżej załączoną informację z dnia 20.02.2024 roku |
2024-02-20 10:00 | Komunikat Zamawiającego |
Działając
na
podstawie
art.
222
ust.
4
ustawy
z
dnia
11
września
2019
roku
Prawo
zamówień
publicznych,
Zamawiający
udostępnia
na
stronie
internetowej
prowadzonego
postępowania
informację
o
kwocie,
jaką
zamierza
przeznaczyć
na
sfinansowanie
niniejszego
zamówienia
w
wysokości: część 1 - 126 588,04 zł brutto część 2 - 168 318,51zł brutto część 3 - 207 799,03 zł brutto część 4 - 94 149,85 zł brutto część 5 - 141 355,14 zł brutto część 6 - 109 612,82 zł brutto |
Komunikaty