Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: WZ/31/2024/V ODZIEŻ DO PDOZ-U I PID-U

Termin:
Zamieszczenia : 25-01-2024 13:13:00
Składania : 01-02-2024 12:00:00
Otwarcia : 01-02-2024 12:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


Proszę zapoznać się z zapisami w OGŁOSZENIU oraz z PROJEKTEM UMOWY RAMOWEJ !!!

Postępowanie zakończy się podpisaniem umowy ramowej z maksymalnie 3 Wykonawcami.

Nie jest to zamówienie jednorazowe!


Zamawiający wymaga podpisania oraz załączenia do oferty Załącznika nr 2 - oświadczenie Wykonawcy.

WYMAGANE JEST WYSŁANIE PRZEZ WYKONAWCĘ USZYTEJ ODZIEŻY W CELU OCENY ORAZ AKCEPTACJI ZAPROPONOWANEGO ASORTYMENTU (TERMIN WYSŁANIA ASORTYMENTU: DO 7 DNI ROBOCZYCH OD MOMENTU OTWARCIA POSTĘPOWANIA I SKONTAKTOWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI). KOSZT WYSYŁKI ORAZ ODBIORU ASORTYMENTU OD ZAMAWIAJĄCEGO PO STRONIE WYKONAWCY!!!!


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
OGŁOSZENIE.pdf pdf 376.6 2024-01-25 13:13:00 Postępowanie
PROJEKT_UMOWY.pdf pdf 1106.13 2024-01-25 13:13:00 Postępowanie
Załącznik nr 1.pdf pdf 140.62 2024-01-25 13:13:00 Postępowanie
Załącznik nr 2.pdf pdf 19.09 2024-01-25 13:13:00 Postępowanie
Załącznik nr 1.pdf pdf 140.62 2024-01-25 13:13:00 Przedmiot zamówienia

Komunikaty

2024-01-26 11:15 Adrianna Epa Dzień dobry,
próbki uszytej odzieży są wysyłane przez Wykonawców, którzy złożyli najkorzystniejsze oferty w terminie 7 dni roboczych licząc od daty otwarcia postępowania. Wykonawcy składają ofertę na całość asortymentu, Zamawiający nie dopuszcza składania oferty częściowej. Z poważaniem.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Dres dla dziewcząt Załącznik nr 1`

Załącznik nr 1.pdf

30 kpl. Wydział Zaopatrzenia KSP
ul. Włochowska 25/33
02-336, Warszawa
(0)
2 Dres dla chłopców Załącznik nr 1 30 kpl. - (0)
3 Ubranie treningowe Załącznik nr 1 100 kpl. - (0)
4 Podkoszulka damska Załącznik nr 1 30 szt. - (0)
5 Piżama Załącznik nr 1 60 kpl. - (0)
6 Kaftan bezpieczeństwa Załącznik nr 1 50 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3238 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - do 7 dni roboczych od zaakceptowania zapotrzebowania. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 364