Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: DPŚ.26.2.2024 Świadczenie porady prawnej w PIK

Elżbieta Krucińska
Urząd Miejski Starachowice Oddział: Centrum Usług Społecznych
Termin:
Zamieszczenia : 30-01-2024 11:44:00
Składania : 05-02-2024 10:30:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


Nasz znak: DPŚ.26.2.2024

Centrum Usług Społecznych w Starachowicach, ul. Majówka 21a w związku z realizacją Gminnego Programu Przeciwdziałania Przemocy Domowej i Ochrony Osób Doznających Przemocy
Domowej
na lata 2023-2026 na terenie Gminy Starachowice, zaprasza do udziału w postępowaniu prowadzonym z wyłączeniem ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.) w związku z art. 2 ust. 1 pkt 1 , gdyż wartość zamówienia jest mniejsza niż 130 000 zł, dot. - świadczenia usług prawnych w Punkcie Interwencji Kryzysowej w Starachowicach.


1. Przedmiot zamówienia.

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług obejmujących poradnictwo prawne w wymiarze 86 godzin indywidualnych konsultacji dla osób z rodzin dotkniętych przemocą domową w tym:

  • prowadzenie indywidualnych konsultacji i poradnictwa prawnego dla osób doświadczających przemocy domowej i osób stosujących przemoc domową, głównie w ramach procedury „Niebieskie Karty”,

  • udzielanie pomocy prawnej w przezwyciężaniu trudności opiekuńczo-wychowawczych,

  • pomoc w przygotowaniu dokumentów i pism procesowych,

  • prowadzenie bieżącego doradztwa prawnego w zakresie przeciwdziałania przemocy domowej,

  • przekazywanie informacji na temat możliwości pomocy osobom doznającym przemocy domowej, ich uprawnień oraz danych instytucji realizujących pomoc dla osób doznających przemocy domowej/osób stosujących przemoc domową,

  • współpraca z Gminnym Zespołem Interdyscyplinarnym ds. Przeciwdziałania Przemocy
    Domowej oraz z Grupami Diagnostyczno-Pomocowymi,

  • prowadzenie dokumentacji w zakresie w/w działań.

Usługi świadczone będą w oparciu o umowę cywilno-prawną w Punkcie Interwencji Kryzysowej
w siedzibie Centrum Usług Społecznych w Starachowicach przy ul. Majówka 21a, pok. 110.

Dyżury specjalisty muszą być realizowane w dni robocze z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy w godzinach popołudniowych od 15.00 do 17.00. Dyżur nie może trwać krócej niż 2 godziny zegarowe. Harmonogram realizacji usługi będzie ustalony indywidualnie po wyłonieniu Wykonawcy.


2. Warunki udziału w postępowaniu.

Wykonawca musi realizować przedmiot zamówienia osobiście w tym celu konieczne jest posiadanie:

  • uprawnienia do wykonywania zawodu adwokata lub radcy prawnego;

  • minimum trzyletnie doświadczenie związane z udzielaniem porad prawnych;

  • minimum trzyletniego doświadczenia w udzielaniu porad prawnych osobom doznającym przemocy i/lub stosującym przemoc.

3. Termin wykonania zamówienia.

Wymagany termin realizacji zamówienia:

od dnia podpisania umowy do 31.12.2024 r.


4. Kryteria oceny ofert.

1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny oferty:

1.1. Cena ofertowa – waga kryterium 50%

1.2. Inne kryteria – doświadczenie wyrażone okresem pracy z osobami doznającymi przemocy domowej i/lub osobami stosującymi przemoc domową – waga kryterium 50%

2. Zasady oceny oferty w poszczególnych kryteriach:

2.1. Cena ofertowa – waga 50%

cena najniższa brutto*

C= -------------------------------------- x 50 pkt

cena brutto oferty niepodlegającej odrzuceniu


* spośród wszystkich ofert niepodlegających odrzuceniu; 1 punkt oznacza 1%


a) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez wykonawcę w formularzu ofertowym.

b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.

2.2. Inne kryteria – doświadczenie – waga kryterium 50%

Zamawiający wymaga minimum trzyletniego doświadczenia w pracy z osobami doznającymi przemocy domowej i/lub osobami stosującymi przemoc za które wykonawca nie otrzymuje punktów.

Punkty w tym kryterium będą przyznawane za doświadczenie Wykonawcy w udzielaniu porad prawnych osobom doznającym przemocy domowej i/lub osobom stosującym przemoc domową przekraczające wymagane minimum.

W kryterium można otrzymać od 30 pkt do 50 pkt.

Punktacja w powyższym kryterium:

30 pkt – czteroletnie doświadczenie w udzielaniu porad osobom doznającym przemocy domowej i/lub osobom stosującym przemoc domową,

40 pkt – pięcioletnie doświadczenie w udzielaniu porad osobom doznającym przemocy domowej i/lub osobom stosującym przemoc domową

50 pkt – sześcioletnie i większe doświadczenie w udzielaniu porad osobom doznającym przemocy domowej i/lub osobom stosującym przemoc

Doświadczenie prosimy udokumentować poprzez dołączenie rekomendacji/opinii/zaświadczenia potwierdzającego zatrudnienie na stanowisku prawnika w instytucji pomocy społecznej lub organizacji pozarządowej działającej w obszarze przeciwdziałania przemocy domowej.

3.1. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów wyliczonych według powyższych zasad i wzorów. Wszystkie wyniki zostaną przez Zamawiającego zaokrąglone, zgodnie z zasadami matematycznymi, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Maksymalna liczba punktów do uzyskania wynosi 100.

3.2. Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.

3.3. Wykonawcy składający oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.


5. Oferta winna zawierać:

  • Kopie dokumentów poświadczających prawo do wykonywania zawodu adwokata lub radcy prawnego;

  • Kopie dokumentów poświadczających staż pracy

  • Kopie dokumentów poświadczających doświadczenie w pracy z osobami doznającymi przemocy lub/i osobami stosującymi przemoc (minimum trzy lata)

  • Oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie
    z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
    i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
    a także Ustawy z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1781) na potrzeby prowadzonego postępowania.

  • Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu (załącznik nr 1)

  • Oświadczenie o spełnieniu warunków (załącznik nr 2)


6. Płatność:

Płatność nastąpi przelewem na rachunek bankowy należący do Wykonawcy w terminie 14 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury. Zamawiający zapłaci Wykonawcy miesięczne wynagrodzenie w kwocie stanowiącej iloczyn faktycznie zrealizowanych w danym miesiącu godzin, a stawką za godzinę usługi.

Ponadto w związku z centralizacją VAT Wykonawca wystawi fakturę, na której po stronie Zamawiającego będą widniały dwa podmioty tj. nabywca: Gmina Starachowice, ul. Radomska 45, 27-200 Starachowice NIP: 664-19-09-150 i odbiorca: Centrum Usług Społecznych ul. Majówka 21a, 27-200 Starachowice.




informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.



Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik nr 1 - Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu-1.docx docx 9.84 2024-01-30 11:44:00 Postępowanie
Załącznik nr 2-Oświadczenie.docx docx 9.84 2024-01-30 11:44:00 Postępowanie
Klauzula informacyjna dot. Wyk poniżej 130 tys.docx docx 11.47 2024-01-30 11:44:00 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 porady prawne wiadczenie usług obejmujących poradnictwo prawne w formie indywidualnych konsultacji dla osób z rodzin dotkniętych przemocą domową 86 godz. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2586 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 50% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Płatność nastąpi przelewem na rachunek bankowy należący do Wykonawcy w terminie 14 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury. Zamawiający zapłaci Wykonawcy miesięczne wynagrodzenie w kwocie stanowiącej iloczyn faktycznie zrealizowanych w danym miesiącu godzin i stawki za godzinę usługi. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - od dnia podpisania umowy do 31.12.2024 r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Doświadczenie 50% Zamawiający wymaga minimum trzyletniego doświadczenia w pracy z osobami doznającymi przemocy domowej i/lub osobami stosującymi przemoc za które wykonawca nie otrzymuje punktów. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 319