Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: DOA.202.1.2024.069 Wykonanie, dostawa i montaż wewnętrznych roletek okiennych w pomieszczeniach biurowych ZKZL sp. z o.o.

Termin:
Zamieszczenia : 26-01-2024 12:12:00
Składania : 01-02-2024 12:10:00
Otwarcia : 01-02-2024 12:15:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,

informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji, polegającym na:


Wykonanie, dostawa i montaż wewnętrznych roletek okiennych w pomieszczeniach biurowych ZKZL sp. z o.o.


Dodatkowe informacje związane z przedmiotem zamówienia: Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny. Integralną częścią dokumentacji niniejszego postępowania są: - OGÓLNE WARUNKI ZAMÓWIENIA do pobrania tutaj - OGÓLNE WARUNKI UMOWY do pobrania tutaj - Klauzula informacyjna RODO do pobrania tutaj

WSKAZÓWKA: Poniższy formularz ofertowy jest formularzem elektronicznym – po wpisaniu wartości netto i ustawieniu odpowiedniej stawki podatku VAT, system automatycznie przeliczy Państwa ofertę na wartość brutto. Jednakże w przypadku, gdy do zamówienia niezbędne będzie zastosowanie dwóch różnych stawek podatku VAT, należy na liście rozwijanej w kolumnie „VAT” wybrać pozycję „Różna stawka VAT”, następnie zarówno wartość netto jak i brutto oferty w sekcji „Przedmiot zamówienia” wypełnić ręcznie.



Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 606 813 503 

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Opis Przedmiotu Zamówienia.docx docx 658.13 2024-01-26 12:12:00 Postępowanie
WYKAZ USŁUG.docx docx 12.88 2024-01-26 12:12:00 Kryterium

Komunikaty

2024-02-06 14:46 Paweł Grześkowiak Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o. uprzejmie informuje, iż w przedmiotowym postępowaniu wpłynęło łącznie 5 ofert. W wyniku przeprowadzenia badania i oceny ofert, jako najkorzystniejszą wybrano ofertę firmy:
MULTIROLETY ŁUKASZ PŁOCKI, PIOTR PŁOCKI SPÓŁKA JAWNA, 93-114 ŁÓDŹ, PRZĘDZALNIANA 93, NIP 7282808773.
Wykonawca spełnił warunki formalne udziału w postępowaniu oraz zaoferował realizację zamówienia za kwotę 6888,00 zł brutto, a także potwierdził 2-tygodniowy termin realizacji.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Wykonanie, dostawa i montaż wewnętrznych roletek okiennych w pomieszczeniach biurowych ZKZL sp. z o.o. wg załączonego Opisu Przedmiotu Zamówienia 1 usługa - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 80% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Termin realizacji 20% Łączna, maksymalna liczba punktów w kryterium - 20 pkt wg. poniższego zestawienia: (4 tyg. - 0 pkt, 3 tyg. - 10 pkt., 2 tyg. 20 pkt) Prosimy o wpisanie w polu obok liczbę tygodni realizacji zamówienia licząc od dnia jego udzielenia (0)
3 Termin realizacji - max. 4 tygodnie licząc od dnia udzielenia zamówienia. Prosimy potwierdzić wpisując w pole obok słowo "Akceptuję" (0)
4 Ogólne Warunki Zamówienia (OWZ) oraz Ogólne Warunki Umowy (OWU) - Prosimy potwierdzić akceptację OWZ oraz OWU wpisując w polu obok słowo "Akceptuję" (0)
5 Klauzula informacyjna RODO - Prosimy potwierdzić zapoznanie się z klauzulą informacyjną RODO wpisując w polu obok słowa "Zapoznaliśmy się" (0)
6 Doświadczenie - Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał, że w ciągu ostatnich 3 lat od dnia wszczęcia postępowania, wykonał przynajmniej dwie usługi (odrębne zlecenia) tożsame z przedmiotem zamówienia, o wartości nie mniejszej niż wartość złożonej oferty. (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

WYKAZ USŁUG.docx

(0)
7 Referencje - W celu wykazania, iż usługi wyszczególnione w "Wykazie usług" w warunku formalnym "Doświadczenie" zostały wykonane należycie, należy dołączyć referencje lub inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego usługi te były realizowane, potwierdzające, że usługi zostały zrealizowane należycie. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 415