Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej oraz uzyskanie decyzji pozwolenia na budowę dla zadania pod nazwą „Adaptacja pomiesczeń po byłych toaletach przy PKP na lokal użytkowy"

Justyna Terpiłowska
Urząd Miejski w Kwidzynie Oddział: Zespół ds. Rozwoju Miasta i Zamówień Publicznych
Termin:
Zamieszczenia : 29-01-2024 14:33:00
Składania : 05-02-2024 10:00:00
Otwarcia : 05-02-2024 10:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.


1.    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej wraz z uzyskaniem decyzji pozwolenia na budowę w ramach inwestycji pn.:„Adaptacja pomieszczeń po byłych toaletach przy PKP na lokal użytkowy” w Kwidzynie i obejmuje:

1.1.  Wykonanie prac projektowych polegających na opracowaniu wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej robót polegających na zmianie sposobu użytkowania pomieszczeń na potrzeby przyszłego użytkownika, tj pomieszczenia na potrzeby dyżurnego ruchu autobusów miejskich oraz zaplecza socjalnego dla kierowców;

1.2.  Uzyskanie wymaganych uzgodnień, opinii, postanowień i decyzji niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy oraz uzyskanie ostatecznej decyzji pozwolenia na budowę.

2.    Planowana inwestycja znajduje się na obszarze objętym miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego ”Obszar Śródmiejski II” Z uwagi na lokalizację w bezpośrednim sąsiedztwie obiektu wpisanego do rejestru zabytków oraz oczekiwanie na wpis do GEZ dokumentację należy uzgodnić z Powiatowym Konserwatorem Zabytków.

3. Miasto Kwidzyn posiada inwentaryzację pomieszczeń oraz projekt zasilania budynku w energię elektryczną ( w załączeniu)

3.    Wskazane jest, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej miejsca usługi, aby uzyskać informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej poniesie Wykonawca.

4.    Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za terminowe uzyskanie uzgodnień, decyzji, postanowień i opinii niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy.

5.    Wykonawca przeniesie na Zamawiającego przysługujące mu majątkowe prawa autorskie wraz z własnością wszystkich egzemplarzy dokumentacji, objętych przedmiotem zamówienia oraz ich wersji elektronicznych. Wykonawca przeniesie na Zamawiającego również prawo zezwolenia na wykonywanie zależnych praw autorskich.

6.    W okresie realizacji umowy Wykonawca zobowiązany będzie do przekazywania na żądanie Zamawiającego roboczych opracowań w wersji elektronicznej (w formacie pdf ,dxf). W przypadku uzupełnień bądź usuwania wad w dokumentacji projektowo-kosztorysowej Wykonawca zobowiązany jest zapewnić aktualność kosztorysów inwestorskich przez okres 6 miesięcy licząc od dnia podpisania przez Zamawiającego ostatniego protokołu zdawczo-odbiorczego bez uwag. Ponadto, po tym terminie, Wykonawca zobowiązuje się do wykonania jednorazowej aktualizacji kosztorysów inwestorskich w terminie 3 tygodni od pisemnego wezwania Zamawiającego. Koszt wykonania aktualizacji kosztorysów inwestorskich należy uwzględnić w ofercie. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić aktualność wszystkich niezbędnych uzgodnień i opinii dla projektów budowlanych i projektów wykonawczych przez okres 12 miesięcy od dnia podpisania przez Zamawiającego ostatniego protokołu zdawczo-odbiorczego bez uwag odpowiednio dla projektów budowlanych i projektów wykonawczych będących przedmiotem zamówienia. Jeżeli od dnia zarejestrowania mapy do celów projektowych przez właściwy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjno Kartograficznej (ODGK) do czasu przekazania projektu budowlanego Zamawiającemu upłynie okres ważności mapy, Wykonawca zaktualizuje mapę i przekaże projekt na aktualnej mapie.

7.    W trakcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na realizację przedmiotowego przedsięwzięcia, aż do czasu wyłonienia wykonawcy robót, Wykonawca będzie przygotowywał odpowiedzi na pytania ewentualnych wykonawców robót, udzielał wyjaśnień dotyczących opracowanej dokumentacji projektowej oraz dokonywał ewentualnych modyfikacji (poprawek i uzupełnień) w przedmiocie zamówienia, których konieczność wprowadzenia wynikać będzie z zadawanych pytań a także wniesionych odwołań i udzielanych odpowiedzi w ramach prowadzonego postępowania, w terminach wyznaczonych przez Zamawiającego.

8.    Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji jakości dostarczonego przedmiotu zamówienia do dnia skutecznego zawiadomienia organu nadzoru budowlanego o zakończeniu robót budowlanych wykonanych na podstawie projektów budowlanych, lecz nie dłużej niż 60 miesięcy od dnia podpisania ostatniego protokołu zdawczo-odbiorczego bez uwag dla przedmiotu zamówienia.

9. Termin realizacji umowy ustala się na dzień złożenia kompletnej dokumentacji projektowo -kosztorysowej Zamawiającemu wraz z potwierdzeniem złożenia wniosku o pozwolenie na budowę.

10.  Oferty podlegać będą ocenie na podstawie następujących kryteriów:

1)    Cena:              90%

2) Termin wykonania 10%

11.  Wymagania stawiane Wykonawcy:

1)    dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zmówienia,

2)    posiadanie stosownych pozwoleń wymaganych prawem na prowadzenie działalności w zakresie, którego dotyczy zapytanie ofertowe.

12.  Warunki i forma płatności - przelewem 14 dni od daty wpływu faktury. Faktura może zostać wystawiona po uzyskaniu decyzji pozwolenia na budowę.

13.  Okres gwarancji: uprawnienia Zamawiającego z tytułu gwarancji poprawności wykonania dokumentacji projektowej wygasają w stosunku do Wykonawcy wraz z wygaśnięciem odpowiedzialności wykonawcy robót realizowanych na podstawie tej dokumentacji.

14.  Termin składania ofert – 05 lutego 2024 r., do godz. 10:00.

15.  Termin związania ofertą wynosi 30 dni.

16.  Przy składaniu oferty prosimy o podanie nazwy i adresu firmy oraz danych kontaktowych oferenta.

W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 556464748

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
projekt zasiloanie.pdf pdf 1988.18 2024-01-29 14:33:00 Postępowanie
PZT_PKP.pdf pdf 334.78 2024-01-29 14:33:00 Postępowanie
I-1 RZUT PARTERU.pdf pdf 177.95 2024-01-29 14:33:00 Postępowanie
Umowa - wzór.docx docx 32.15 2024-01-29 14:33:00 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Wykonanie dokumentacji projektowej wykonanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej wraz z uzyskaniem decyzji pozwolenia na budowę w ramach zadania "„Adaptacja pomieszczeń po byłych toaletach przy PKP na lokal użytkowy"" 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3323 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 90% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Termin realizacji 10% ILOŚĆ DNI KALENDARZOWYCH (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 354