Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 1/KS/2024 Zamawiający zleci do wykonania realizację dostawy artykułów biurowych do siedziby zamawiającego- Galerii Skałka ul. Al. Armii Krajowej 28 Ip box 86

Ewa Pocheć
Urząd Miejski Starachowice Oddział: Centrum Usług Społecznych
Termin:
Zamieszczenia : 24-01-2024 15:47:00
Składania : 30-01-2024 08:00:00
Otwarcia : 30-01-2024 08:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 698-237-307


Nazwa i adres zamawiającego

Zamawiający:                         

Centrum Usług Społecznych w Starachowicach

Dział: Klub Senior+

ul. Al. Armii Krajowej 28 Ip., 27-200 Starachowice

Godziny pracy: od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00

Nr tel. 791-389-135

Adres WWW: cus.starachowice.eu

email : ewa.pochec@cus.starachowice.eu

 

1.Tryb udzielenia zamówienia

Zapytanie ofertowe

2. Opis przedmiotu zamówienia

(Określenie przedmiotu zamówienia, wielkości lub zakresu zamówienia)

Zamawiający zleci do wykonania realizację dostawy artykułów biurowych do siedziby zamawiającego- Galerii Skałka ul. Al. Armii Krajowej 28 Ip box 86. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wyboru oferty która będzie zawierała wszystkie pozycje z przedmiotu zamówienia lub po telefonicznym uzgodnieniu zamiany produktu na inny. Prosimy o przesyłanie kosztorysu ofert zawierających wszystkie pozycje przedmiotu zamówienia. Oferty niepełne nie będą brane pod uwagę.


Lp.

Rodzaj zamawianego artykułu

ilość

1.

Długopisy zwykłe- kolor niebieski

20 szt.

2.

Długopis Bic Round Stic Clic- kolor niebieski

20 szt.

3.

Koszulki A5 pakowane po 50szt.

2 szt.

4.

Jajka styropianowe 15 cm, 10cm, 6 cm, 20 cm

każdego rozmiaru po 8 sztuk

5.

Oponka styropianowa różne średnice od 10cm do 20 cm 3 rodzaje

Każdej po 8 sztuk

6.

Bibuła krepina  50 cm*2,5 m (zielony, żółty, czerwony, biały, fiolet)


każdego koloru po 2 sztuk

7.

Farby akrylowe 200 ml ( biały, czarny, zielony, żółty, czerwony, pomarańczowy)



każdego koloru 2 szt.

8.

Papier kolorowy ksero A4 intensywne barwy

1 ryza

9.

Wstążki satynowa 1 cm szerokości- 12m (biały, czerwony, zielony, żołty, pomarańczowy, fioletowy)



każdego koloru 2 szt.


3. Termin i miejsce wykonania przedmiotu zamówienia

3.1.Termin wykonania zamówienia 02.02.2024 do godziny 14.

3.2 Miejsce wykonania przedmiotu zamówienia – Galeria Skałka ul. Al. Armii Krajowej 28 Dzienny Dom Senior + Ip., 27-200 Starachowice

4.    Kryteria oceny ofert.

4.1 Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający kierować się będzie: (cena + dostawa pod wskazany adres )

5. Warunki udziału w postępowaniu:

5.1 Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym oraz osobami zapewniającymi terminowość realizacji zamówienia.

5.2 Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności.

6.  Informacje dot. płatności

Zapłata nastąpi przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy za pośrednictwem metody podzielonej płatności (MPP, split payment) w terminie 14 dni od daty doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury.

Ponadto w związku z centralizacją VAT Wykonawca wystawi fakturę, na której po stronie Zamawiającego będą widniały dwa podmioty, tj.

nabywca: Gmina Starachowice ul. Radomska 45, 27-200 Starachowice NIP 644-19-09-150 odbiorca: Centrum Usług Społecznych w Starachowicach ul. Majówka 21A, 27-200 Starachowice.

Dane dostawy: Dzienny Dom Senior+ ul. Aleja Armii Krajowej 28 Ip. „ Galeria Handlowa Skałka” tel. 668-211-216.


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik Nr 1- Oświadczenie przesłanki wykluczenia.docx docx 16.09 2024-01-24 15:47:00 Postępowanie
Załącznik nr 2-Oświadczenie-1.docx docx 9.76 2024-01-24 15:47:00 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Długopisy zwykłe kolor niebieski 20 szt. - (0)
2 Długopisy Bic Round Stic Clic kolor niebieski 20 szt. - (0)
3 Koszulki A 5 pakowane po 50 szt. - 2 szt. - (0)
4 Jajka styropianowe 6 cm, 10 cm, 15cm, 20cm, po 8 z każdego rozmiaru 32 szt. - (0)
5 Oponka styropianowa różne średnice 3 rodzaje średnicy od około 10-20 cm- każdy rodzaj po 8 każdego rodzaju 24 szt. - (0)
6 Bibuła krepina 50*2,5 m zielony, żółty, czerwony, biały, fiolet- po 2 z każdego koloru 10 szt. - (0)
7 Farby akrylowe 200 ml biały, czarny, zielony, żółty, czerwony, pomarańczowy po dwa z każdego rodzaju 12 szt. - (0)
8 Papier kolorowy ksero A4 intensywne barwy 1 szt. - (0)
9 Wstążki satynowe średnica 1 cm- 12 metrów biały, czerwony, zielony, żółty, pomarańczowy, fioletowy- po 2 z każdego koloru 12 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3158 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - ... dni od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 307