Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZP.271.2.2024 Letnie utrzymanie gminnych dróg, chodników, przejść, placów i parkingów oraz utrzymanie terenów zielonych na drogach i terenach zlokalizowanych na terenie Gminy Boguszów-Gorce

Agnieszka Wojtczak
Gmina Miasto Boguszów-Gorce Oddział: Urząd Miejski w Boguszowie-Gorcach/Stanowisko ds. zamówień publicznych
Termin:
Zamieszczenia : 26-01-2024 13:45:00
Składania : 29-02-2024 12:00:00
Otwarcia : 29-02-2024 12:15:00
Tryb: Przetarg nieograniczony
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

Przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań do SWZ

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty

  • Przesłania odwołania/inne 

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 

Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Dla Wykonawcy.zip zip 2197.42 2024-01-26 13:45:00 Postępowanie
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 774.23 2024-01-26 13:45:00 Postępowanie
Odpowiedzi na pytania.pdf pdf 28.56 2024-02-02 11:35:44 Publiczna wiadomość
Odpowiedzi na pytania II .pdf pdf 52.41 2024-02-20 12:23:09 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 52.8 2024-02-29 14:02:54 Publiczna wiadomość
Unieważnienie postępowania.pdf pdf 86.17 2024-03-25 13:46:18 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia.pdf pdf 85.3 2024-03-28 11:56:01 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-03-28 11:56 Agnieszka Wojtczak Informacja o wyniku postępowania - unieważnienie postępowania

Ogłoszenie o udziele [...].pdf

2024-03-25 13:46 Agnieszka Wojtczak Unieważnienie postępowania

Unieważnienie postęp [...].pdf

2024-02-29 14:02 Agnieszka Wojtczak Informacja z otwarcia ofert

Informacja z otwarci [...].pdf

2024-02-29 12:00 Komunikat Zamawiającego Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia: 300 000,00 zł brutto
2024-02-20 12:23 Agnieszka Wojtczak Odpowiedzi na pytania II

Odpowiedzi na pytani [...].pdf

2024-02-02 11:35 Agnieszka Wojtczak Odpowiedź na pytanie

Odpowiedzi na pytani [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 1471