Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ON.2710.16.2023 Remont lub przebudowa budynków lub części budynków komunalnych zlokalizowanych przy ul. Sarnowska 3/1, ul. Marcinkowskiego 8/5, ul. Poniatowskiego 21/4, ul. Wojska Polskiego 28/3, ul. Królowej Jadwigi 12/2, ul. Grota Roweckiego 11/2

Zespół ds. Zamówień Publicznych Gmina Rawicz
Gmina Rawicz Oddział: Wydział Organizacji i Nadzoru
Termin:
Zamieszczenia : 01-02-2024 14:35:00
Składania : 20-02-2024 10:00:00
Otwarcia : 20-02-2024 10:15:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie 6 (słownie: sześciu) lokali mieszkalnych, w tym wykonanie robót budowlanych i elektrycznych teletechnicznych wraz z pracami towarzyszącymi polegających na modernizacji pomieszczeń lokali mieszkalnych. Zadanie należy wykonać zgodnie z założeniami i wytycznymi zawartymi w zakresach robót dla poszczególnych lokali, w ramach zadania określonego w uchwale budżetowej pn.: „Remont lub przebudowa budynku lub części budynku,  w tym ul. Sarnowska 3/1, ul. Marcinkowskiego 8/5, ul. Poniatowskiego 21/4, ul. Wojska Polskiego 28/3, ul. Królowej Jadwigi 12/2, ul. Grota Roweckiego 11/2.

Zadanie jest współfinansowane z Funduszu Dopłat Gwarantowanych Banku Gospodarstwa Krajowego.

 Przedmiot niniejszego zamówienia został podzielony na niżej określone części:

 część 1 Remont lokali mieszkalnych przy ul. Sarnowskiej 3/1,

część 2 Remont lokali mieszkalnych przy ul. Marcinkowskiego 8/5,

część 3 Remont lokali mieszkalnych przy ul. Poniatowskiego 21/4,

część 4 Remont lokali mieszkalnych przy ul. Wojska Polskiego 28/3,

część 5 Remont lokali mieszkalnych przy ul. Królowej Jadwigi 12/2,

część 6 Remont lokali mieszkalnych przy ul. Grota Roweckiego 11/2,


W załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. Pod linkiem dostępna jest Instrukcja

składania ofert/wniosków dla Wykonawców.

1.   Klauzula informacyjna wynikająca z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuję, że:

1)   administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Burmistrz Gminy Rawicz mający siedzibę w Urzędzie Miejskim Gminy Rawicz, ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 21, 63-900 Rawicz, adres e-mail: g.kubik@rawicz.eu;

2)   kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych: adres e-mail - iod@rawicz.eu;

3)   Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) i c) RODO w celu związanym
z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.:
Remont lub przebudowa budynku lub części budynku,  w tym ul. Sarnowska 3/1, ul. Marcinkowskiego 8/5, ul. Poniatowskiego 21/4, ul. Wojska Polskiego 28/3, ul. Królowej Jadwigi 12/2, ul. Grota Roweckiego 11/2 nr ON.2710.16.2023 prowadzonym w trybie podstawowym;

4)   firmą podprzetwarzającą dane jest platformazakupowa.pl, którego operatorem jest Open Nexus Sp.
z o.o.;

5)   odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 oraz art. 80 ustawy Pzp ”;

6)   dane mogą być przekazywane poza teren UE;

7)   Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy lub przez okres wskazany w umowie
o dofinansowaniu (jeżeli dotyczy).

8)   obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;

9)   w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO i nie będą profilowane;

10) posiada Pani/Pan:

a)   na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących
(w przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego);

b)   na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym
z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);

c)   na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego) - wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;

d)   prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

11) nie przysługuje Pani/Panu:

a)   w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;

b)   prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;

c)   na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b) i c) RODO.


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
1. ogłoszenie o zamówieniu 16_2024.pdf pdf 300.15 2024-02-01 14:35:00 Postępowanie
2. SWZ_2710.16 GK.pdf pdf 628.92 2024-02-01 14:35:00 Postępowanie
3.formularz ofertowy - zał. nr 1.doc doc 740.5 2024-02-01 14:35:00 Postępowanie
4.oświadczenie na podstawie art. 125 ust. 1- zał. nr 2.doc doc 172.5 2024-02-01 14:35:00 Postępowanie
5. Projekt umowy – zał nr 3.pdf pdf 321.37 2024-02-01 14:35:00 Postępowanie
6. Przedmiary robót wraz z kosztorysami zerowymi dla każdej części - zał. nr 4.zip zip 2026.16 2024-02-01 14:35:00 Postępowanie
7. Zakres robót dla poszczególnych lokali mieszkalnych dla każdej części - zał. nr 5.zip zip 780.78 2024-02-01 14:35:00 Postępowanie
informacja z otwarcia ofert 16_2024. GK.pdf pdf 628.52 2024-02-20 15:02:11 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej internet 16-2023 GK.pdf pdf 834.81 2024-03-06 20:25:01 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej internet 16-2023 AKTUALNE.pdf pdf 834.92 2024-03-07 11:47:29 Publiczna wiadomość
zawiadom. o wyborze_2710.16 internet cz. 1 GK.pdf pdf 606.08 2024-03-18 14:53:47 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-03-18 14:53 Zespół ds. Zamówień Publicznych Gmina Rawicz Działając na podstawie art. 253 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych Zamawiający udostępnia na stronie internetowej prowadzonego postępowania zawiadomienie o ponownym wyborze najkorzystniejszej oferty dla części 1 postępowania.

zawiadom. o wyborze_ [...].pdf

2024-03-07 11:47 Zespół ds. Zamówień Publicznych Gmina Rawicz Zamawiający - Gmina Rawicz w związku z omyłką pisarską w zamieszczonym w dniu 06.03.2024 r. zawiadomieniu o wyborze najkorzystniejszych ofert dla części 1-6 polegającą na wskazaniu nieprawidłowej podstawy prawnej (było art. 253 ust. 1 , winno być art. 253 ust. 2) w II części pisma dotyczącym zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty dla części 2, 4 i 5 oraz w III części pisma dotyczącym zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty dla części 3, zamieszcza na stronie prowadzonego postępowania AKTUALNE zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszych ofert dla części 1-6.

Zawiadomienie o wybo [...].pdf

2024-03-06 20:25 Zespół ds. Zamówień Publicznych Gmina Rawicz Działając na podstawie art. 253 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych Zamawiający udostępnia na stronie internetowej prowadzonego postępowania zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty dla części 1-6

Zawiadomienie o wybo [...].pdf

2024-02-20 15:02 Zespół ds. Zamówień Publicznych Gmina Rawicz Działając na podstawie art. 222 ust. 5 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych, Zamawiający niezwłocznie po otwarciu ofert, udostępnia na stronie internetowej niżej załączoną informację z dnia 20.02.2024 roku

informacja z otwarci [...].pdf

2024-02-20 10:00 Komunikat Zamawiającego Działając na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych, Zamawiający udostępnia na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie niniejszego zamówienia w wysokości:
część 1 - 126 588,04 zł brutto
część 2 - 168 318,51zł brutto
część 3 - 207 799,03 zł brutto
część 4 - 94 149,85 zł brutto
część 5 - 141 355,14 zł brutto
część 6 - 109 612,82 zł brutto

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 1455