Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 30-01-2024 11:44:00 |
Składania : | 05-02-2024 10:30:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
Nasz znak: DPŚ.26.2.2024
Centrum
Usług Społecznych w Starachowicach, ul. Majówka 21a w
związku z realizacją Gminnego Programu Przeciwdziałania Przemocy
Domowej
i
Ochrony Osób
Doznających Przemocy
Domowej
na lata 2023-2026
na terenie Gminy Starachowice,
zaprasza do udziału w postępowaniu prowadzonym z wyłączeniem
ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych
(Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.) w
związku z art.
2 ust. 1 pkt 1 , gdyż
wartość zamówienia
jest
mniejsza niż
130 000 zł, dot. - świadczenia
usług prawnych
w Punkcie Interwencji Kryzysowej w Starachowicach.
1. Przedmiot zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług obejmujących poradnictwo prawne w wymiarze 86 godzin indywidualnych konsultacji dla osób z rodzin dotkniętych przemocą domową w tym:
prowadzenie indywidualnych konsultacji i poradnictwa prawnego dla osób doświadczających przemocy domowej i osób stosujących przemoc domową, głównie w ramach procedury „Niebieskie Karty”,
udzielanie pomocy prawnej w przezwyciężaniu trudności opiekuńczo-wychowawczych,
pomoc w przygotowaniu dokumentów i pism procesowych,
prowadzenie bieżącego doradztwa prawnego w zakresie przeciwdziałania przemocy domowej,
przekazywanie informacji na temat możliwości pomocy osobom doznającym przemocy domowej, ich uprawnień oraz danych instytucji realizujących pomoc dla osób doznających przemocy domowej/osób stosujących przemoc domową,
współpraca
z Gminnym Zespołem Interdyscyplinarnym ds. Przeciwdziałania
Przemocy
Domowej oraz z Grupami Diagnostyczno-Pomocowymi,
prowadzenie dokumentacji w zakresie w/w działań.
Usługi
świadczone będą w oparciu o umowę cywilno-prawną w Punkcie
Interwencji Kryzysowej
w siedzibie Centrum Usług Społecznych
w Starachowicach przy ul. Majówka 21a, pok. 110.
Dyżury specjalisty muszą być realizowane w dni robocze z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy w godzinach popołudniowych od 15.00 do 17.00. Dyżur nie może trwać krócej niż 2 godziny zegarowe. Harmonogram realizacji usługi będzie ustalony indywidualnie po wyłonieniu Wykonawcy.
2. Warunki udziału w postępowaniu.
Wykonawca musi realizować przedmiot zamówienia osobiście w tym celu konieczne jest posiadanie:
uprawnienia do wykonywania zawodu adwokata lub radcy prawnego;
minimum trzyletnie doświadczenie związane z udzielaniem porad prawnych;
minimum trzyletniego doświadczenia w udzielaniu porad prawnych osobom doznającym przemocy i/lub stosującym przemoc.
3. Termin wykonania zamówienia.
Wymagany termin realizacji zamówienia:
od dnia podpisania umowy do 31.12.2024 r.
4. Kryteria oceny ofert.
1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny oferty:
1.1. Cena ofertowa – waga kryterium 50%
1.2. Inne kryteria – doświadczenie wyrażone okresem pracy z osobami doznającymi przemocy domowej i/lub osobami stosującymi przemoc domową – waga kryterium 50%
2. Zasady oceny oferty w poszczególnych kryteriach:
2.1. Cena ofertowa – waga 50%
cena najniższa brutto*
C= -------------------------------------- x 50 pkt
cena brutto oferty niepodlegającej odrzuceniu
* spośród wszystkich ofert niepodlegających odrzuceniu; 1 punkt oznacza 1%
a) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez wykonawcę w formularzu ofertowym.
b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
2.2. Inne kryteria – doświadczenie – waga kryterium 50%
Zamawiający wymaga minimum trzyletniego doświadczenia w pracy z osobami doznającymi przemocy domowej i/lub osobami stosującymi przemoc za które wykonawca nie otrzymuje punktów.
Punkty w tym kryterium będą przyznawane za doświadczenie Wykonawcy w udzielaniu porad prawnych osobom doznającym przemocy domowej i/lub osobom stosującym przemoc domową przekraczające wymagane minimum.
W kryterium można otrzymać od 30 pkt do 50 pkt.
Punktacja w powyższym kryterium:
30 pkt – czteroletnie doświadczenie w udzielaniu porad osobom doznającym przemocy domowej i/lub osobom stosującym przemoc domową,
40 pkt – pięcioletnie doświadczenie w udzielaniu porad osobom doznającym przemocy domowej i/lub osobom stosującym przemoc domową
50 pkt – sześcioletnie i większe doświadczenie w udzielaniu porad osobom doznającym przemocy domowej i/lub osobom stosującym przemoc
Doświadczenie prosimy udokumentować poprzez dołączenie rekomendacji/opinii/zaświadczenia potwierdzającego zatrudnienie na stanowisku prawnika w instytucji pomocy społecznej lub organizacji pozarządowej działającej w obszarze przeciwdziałania przemocy domowej.
3.1. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów wyliczonych według powyższych zasad i wzorów. Wszystkie wyniki zostaną przez Zamawiającego zaokrąglone, zgodnie z zasadami matematycznymi, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Maksymalna liczba punktów do uzyskania wynosi 100.
3.2. Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.
3.3. Wykonawcy składający oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.
5. Oferta winna zawierać:
Kopie dokumentów poświadczających prawo do wykonywania zawodu adwokata lub radcy prawnego;
Kopie dokumentów poświadczających staż pracy
Kopie dokumentów poświadczających doświadczenie w pracy z osobami doznającymi przemocy lub/i osobami stosującymi przemoc (minimum trzy lata)
Oświadczenie
zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie
z
Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z
dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy
95/46/WE
a także Ustawy z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie
danych osobowych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1781) na potrzeby
prowadzonego postępowania.
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu (załącznik nr 1)
Oświadczenie o spełnieniu warunków (załącznik nr 2)
6. Płatność:
Płatność nastąpi przelewem na rachunek bankowy należący do Wykonawcy w terminie 14 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury. Zamawiający zapłaci Wykonawcy miesięczne wynagrodzenie w kwocie stanowiącej iloczyn faktycznie zrealizowanych w danym miesiącu godzin, a stawką za godzinę usługi.
Ponadto w związku z centralizacją VAT Wykonawca wystawi fakturę, na której po stronie Zamawiającego będą widniały dwa podmioty tj. nabywca: Gmina Starachowice, ul. Radomska 45, 27-200 Starachowice NIP: 664-19-09-150 i odbiorca: Centrum Usług Społecznych ul. Majówka 21a, 27-200 Starachowice.
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty